//

Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat

Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo zou iemand me willen helpen ik heb een iPhone toen ik hem kreeg was die voor me unlockt en was die op 1.1.1 ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-12-07, 14:01
bruut bruut is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Sommelsdijk
Berichten: 59
Standaard Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat

Hallo zou iemand me willen helpen ik heb een iPhone toen ik hem kreeg was die voor me unlockt en was die op 1.1.1 ik dacht laat ik hem eens updaten naar 1.1.2 leek op het internet zo makkelijk te gaan alleen lukte niet.
Nu probeer ik al wat uren hem weer in orde te krijgen maar lukt me niet er staan zoveel verschillende manieren alleen bij mij wilt er geen een werken lijk zo.
Ik moet zeggen lezen is niet mijn sterkste van heb dislectie en kom niet uit al die uitlegingen.
Ik probeer steeds hem te herstellen naar 1.0.2 maar dat gaat niet dan probeer ik naar 1.1.1 gaat ook niet ik lees over met Fugu via Wi-Fi maar als ik daar alles invul en probeer kontact te maken gebeurt er niets ik heb ingevuld: Connect to 192.168.1.64 en Username: root Port:22 Directory /

Ben hem nu weer in iTunes aan herstellen naar 1.1.1 zal even wachten tot hij daar mee klaar is voor ik dit bericht verstuur....

en weer een melding:
De iPhone 'iPhone' kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1015).

HELPPPP!!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-12-07, 14:05
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Kijk hier even, die error 1015 is goed, dat moet je hebben juist.

Begin bij stap 3.8


https://forum.iculture.nl/f1/ip...2-macos-x.html
  #3  
Oud 01-12-07, 14:24
bruut bruut is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Sommelsdijk
Berichten: 59
Standaard

Oke ik ga proberen.
  #4  
Oud 01-12-07, 14:33
Sir Mac Sir Mac is offline
• iOS 4.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 33
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem voorgehad...

Laat alles even bezinken. Het enige wat je nu moet doen is je iPhone in recovery modus zetten (verbinden met je computer, home en powerbutton tegelijk ingedrukt houden totdat de iPhone uit gaat, dan de powerknop loslaten en de home button blijven indrukken tot itunes zegt dat er een iphone in recovery modus gevonden is, dan klik je ok), dan doe je gewoon een herstel (geen update/werk bij) naar 1.1.2. Dan is je iphone uitgerust met de laatste firmware en zijn alle voorgaande aanpassingen teniet gedaan, weliswaar uiteraard nog steeds gelocked, maar dan volg je gewoon van begin tot einde deze zeer goed uitgelegde en geillustreerde tutorial:

Mac OS X: Hack the iPhone - How to update to 1.1.2 firmware and unlock it on OS X (Page 1)

Windows:
Hack the iPhone - How to update to 1.1.2 firmware and unlock it on Windows (Page 1)

Ik heb het gedaan vanop m'n mac, en geloof me; het werkt als een zonnetje. Gewoon rustig, maar geconcentreerd de handleiding volgen en je komt er wel. Indien je 't toch nog eens zou om zeep helpen, begin dan gewoon eens opnieuw (steeds restoren eerst naar die 1.1.2, zodat je vertrekt van een gelockte iphone met de laatste firmware).

Succes!
  #5  
Oud 01-12-07, 14:40
bruut bruut is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Sommelsdijk
Berichten: 59
Standaard

Mislukt na klikken op de AppSnapp
Ik ga nog een keer kijken op mijn gsm of erg geen lock zit op mijn simkaart had het wel uitgezet maar kijken of dat het kan zijn...

Gekontroleerd maar dat was het niet die was echt uit

En wat kan ik nu doen???
  #6  
Oud 01-12-07, 14:45
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Hoe bedoel je precies mislukt na klikken op appsnapp, probeer wat meer uit te leggen wat je gedaan hebt en wat er fout ging of wat er gebeurd.
  #7  
Oud 01-12-07, 14:47
bruut bruut is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Sommelsdijk
Berichten: 59
Standaard

Oke 'Sir Mac' had jou bericht nog niet gezien ik ga die ook nog een keer proberen dan denk wel dat ik nu even een pauze moet nemen anders kunnen ze me strax afvoeren naar het gesticht.
  #8  
Oud 01-12-07, 14:48
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut Bekijk bericht
Oke 'Sir Mac' had jou bericht nog niet gezien ik ga die ook nog een keer proberen dan denk wel dat ik nu even een pauze moet nemen anders kunnen ze me strax afvoeren naar het gesticht.

Heheh join the club
  #9  
Oud 01-12-07, 14:54
bruut bruut is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Sommelsdijk
Berichten: 59
Standaard

Nou 'Dien' ik heb die handelingen van Wi-Fi aanzetten en daarna naar.
11. Alsje Wi-Fi wel werkt, doe dan stap 1-8 nogmaals.
  • Voeg nu nog een contactpersoon toe met de naam AppSnapp en met het internetadres: AppSnapp.
  • Bewaar deze contactpersoon en ...
en daar gaat het mis dan gaat die er heen en klink ik de link die in het youtube filmpje staat aan en dan gaat die weer naar de start page van mijn iPhone en dan gaat die van zelf opnieuw opstarten zonder dat ik daar de button voor heb gebruikt
En als die dan weer opgestart is zecht die nog steeds dat hij gelockt is.
  #10  
Oud 01-12-07, 14:58
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut Bekijk bericht
Nou 'Dien' ik heb die handelingen van Wi-Fi aanzetten en daarna naar.
11. Alsje Wi-Fi wel werkt, doe dan stap 1-8 nogmaals.
  • Voeg nu nog een contactpersoon toe met de naam AppSnapp en met het internetadres: AppSnapp.
  • Bewaar deze contactpersoon en ...
en daar gaat het mis dan gaat die er heen en klink ik de link die in het youtube filmpje staat aan en dan gaat die weer naar de start page van mijn iPhone en dan gaat die van zelf opnieuw opstarten zonder dat ik daar de button voor heb gebruikt
En als die dan weer opgestart is zecht die nog steeds dat hij gelockt is.
Controleer even alles 2 keer, of je de juiste url heb toegevoegd, anders helpt het om iTunes aan te zetten zodat je dat scherm ziet waarin je je iPhone kunt activeren met AT&T weet je wel?

