//

Unlocked 1.0.2 > 1.1.1 naar unlocked 1.1.2 (WIN)

Unlocked 1.0.2 > 1.1.1 naar unlocked 1.1.2 (WIN) discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door i.bovens Bedankt.. Bij punt 17 staat iets van windows.bat. Moet dit via itunes of op de iphone. Kan dit met een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #281  
Oud 01-02-08, 20:19
Deepdelver Deepdelver is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Gouda
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door i.bovens Bekijk bericht
Bedankt..
Bij punt 17 staat iets van windows.bat. Moet dit via itunes of op de iphone. Kan dit met een mac??
gewoon vanaf je computer zonder dat itunes open staat
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 01-02-08, 20:35
Deepdelver Deepdelver is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Gouda
Berichten: 26
Standaard

labophone ik wee het niet zeker maar volgens mij kun je dit oplossen door eerst te updaten naar 1.1.2, daarna kun je wee terug naar 1.1.1 dan die jailbreaken, daarna draai je anysim1.2u als je dat hebt gedaan installeer je oktoprep en update je naar 1.1.2.

Dit werkte voor mij toen ik mijn baseband had gesloopt. Ibrickr is trouwens erg handig om je telefoon in of uit restoremode te halen of uit andere rare statussen

Succes
  #283  
Oud 04-02-08, 14:53
jetgadget's schermafbeelding
jetgadget jetgadget is offline
• iOS 4.0.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

ik ben al een kleine 2 dagen bezig.
de iphone kon alleen nog booten en er scrolde dan heel snel wat tekst voorbij.
was blijven hangen in ibrickr.
had hem net werkend onder 1.1.1 daarna oktoprep, toen 1.1.2 en nu bij jailbreak 1.1.2 zegt ie dat ik eerst oktoprep had moeten draaien.
Wat ik dus ook gedaan had!!!
ben ik nu weer terug bij af?? moet ik nu weeer gaan downgraden naar 1.02..
ben er nu echt helemaal klaar mee
wat is nu de snelste oplossing ...?
edit:
13:45 heb nu Wi-Fi werkend en ga nu jailbreakme uitvoeren.
14:07ondanks dat ie aan itunes gekoppeld zit wil dit nu ook weer niet werken.
14:15 geloof dat ik maar beter een restore naar 1.1.1 kan doen
14:20 kan in itunes niet meer restore of update selecteren zie wel at&t scherm
14:28 dan maar ibrickr gestart weet het ook niet meer heb nu een groen scherm
14:34 probleem met blijven hangen in ibrick is terug nu kan de iphone alleen nog maar booten en voorbij scrollende tekst laten zien. ok gebruikdus nooit ibrickr meer.
knoppen allebijvasthouden en ibrick opnieuw draaien dan kun je weer in itunes beginnen met herstellen naar 1.1.1 (pff gelukkig) bijna een brick

kan iemand me snel effe zeggen hoe ik uit die Fking dfu mode kom?
itunes logo met stekker in beeld . reset is weer terug komen in hetzelfde.
in de wiki bij dfu staat dat dit kan met installer .
handig om te weten maar hoe? wat moet ik nu doen blijven rebooten tot ik uit die modus kom?

nou zeg is er nou niemandl die ff kan helpen ??
windows.bat en dan kiezen reboot .. pff

Laatst gewijzigd door jetgadget; 04-02-08 om 16:06.
  #284  
Oud 04-02-08, 21:16
andy andy is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 4
Standaard

Het werkt, thanks! Allen de upgrade naar 1.1.2. blijft een drama. Ding blijft maar aangeven dat ik Octoprep had moeten draaien, ondanks dat ik dit gedaan heb. Ook via de "ssh" manier geprobeerd, maar dezelfde melding. Heeft iemand een work around? Thanks!
  #285  
Oud 04-02-08, 21:20
jetgadget's schermafbeelding
jetgadget jetgadget is offline
• iOS 4.0.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

ja dat heb ik dus ook ben blij als ik 1.1.1 dalijk weer werkend heb. heb t maar even weggelegd was er helemaal klaar mee.
hoe krijg je werkend 1.1.1 naar 1.1.2 zonder oktopreppie?
  #286  
Oud 05-02-08, 10:28
marcoschram1 marcoschram1 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nieuw Vennep
Berichten: 17
Standaard Probleem... hulp aub, kan iemand mij helpen?

