//

Iphone locked?

Iphone locked? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik heb vandaag een Iphone overgekocht van iemand (1ste generatie). Nu ik zou die graag koppelen aan Itunes (8.1.1) maar ik heb ergens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-04-09, 00:25
stocky2 stocky2 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard Iphone locked?

hallo allemaal,

ik heb vandaag een Iphone overgekocht van iemand (1ste generatie). Nu ik zou die graag koppelen aan Itunes (8.1.1) maar ik heb ergens gelezen dat dit wat aan je Iphone soms kan doen.

het model is geunlocked en jailbreak denk ik want hij had proximus en alles werkt prima. (zo kan ik opmaken uit het wiki, ik heb net al die termen gelezen want ik snapte er niets van)

zal deze Iphone na het koppelen aan Itunes terug naar zijn oorsprongkelijke settings springen? dus dat hij terug geunlocked en jailbreaked moet worden? Ik ben hier bang voor, want ik weet niet hoe dat dan moet.

stuur me maar door als er al een topic is waar dit al eens besproken werd maar ik vind hem niet.

alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-04-09, 00:30
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stocky2 Bekijk bericht
hallo allemaal,

ik heb vandaag een Iphone overgekocht van iemand (1ste generatie). Nu ik zou die graag koppelen aan Itunes (8.1.1) maar ik heb ergens gelezen dat dit wat aan je Iphone soms kan doen.

het model is geunlocked en jailbreak denk ik want hij had proximus en alles werkt prima. (zo kan ik opmaken uit het wiki, ik heb net al die termen gelezen want ik snapte er niets van)

zal deze Iphone na het koppelen aan Itunes terug naar zijn oorsprongkelijke settings springen? dus dat hij terug geunlocked en jailbreaked moet worden? Ik ben hier bang voor, want ik weet niet hoe dat dan moet.

stuur me maar door als er al een topic is waar dit al eens besproken werd maar ik vind hem niet.

alvast bedankt
je kan hem gewoon aan je iTunes en PC koppelen er zal niets gebeuren. Let wel op met updates, die kunnen je iPhone weer op slot zetten. Dan moet je even wachten op een nieuwe jaibreak.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 20-04-09, 00:36
stocky2 stocky2 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard Iphone

Bedankt voor het snelle antwoord. Gewoon niet updaten!
Die 3.0 deze zomer wil ik anders wel (als die gaat op 1ste Iphone)
  #4  
Oud 20-04-09, 00:52
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stocky2 Bekijk bericht
Bedankt voor het snelle antwoord. Gewoon niet updaten!
Die 3.0 deze zomer wil ik anders wel (als die gaat op 1ste Iphone)
Die gaat er wel op hoor maar even wachten op een jailbreak voordat je hem erop kan zetten. Lees het allemaal hier op de iPhoneclub
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: locked iphone 4 CedricR Unlock 13 26-03-11 02:00
Locked Iphone 2G jonster88 Archief 1 20-02-10 19:36
iPhone locked White007 Archief 2 16-08-08 15:06
iPhone locked ringojim Archief 3 15-07-08 15:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:11.