//

Betaalde unlock t-mobile.. met mijn toestel ?

Betaalde unlock t-mobile.. met mijn toestel ? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Luitjes, Ik heb verderop in het forum gelezen over de betaalde unlock welke t-mobile uitgeeft voor de iphone. Ik heb hiervoor gebeld en het zou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-03-09, 12:07
denzell86 denzell86 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 4
Standaard Betaalde unlock t-mobile.. met mijn toestel ?

Luitjes,

Ik heb verderop in het forum gelezen over de betaalde unlock welke t-mobile uitgeeft voor de iphone. Ik heb hiervoor gebeld en het zou mij 120 euro kosten. Ik ben tegenwoordig zo wanhopig dat ik dit geld best wil betalen om mijn iphone werkend te krijgen, mede ook omdat ik mijn iphone (wit 16gb) voor een prikkie heb kunnen kopen.. Ik wil echter zeker weten of deze unlock werkt met mijn toestel.

1. Ik heb mijn phone 2e hands gekocht. Het part nr. van de iphone is MB501DN/A.
2. Dit betekend volgens About activating iPhone 3G with a wireless carrier , dat hij uit Oostenrijk, Duitsland of Nederland komt. In elk geval wel met een T-mobile lock dus.
3. Mijn Phone is gejailbreaked.
4. Ik was alleen zo slim om te updaten via itunes, waardoor ik ook de nieuwste BaseBand heb, dus yellowsn0w werkt helaas niet.
5. Ik heb zelf een vodafone abbo en ben van plan voor de unlock-code het t-mobile nummer van mijn zus te gebruiken (zij heeft ook een Iphone).

Wie kan mij vertellen of dit gaat werken of niet ?

Groeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-03-09, 21:18
denzell86 denzell86 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 4
Standaard

@ mods...

kan een slotje op... Heb nl T-mobile gebeld en via een abbo van een maat, mijn tel ge-unlocked voor 60,- euro
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? Hunter20 Unlock 5 21-01-11 15:52
iPhone 3GS: Iemand bekend met nieuwe (betaalde) unlock? poes Unlock 2 27-10-10 12:00
T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement gsscott Koopinformatie Nederland 334 21-10-10 18:52
Mijn betaalde apps gratis op andere iphone? zimmie iPhone Apps 3 25-06-10 14:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:50.