hallo,

ik heb gisteren geprobeerd mijn iPhone te up graden naar van 1.0.2 naar 1.1.1 en toen unlocken. dat ging vlekkeloos dankzij deze guide, maar de problemen begonnen bij de upgrade en unlock naar 1.1.2 .
toen ik bij het punt was aangekomen dat ik mn iPhone geupgrade had naar 1.1.2 en toen wilde ik deze gaan jailbreaken maar daar ging het fout. de iPhone reboote zelf niet, het maakte niet uit of ik de jailbreak van de guide of die van Destiny gebruikte. en nu zit ik vast in een iPhone met firmware 1.1.2 (denk ik, want ik heb al meerdere keren geprobeerd om te herstellen naar 1.1.1 in iTunes maar toen kreeg ik een foutmelding)..
mijn vraag is dus: hoe moet ik nu verder?? ik wil het liefste terug naar 1.1.1 unlocked..

hartstikke bedankt voor alle eventuele hulp!

met vriendelijk groet,

Marco Schram
  #287  
Oud 06-02-08, 14:24
GyZmo GyZmo is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andy Bekijk bericht
Het werkt, thanks! Allen de upgrade naar 1.1.2. blijft een drama. Ding blijft maar aangeven dat ik Octoprep had moeten draaien, ondanks dat ik dit gedaan heb. Ook via de "ssh" manier geprobeerd, maar dezelfde melding. Heeft iemand een work around? Thanks!
Volgens mij klik je in iTunes op RESTORE ipv op UPDATE

dan krijg je dergelijk verschijnsel (had het zelf ook een paar keer voor) moest ik helemaal opnieuw beginnen.

restore smijt oktoprep er weer af en je kan het na de restore niet opnieuw installeren dus moet je helemaal opnieuw beginnen
  #288  
Oud 06-02-08, 16:25
edward007 edward007 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: nabij Den Haag
Berichten: 190
Standaard

Even een vraagje, moet je bij een 1.0.2 gevirginizde iPhone, waarbij je update naar 1.1.1 daaar ook anysim draaien? Of kan ik alleen jailbreaken en pas in 1.1.2 unlocken?
  #289  
Oud 07-02-08, 18:45
simplystefan's schermafbeelding
simplystefan simplystefan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 26
Standaard

ik heb precies gedaan wat er boven vermeld stond, Na het installeren van verginise03x liep mijn phone vast en kan ik met ibricke de phone weer herstellen naar 1.0.2.
Heb ik dan toch iets anders dan andere?
Ik heb mijn telefoon in nederland gekocht bij een bekende telecom zaak. deze is in america ge-unlocked en op 1.1.1 gezet. Werkte prima. Tot ik wilde update naar 1.1.3 waarbij hij vast liep.
Ben al meerdere dagen bezig om de telefoon terug te krijgen op 1.1.1. dat is wel gelukt, maar unlocken op 1.1.1 is tot nu toe onmogelijk.

Misschien dat iemand raad weet?

