//

Iphone Leek

Iphone Leek discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen, Al een hele tijd geleden toen ik de reclames zag over de Iphone wilde ik hem hebben. Nu ben ik in Japan en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-12-07, 10:41
edithbosch edithbosch is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Standaard Iphone Leek

hallo iedereen,

Al een hele tijd geleden toen ik de reclames zag over de Iphone wilde ik hem hebben. Nu ben ik in Japan en heb ik een losse Iphone gekocht voor ongeveer 600 euro.

Ik denk dat het hier gaat om de Iphone UK 8 gb. Want alles qua tekst is in het engels...

Nou, dacht ik even lekker achter mijn laptop te kruipen en alles te gaan ontdekken, doet mijn sim het niet in de Iphone...

Dit komt waarschijnlijk omdat ik gewoon een sim heb met een zakelijk bel abonnement bij KPN.

Wat betekent dit voor mij? Moet ik overstappen op een andere provider? Kan ik sowieso nog niets met mijn Iphone in Nederland.

Wie o wie van jullie Iphone kenners kan en wil mij helpen..

Wacht op antwoord in Japan..

thanks!
Edith
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-12-07, 10:58
Aapvader's schermafbeelding
Aapvader Aapvader is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Aapvader
Standaard

Kijk eens in de Wiki, daar staat veel informatie. Je zult hem moeten unlocken en jailbreaken om er mee te kunnen bellen. Hopelijk heb je geen Firmware 1.1.2 met de nieuwe bootloader, want dan kun je er nog niet mee bellen.

Ik denk trouwens dat je de US iPhone hebt, aangezien ze daar ook engels spreken. Japanners die de iPhone uit Engeland halen lijkt me onlogisch.
  #3  
Oud 06-12-07, 11:11
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

De iphones zijn sim locked.. Die zul je dus moeten hacken voordat je er een andere sim ik kan stoppen.
  #4  
Oud 06-12-07, 11:25
edithbosch edithbosch is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Standaard

hoi aapvader,

Ik met mijn goede gedrag toch firmware 1.1.2 erop gezet ( dat is toch gewoon de update van de Iphone die aangeboden is op Itunes???)

Wanneer kan ik hem dan in Nederland gebruiken?? ( Dat 1.1.2 programmaatje eraf halen??? dan kan ik denk ik niet?
Dan moet ik hem dus alsnog hacken? Kan ik dat zelf doen en zonder dat ik daarmee schade aanricht???

Of moet ik gewoon op zoek naar iemand die handig is met dit soort dingen???
  #5  
Oud 06-12-07, 11:44
Aapvader's schermafbeelding
Aapvader Aapvader is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Aapvader
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edithbosch Bekijk bericht
hoi aapvader,

Ik met mijn goede gedrag toch firmware 1.1.2 erop gezet ( dat is toch gewoon de update van de Iphone die aangeboden is op Itunes???)

Wanneer kan ik hem dan in Nederland gebruiken?? ( Dat 1.1.2 programmaatje eraf halen??? dan kan ik denk ik niet?
Dan moet ik hem dus alsnog hacken? Kan ik dat zelf doen en zonder dat ik daarmee schade aanricht???

Of moet ik gewoon op zoek naar iemand die handig is met dit soort dingen???
Ja firmware 1.1.2 is gewoon de update die je er via iTunes opzet, maar als je het door nog hebt moeten updaten dan is dit volgens mij gunstig. Want dat zou betekenen dat je geen 1.1.2 uit de doos hebt met een nieuwe bootloader, deze zijn namelijk nog niet te unlocken zodat je ermee kan bellen.

Ik weet niet precies wat je nu moet doen om hem bellend te krijgen, ik heb me daar nog niet echt in verdiept. Ik zal eens voor je uitzoeken wat je nu moet gaan doen en anders moet je maar even wachten op iemand met veel ervaring met het hacken, zoals Sjowol, Fresh, Destiny en Michael.
  #6  
Oud 06-12-07, 11:47
Marked Marked is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 126
Standaard

Citaat:
Of moet ik gewoon op zoek naar iemand die handig is met dit soort dingen???

Dat sowieso! ;-)
__________________
'Last night I laid in bed looking at the stars and I thought: where in the hell is my ceiling?!'
  #7  
Oud 06-12-07, 11:50
Aapvader's schermafbeelding
Aapvader Aapvader is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Aapvader
Standaard

Lijkt me wel verstandig ja
  #8  
Oud 06-12-07, 11:53
MacFoxx's schermafbeelding
MacFoxx MacFoxx is offline
• iOS 3.0
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 380
Standaard

Wat je kan doen is deze handleiding lezen wat het staat in de wiki:
https://forum.iculture.nl/f1/ip...2-windows.html

Dan kan je zelf oordelen of je het zelf kan doen of niet. Er zijn veel beginners die met behulp van deze handleiding succesvol hebben kunnen unlocken.
  #9  
Oud 06-12-07, 11:58
Aapvader's schermafbeelding
Aapvader Aapvader is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Aapvader
Standaard

Ja er zijn genoeg guides om te helpen, ik heb zelf de guides van iFoneguide gebruikt. Maar lees de guides wel 5x door ofzo en volg hem letterlijk, anders gaat het fout.

Maar volgens mij moet de tel eerst gedowngrade worden naar 1.1.1 voor de jailbreak en daarna weer geupdate naar 1.1.2 en dan unlocken, maar dit weet ik niet zeker.
  #10  
Oud 06-12-07, 12:54
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Je hebt de 13e pas wedstrijden in Japan dus je bent er vroeg bij

Maar het lijkt er inderdaad op dat je wel kan zorgen dat je kan bellen met deze versie. Rustig stap voor stap een van de aanwezig tutorials doorlopen kan je hiermee helpen.

Als je er een beetje handig in bent kan je dit in principe best zelf, maar als je iemand kan vinden die er iets meer verstand van heeft, dan zou dat wel helpen om het een beetje vlot te laten verlopen

Officieel zal je deze telefoon nooit in Nederland kunnen gebruiken. Simpelweg omdat hij niet simlockvrij is. Voordat je deze simlockvrij kan maken, zal je hem dus moeten hacken.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help aan Iphone leek Rwp7ams Archief 1 11-11-09 20:59
iphone unlocken voor een leek pianmab Archief 3 17-02-09 10:14
Iphone Leek hatiti Archief 3 17-12-08 19:09
Complete leek met de iPhone rsvh Archief 1 04-04-08 14:06
iphone te doen voor een leek? febe Koopinformatie Nederland 13 27-01-08 09:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:51.