Applicaties verwijderd discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb via winscp alle applicaties in de dir /root/Applications verwijder. Hoe dit is gebeurd weet ik ook niet. Iemand misschien een idee wat het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Applicaties verwijderd
Ik heb via winscp alle applicaties in de dir /root/Applications verwijder.
Hoe dit is gebeurd weet ik ook niet. Iemand misschien een idee wat het beste is om te doen? Misschien is er iemand die de applicaties kan inzippen en online zetten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wil ik best voor je doen, maar kan ik pas als ik thuis ben rond 5 uur.
|
|
||||
|
||||
Welke firmware heb je ?
|
|||
|
|||
Zal dat er ook maar bij vermelden. FW 1.1.2.
BTW nog klein vraagje,zonder een nieuwe topic te hoeven openen. Hoe restore je een 1.1.2? Via recovery mode zoals bij de 1.1.1 |
|
||||
|
||||
Je kan de apps zelf restoren door de [wiki]firmware[/wiki] te downloaden, en dan dan de DMG te decrypten met vfdecrypt:
vfdecrypt -i 022-3725-1.dmg -o decrypted112.dmg -k 70e11d7209602ada5b15fbecc1709ad4910d0ad010bb9a9125b78f9f50e25f3e05c595e2 |
|
|||
|
|||
Hoe zeg je dat
Dat eerste gedeelte snap ik nog, maar dat 2e....kan dat in normaal nederlands? Of de handelingen beschrijven |
|
||||
|
||||
Kijk hier maar, zo wordt het een stuk duidelijker.
https://forum.iculture.nl/f1/ip...html#post24284 Thanks Iron |
|
|||
|
|||
als ik vfdecrypt.exe open krijg ik de volgende melding:
Deze toepassing kan niet worden gestart omdat cygcrypto-0.9.8.dll niet kan worden gevonden. File incomplete waarschijnlijk? |
|
|||
|
|||
Inmiddels verholpen door te restoren en 1.1.2 nieuw er op te zetten.
Mag slotje op |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
progs verwijderd! | astramen | iTunes | 4 | 03-09-10 02:19 |
Cydia verwijderd | spitfire1990 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 28-03-10 13:19 |
|
|