Thanks alvast!
  #290  
Oud 08-02-08, 11:44
Harry12 Harry12 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Dwingeloo
Berichten: 7
Standaard

Er verschijnen steeds teksten als: “ik heb exact de richtlijnen gevolgd maar toch loop ik vast”. De oorzaak hiervan moet gezocht worden in het feit dat mensen die goed zijn in de betreffende techniek meestal geen goede onderwijzers zijn ze vergeten de voor hen logische stappen te vermelden. Het is voor iedereen heel moeilijk zich te verplaatsen in iemand die er weinig tot niets van de materie af weet. Wat voor de een een heel logische handeling is kan voor een ander door onbekendheid met de stof een probleem zijn. Hetzelfde zag je in de jaren 80 met betrekking tot de computer. De boeken door techneuten geschreven waren een ramp voor mensen die er niets van af wisten. Toch kan dit probleem met enige moeite betrekkelijk makkelijk worden opgelost. Wanneer de deskundige namelijk zijn tekst eerst door een willekeurige leek laat testen terwijl hij er naast zit. Op deze wijze loop je vanzelf tegen de problemen van de leek aan en kun je je tekst in die zin aanpassen en problemen bij anderen voorkomen.
  #291  
Oud 08-02-08, 12:35
Rink Rink is offline
• iOS 6.1.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 81
Question Ik heb hetzelfde probleem

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcoschram1 Bekijk bericht
hallo,

ik heb gisteren geprobeerd mijn iPhone te up graden naar van 1.0.2 naar 1.1.1 en toen unlocken. dat ging vlekkeloos dankzij deze guide, maar de problemen begonnen bij de upgrade en unlock naar 1.1.2 .
toen ik bij het punt was aangekomen dat ik mn iPhone geupgrade had naar 1.1.2 en toen wilde ik deze gaan jailbreaken maar daar ging het fout. de iPhone reboote zelf niet, het maakte niet uit of ik de jailbreak van de guide of die van Destiny gebruikte. en nu zit ik vast in een iPhone met firmware 1.1.2 (denk ik, want ik heb al meerdere keren geprobeerd om te herstellen naar 1.1.1 in iTunes maar toen kreeg ik een foutmelding)..
mijn vraag is dus: hoe moet ik nu verder?? ik wil het liefste terug naar 1.1.1 unlocked..

hartstikke bedankt voor alle eventuele hulp!

met vriendelijk groet,

Marco Schram

Ik wilde met mijn 1.1 / bl3.9 ook naar 1.2 om vervolgens naar 1.3 te gaan.
Na oktorep en shift ingedrukt te hebben en 1.2 geinstalleerd ging de Iphone niet in de resore mode, heb toen alsnog de jailbreak 1.1.2 uitgevoerd, maar geen wi-fi meer dus geen anysim 1.1.2
nog een keer firmware 1.2 en nog een keer jailbreak.... geen toegang meer tot de iphone omdat ik geen geldige sim kaart meer heb
downgrade naar 1.1 en 1.0.2 allemaal hetzelfde geen valid SIM
ZUCHT
En nu?
IEMAND?

Thanks,
Rink
ps mijn orgineleAT&T Sim is beschadigt
  #292  
Oud 08-02-08, 15:53
Rink Rink is offline
• iOS 6.1.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 81
Standaard

Iemand in Amsterdam?
  #293  
Oud 08-02-08, 18:51
Spooky Spooky is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 183
Standaard

Hoi,

Misschien een veel gestelde vraag maar: ik heb een 1.1.1, nu heeft Michael die vor mij op 1.1.2 gezet, nu moest ik vanwege een domme fout van mij weer restoren naar 1.1.1. want 1.1.2 krijg ik er niet op (vreemd, maar ik zal wel iets fout doen), nu heb ik dus wel de baseband 04.02.13_G, bootloader: 3.9_M3S2 nu zegt Ibrickr dat ik idd een 1.1.1 heb en dat ik zo door kan naar 1.1.3, is dit juist, en wat moet ik dan allemaal weer doen om 1.1.3 actief te krijgen ik heb een easyisim hier liggen.

Of is iemand zo behulpzaam bij mij in de buurt dat hij/zij het voor mij kan doen, ik woon op/in Zeeuws-Vlaanderen.

