iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   WIN SCP (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/3116-win-scp.html)

vy_k 18-03-08 18:36

ik heb bij command ipconfig ingevoerd...dan geeft ie vervolgens een IP nummer dat helemaal niet overeenkomt met het ip nummer van me iphone...sterker nog ik krijg een ip nummer met 10.x.x.x..... ik snap er dus niks van want me iphone heeft 192.xxx.x.xxx....thenks voor je hulp

ControlSje 18-03-08 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vy_k (Bericht 83930)
ik heb bij command ipconfig ingevoerd...dan geeft ie vervolgens een IP nummer dat helemaal niet overeenkomt met het ip nummer van me iphone...sterker nog ik krijg een ip nummer met 10.x.x.x..... ik snap er dus niks van want me iphone heeft 192.xxx.x.xxx....thenks voor je hulp

Is de Wi-Fi verbinding waar je met de iPhone op connect wel van jezelf? Waarschijnlijk gaat de computer niet via dezelfde router naar internet als je iPhone.

vy_k 18-03-08 20:00

YESSS is gelukt!!!!!! ECHT BEDANKT het was idd dat de iphone Wi-Fi was geconnect met een andere pc echt bedankt....nu nog een vraag:$ kan ik mijn iphone 1.1.1. zonder moeite upgrade naar 1.1.4?? is dat geen probleem???

ControlSje 18-03-08 20:16

Dat kan...geen probleem, staan al heel veel handleidingen hier. Ik denk, omdat je toch al een 3.9 bootloader hebt, dat de ZiPhone methode de beste is zie deze handleiding voor meer uitleg. Suc6 en veel plezier.
Als je meer wilt weten over welke methoden er zijn kun je hier kijken.

Lorsk8 08-05-08 13:39

Ik heb dit probleem nu ook. Het komt waarschijnlijk doordat ik nieuw internet heb... Heb alles goed ingevuld, SSH staat aan, Ip goed, Login goed, pass goed. Wat doe ik fout?? Please helpen, wordt gek!!

ControlSje 08-05-08 13:44

Heeft het ooit gewerkt? Wat je als eerste kan doen is "Instellingen|Algemeen|Stel opnieuw in" en dan "Herstel netwerkinstellingen. Dit lost het gros van de problemen op.

zidane1500 08-05-08 15:25

hallo nu ook een probleem ik hoop dat iemand oplossing heeft
om in met pc in je iphone te geraken heb je winscp nodig
en bsd subsystem en open ssh.

mijn probleem is nu ik heb al deze programas staan. ik probeer met pc inteloggen op iphone maar ik krijg deze fout: conection refused
normaal zowals ik hier lees in deze topic als je open ssh opnieuw instaleert
zal het weer gaan. maar dat is nu weer een ander probleem ik kan niets meer uninstallen en ook niets meer instaleren. dus zit ik met 2problemen
hoop dat iemand iets weet


dank u

ControlSje 08-05-08 15:33

Heb je deze discussie in zijn geheel gelezen? Kun je bijvoorbeeld je iPhone pingen? Als dat al niet lukt kun je nooit via WinSCP op je iPhone.

zidane1500 08-05-08 15:43

ik kan pingen geen enkel probleem
een paar dagen gelden ben ik er nog in geraakt
maar toen had ik die main script execution failled niet

na die error kon ik er niet meer in
ik denk dat het ligt aan open ssh maar hoe kan ik die opnieuw instaleren en deinstaleren

PauluS87 08-05-08 15:47

Heb je het over je ssh op je iPhone? Die kun je toch gewoon via installer deinstalleren of lukt jou dat niet? Je kunt hem daarna weer herinstalleren en uitproberen :) Het kan ook nog zijn dat een andere app op je iPhone de connectie aan het dwars bomen is. Denk gewoon erg goed na wat je het laatst allemaal installeert voodat zoiets gebeurd :)

zidane1500 08-05-08 15:54

ik kan niets instaleren of deinstaleren door error main script execution

de programas die ik nu staan heb op mijn iphone ge instaleert zijn

: Genises4iphone
: Gpsphone
: Nes
:NL nummerherkening
:NL taalcorectie
:NL taalpakket
:community sources
: BSD subsystem
: instaler
:open ssh
:appsupport patch (1.1.4)
dat heb ik allemaal staan op mijn iphone
ik hoop dat jullie kunnen helpen
alvast bedankt voor de reactie's

zidane1500 08-05-08 15:56

is er mischien een mogelijkheid om alles te resen ik bedoel dan firmware weg
alles opnieuw jailbreaken

zidane1500 08-05-08 16:24

ik zal dan maar een harde reset doen maar mijn vraag is nu wat is het verschil tussen jaiilbreaken en unlock

en momenteel heb ik firm 1.1.4 na de reset moet ik dan eerst weer 1.1.1 inzetten of mag je direct 1.1.4
dank u

Lorsk8 08-05-08 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zidane1500 (Bericht 109664)
ik zal dan maar een harde reset doen maar mijn vraag is nu wat is het verschil tussen jaiilbreaken en unlock

en momenteel heb ik firm 1.1.4 na de reset moet ik dan eerst weer 1.1.1 inzetten of mag je direct 1.1.4
dank u

Met jailbreaken kun je 3rd party apps installeren en unlock is dat je alle sims erin kan stoppen en gebruiken

Lorsk8 08-05-08 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 109591)
Heeft het ooit gewerkt? Wat je als eerste kan doen is "Instellingen|Algemeen|Stel opnieuw in" en dan "Herstel netwerkinstellingen. Dit lost het gros van de problemen op.

Ja, het heeft ooit gewerkt, op mijn andere router en internet. En nee, het herstel heeft niet geholpen

zidane1500 08-05-08 17:21

alles gaat weer bij mij alles opgelost eind goed

Lorsk8 08-05-08 23:31

Iemand nog een idee voor mij, want bij mij doet hij het nog niet... Kun je niet uitleggen hoe je dat hebt gedaan, zindane1500??

Tnx

zidane1500 09-05-08 15:19

wel ik heb een harde reset gedaan voor mijn iphone als was dus weg
en het pakket 1.1.4 opnieuw geinstaleerd. en alles was weer in orde

zidane1500 09-05-08 15:21

wat krijg je op je scherm als je probeert inteloggen in je iphone

croiman 09-05-08 15:54

scherm van iphone of pc?
op het scherm van iphone gebeurd niks, scherm van pc krijg je de eerste keer de vraag voor je sleutel op te slaan of niet. zodra je daar je keuze hebt gemaakt ben je in je iphone met Winscp.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:07.