En probeer dan die AppSnapp methode weer te doen. je hoeft maar 1 keer die *#307# te doen, hierna als je op 0 drukt belt hij weer vanzelf.

Soms moet je die appsnapp methode wel 5 keer doen voordat het werkt.

Succes, ik bel ondertussen even het gesticht voor je
  #11  
Oud 01-12-07, 14:59
bruut bruut is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Sommelsdijk
Berichten: 59
Standaard

He er is wat veranderd mijn iPhone start op en ik zie de iconen alleen kan ik er niet mee bellen wand sim is niet goed geeft die aan maar dat is wel weer een begin heb ik al uren niet meer gezien maar nu eerst toch maar mijn pauze
  #12  
Oud 01-12-07, 15:00
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut Bekijk bericht
He er is wat veranderd mijn iPhone start op en ik zie de iconen alleen kan ik er niet mee bellen wand sim is niet goed geeft die aan maar dat is wel weer een begin heb ik al uren niet meer gezien maar nu eerst toch maar mijn pauze
JA Super!! dat moeten we hebben. Nu moet je guide vervolgen...
  #13  
Oud 01-12-07, 15:48
macron macron is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Gronsveld
Berichten: 326
Standaard

Proficiat Bruut...
Je bent al bij punt 5. Nog even en je hebt een volledig
geactiveerde, gejailbreakte en unlockte 1.1.2 lopen.
  #14  
Oud 01-12-07, 19:46
bruut bruut is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Sommelsdijk
Berichten: 59
Standaard

Het is me uiteidelijk gelukt ik heb mijn iPhone werken 1.1.2 nu alleen kijken waarom de taal nog niet werkt in NL

Harstikke bedankt voor de hulp van iedereen


ik ben weer blij en na 24 uur te hebben gecomputert en geiphonet ben wel beetje moe geworden ik ga maar naar bed zo met mijn iphone naast op het kussen hahaha
  #15  
Oud 01-12-07, 19:49
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut Bekijk bericht
Het is me uiteidelijk gelukt ik heb mijn iPhone werken 1.1.2 nu alleen kijken waarom de taal nog niet werkt in NL

Harstikke bedankt voor de hulp van iedereen


ik ben weer blij en na 24 uur te hebben gecomputert en geiphonet ben wel beetje moe geworden ik ga maar naar bed zo met mijn iphone naast op het kussen hahaha
Gefeliciteerd!! Je moet de nederlandse taal zelf nog op je iPhone zetten...

Kijk je uit dat je niet op je iPhone gaat liggen 's nachts
  #16  
Oud 01-12-07, 20:02
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je kunt het NL pakket uit het topic 1.1.2 Nederlands pakken. Matthijst post een NL pakket wat 100% werkt. Even goed opletten dat je alles goed plaatst. Anders heb je dalijk een iPhone die niet wil opstarten. Dus effe handmatig alle dutch mappen goed zetten
  #17  
Oud 01-12-07, 20:06
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Wat destiny al aangaf, kijk goed uit waar je het plaatst en lees goed

Het bestandje wat je moet downloaden staat onderaan

https://forum.iculture.nl/f1/ip...l-1-1-2-a.html
  #18  
Oud 01-12-07, 20:42
wduyzer wduyzer is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 6
Standaard

Hey! Ik ben dus ook al de hele zaterdag(!!) bezig om m'n phone te restoren, maar ik blijf steeds hangen bij de anySim. Die geeft telkens deze foutmelding:

"please restart your iPhone, anySim cannot unlock this phone"

Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?

(Had een werkende 1.1.2. (vanaf 1.1.1.) maar die was erg buggie dus vandaar weer de restore).

Thanks
  #19  
Oud 01-12-07, 20:51
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je moet wel AnySim 1.2u gebruiken als je de 04.02.13_G baseband hebt he.
http://rep.frenchiphone.com toevoegen. Daar kun je Anysim 1.2u downloaden en direct draaien. succes
  #20  
Oud 01-12-07, 20:55
macron macron is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Gronsveld
Berichten: 326
Standaard

had ik ook. Bleek uiteindelijk dat'ie nog steeds
unlocked was en dat anysim daarom niet werkte.
Probeer gewoon eens de volgende stap in de wiki.
Bij mij werkte het. Ook mijn 1.1.2 was eerst buggy.
Vooral het telefoongedeelte vloog er steeds uit.
veel succes.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik krijg mijn iPhone niet meer aan de praat... MaartjeK iPhone algemeen 35 17-04-10 21:18
Krijg mijn iPhone niet aan de praat Buckie iPhone algemeen 5 25-09-09 19:27
Krijg internet niet aan de praat met mijn HI abbonoment. Marc Rosjé Overige providers Nederland 29 22-05-09 12:28
krijg mijn iphone niet meer aan de praat MisterM24 iPhone algemeen 6 15-07-08 18:02
Hoe krijg ik mijn iphone aan de praat. igregnl Unlock [archief] 5 20-01-08 22:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:07.