Groetjes, Leo

Laatst gewijzigd door Spooky; 08-02-08 om 19:24.
  #294  
Oud 08-02-08, 20:22
simplystefan's schermafbeelding
simplystefan simplystefan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 26
Standaard

Ik ben de afgelopen 2 dagen bezig geweest om mijn ge-unlockde 1.1.1 te upgrade naar 1.1.2 en vervolgens naar 1.1.3. Gewoon omdat ik het leuk vind. Wat ik tegen ben gekomen is dat er veel onvolledigheden zitten in de uitleg hoe up te graden.

Hoe ik het gedaan heb. Voornamelijk veel gebruik gemaakt van blad 1 van dit forum met wat aan eigen logica.

Ten eerste heb ik mijn iphone gedowngrade via ibricker naar 1.0.2. Dan via de site van hackthatphone.com naar een ge unlockde 1.0.2.
Via ibricker lukte het mij niet om de installer erop te krijgen en dit heb ik gedaan via appsnapp installer. Niet de site maar een programma die je vanaf je desktop draait.

Daarna via de installer de virginizer toegepast.

Daarna via het voorblad van dit forum naar 1.1.1 en daarna naar 1.1.2 dat klopt allemaal perfect.
Als je iphone nu eenmaal op 1.1.2 zit zoek je je de tering naar de officieel 1.1.3 upgrade van het dev team omdat je niet wordt verteld dat je de communitie sources moet installeren in je installer om deze upgrade te kunnen zien.

Na dat gedaan te hebben vond ik idd de 1.1.3 en heb ik deze gedraaid. Nu doet mijn iphone het perfect.

Een volledige update van 1.0.2 naar 1.1.3 zou ongeveer maar maximaal een uur hoeven duren als je alles bij de hand hebt.!

Voor de mensen die nog moeten beginnen, als je goed leest komt het wel goed.

Succes
  #295  
Oud 09-02-08, 20:40
Rink Rink is offline
• iOS 6.1.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 81
Standaard

Ben er uit, na heel veel leeswerk (wiki) en handige tips! hij doet het op 1.1.2
Nou ben ik een beetje bang om meteen naar 1.1.3 te gaan.....
Ik kijk de kat even uit de boom.
Ltrr
Rink
  #296  
Oud 09-02-08, 21:57
Ajacied007's schermafbeelding
Ajacied007 Ajacied007 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: -
Berichten: 98
Stuur een bericht via MSN naar Ajacied007
Standaard

Hoi Iedereen,

Ik heb Iphone OTB 1.1.2, bootloader 4.6, en nu had ik hem hersteld omdat installer en nog een paar andere programmaatjes het niet meer deden.
Heb hem dus hersteld naar 1.1.2, toen gedowngrade naar 1.1.1, maar als ik dan oktoprep enzo run, en hem dan via iTunes met shift + upgrade naar 1.1.2_restore doe, dan geeft ie als ie klaar is foutmelding 1015.
Alleen dit hoort toch niet?
En bij de jailbreak 1.1.2 loopt ie dan vast, want dan zegt hij dat m'n iPhone niet aan de pc gekoppeld is terwijl dit wel zo is..

Wie helpt mij?
__________________
AFCA; No one like us, we don't care !
  #297  
Oud 10-02-08, 11:53
xnarf xnarf is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 18
Stuur een bericht via MSN naar xnarf
Standaard

Ola,

Vorige week even eigenwijs geweest en snel geupload van 1.1.1 naar 1.1.2.
Kon alles gaan downgraden en was even bang dat ik een brick had gemaakt..
Het is me uiteindelijk gelukt om te downgraden maar het was zweten!!!!
Vandaag braaf en vooral rustig stap voor stap gedaan wat er hier beschreven staat. (Met geknepen billen!!!)
Blijkt het toch een abc-tje als je precies doet wat er hier beschreven staat.
In een klein half uurtje was ik klaar!

Bedankt!

Laatst gewijzigd door xnarf; 10-02-08 om 12:08.
  #298  
Oud 10-02-08, 12:06
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harry12 Bekijk bericht
Er verschijnen steeds teksten als: “ik heb exact de richtlijnen gevolgd maar toch loop ik vast”. De oorzaak hiervan moet gezocht worden in het feit dat mensen die goed zijn in de betreffende techniek meestal geen goede onderwijzers zijn ze vergeten de voor hen logische stappen te vermelden. Het is voor iedereen heel moeilijk zich te verplaatsen in iemand die er weinig tot niets van de materie af weet. Wat voor de een een heel logische handeling is kan voor een ander door onbekendheid met de stof een probleem zijn. Hetzelfde zag je in de jaren 80 met betrekking tot de computer. De boeken door techneuten geschreven waren een ramp voor mensen die er niets van af wisten. Toch kan dit probleem met enige moeite betrekkelijk makkelijk worden opgelost. Wanneer de deskundige namelijk zijn tekst eerst door een willekeurige leek laat testen terwijl hij er naast zit. Op deze wijze loop je vanzelf tegen de problemen van de leek aan en kun je je tekst in die zin aanpassen en problemen bij anderen voorkomen.
Het feit dat mensen ogen hebben gekregen om mee te lezen is het vooral handig om de gidsen steeds eerst goed te lezen voordat je er aan begint. De gidsen zijn echt bijna in Jip en Janneke taal geschreven dus daar zal het niet aan liggen. Maar als mensen bijna blindelings beginnen aan een update jailbreak of unlock, terwijl ze niet eens weten wat een cursor is of Putty of zelfs oktoprep, begin er dan niet aan. Verder heb je een groep mensen die eraan beginnen en in paniek raken bij het zien van allemaal data op hun iphone Dat ze de iphoen uitzetten en dan met een brick achterblijven. Veel PM's die we krijgen gaan over deze problemen en of wij ze maar kunnen verhelpen.
Dus of goed lezen of er niet aan beginnen en een ervaren iemand je iPhone laten unlocken is mijn advies.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #299  
Oud 17-02-08, 02:34
endhos endhos is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 4
Standaard

wat gebeurd er met al je contacten en smsjes als je upgrade van 1.0.2 naar 1.1.1 of zelfs door naar 1.1.2. Hou je deze of ben je ze kwijt?

thnx
  #300  
Oud 17-02-08, 13:42
xnarf xnarf is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 18
Stuur een bericht via MSN naar xnarf
Standaard

Ik ben niet bekend met de baseband 1.0.2 upgraden naar 1.1.1. (Ik gebruik windows xp)

Bij upgraden/downgraden van 1.1.1 OTB naar 1.1.2 en door naar 1.1.3 is mijn ervaring dat als je eerst je iphone synchroniseerd met itunes voordat je een upgrade of downgrade gaat uitvoeren!
Nadat je een wijziging in je software hebt uitgevoerd kan je Itunes al je gegevens inclusief sms, telefoonverleden etc laten terugzetten. Email ben je kwijt maar die kan je terugvinden op je computer (anders kan je geen Itunes draaien!).

Houd wel in dat je goed leest wat er staat bij de tutarials en niet even vlug gaat wat gaat toetsen.
Foutje is bedankt en je sms is weg..en je telefoonverleden...maar die bouw je trouwens snel weer op!
Adres en telefoonbestanden, agenda etc staat ook vast in outlook dus die raak je niet kwijt.

Succes

Laatst gewijzigd door xnarf; 17-02-08 om 13:57. Reden: aanvulling
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Restore unlocked 1.1.2 weer naar unlocked 1.1.2? defisit Unlock [archief] 2 01-02-08 21:50
Korte Versie Unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 (WIN) Dien Unlock [archief] 91 04-01-08 14:12
unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.2 voor Mac? berommen Unlock [archief] 6 28-11-07 02:33
iPhone 1.0.2. unlocked MAC naar 1.1.1. unlocked efefes Unlock [archief] 2 13-11-07 15:20
MacOSX: Handleiding van unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 MacFoxx Unlock [archief] 30 12-11-07 18:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:59.