//

iphone blijft in recovery zitten

iphone blijft in recovery zitten discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Zit hier met serieus vervelend probleem waar ik einde niet van vind: Iphone met wat problemen versie 1.0.2, deze geupdate naar 1.1.1, alles werkte zonder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-12-07, 02:03
vanrumst vanrumst is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: belgie
Berichten: 70
Standaard iphone blijft in recovery zitten

Zit hier met serieus vervelend probleem waar ik einde niet van vind:

Iphone met wat problemen versie 1.0.2, deze geupdate naar 1.1.1, alles werkte zonder problemen. Toen enkele zaken geinstalleerd en toen kwamen er enkele foutjes in de iphone. Dan maar een restore gedaan, iphone unlocken duurt toch niet lang was mijn redenering.

Bij het unlocken van de iphone ipv naar jailbreak.toc2rta te gaan naar jailbreakme gegaan. Daar geklikt op appsnapp installeren en toen bleef hij hangen op het appel logo.

Toen de iphone in de restore modus geplaatst (dus met het itunes logo en de kabel).

Vanaf dan firmware proberen op plaatsen, zowel 1.0.2 als 1.1.1 als 1.1.2 en telkens krijg ik fouten van itunes:
De iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan(6).
Heb dit al geprobeerd op pc met versie 7.0 en dan ook met de laaste versie en telkens zelfde probleem.
Ook al andere pc geprobeerd, blijft met zelfde probleem zitten.
Als ik met ibrick de iphone wil booten dan wordt scherm groen (dus moet ik hem terug restoren zegt hij). Soms kan ik in de witte dfu modus geraken maar verder komt hij dan niet.

Ben echt zowat radeloos aan het geraken. Wat is er mis gegaan en hoe kan ik deze terug in activatiescherm krijgen?
werk met windows btw

al gezocht op forum maar nog niets gelijkaardigs tegengekomen

iemand raad?

thx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-12-07, 02:13
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

apptapp installer gebruiken eerst downgraden naar 1.0.2 door je ipone in restore mode te zetten door home en uitknop in te houden dan shift en 1.0.2 restore te selecteren dan geeft itunes foutmelding 1015 of 1013 dan apptapp gebruiken en dan verder met activeren enz in 1.0.2
  #3  
Oud 08-12-07, 10:43
vanrumst vanrumst is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: belgie
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trimix Bekijk bericht
apptapp installer gebruiken eerst downgraden naar 1.0.2 door je ipone in restore mode te zetten door home en uitknop in te houden dan shift en 1.0.2 restore te selecteren dan geeft itunes foutmelding 1015 of 1013 dan apptapp gebruiken en dan verder met activeren enz in 1.0.2
Als ik de 1.0.2 wil derop zetten geeft hij fout(1) en dit na 10 seconden al. tijdens iphone op herstel voorbereiden heeft hij dit direct al.
In restore mode geraken is geen probleem want als ik hem uitzet en terug aanzet springt hij direct zonder iets te doen in restore mode;

Heb dan voor de zekerheid die apptapp laten runnen (al hoewel ik het betwijfel dat ik ondertussen firmware 1.0.2 heb want dit ging veel te snel.
Daar stopt hij op een cmd venster "attempting to boot in normal mode"

Laatst gewijzigd door vanrumst; 08-12-07 om 10:53.
  #4  
Oud 09-12-07, 14:38
vanrumst vanrumst is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: belgie
Berichten: 70
Standaard

na keer of 20 proberen is den 1.0.2 der toch opgeraakt, ben nu bezig met den 1.1.2 der op te smijten, dus gelukt
  #5  
Oud 09-12-07, 15:27
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

wel virgenize anders lukt de unlock niet .....
  #6  
Oud 09-12-07, 15:52
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

@vanrumst: Toen je eenmaal in de 1.1.1 firmware zat. Heb je hem toen succesvol geunlockt. Anders gezegd, heb je een keer gevirginized toen je ging updaten naar de 1.1.1 firmware ?
Als je al een keer hebt gevirginized kun je meteen updaten naar de 1.1.2 firmware en daarna downgraden naar de 1.1.1 firmware.
Als je nog niet hebt gevirginized moet je dat eerst even doen voordat je begint

En voor de duidelijkheid. Downgraden naar de 1.0.2 firmware heeft totaal GEEN zin, als je uiteindelijk naar de 1.1.1 of 1.1.2 firmware wilt.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #7  
Oud 09-12-07, 17:41
vanrumst vanrumst is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: belgie
Berichten: 70
Standaard

Nu staat er 1.1.2 op.
Ik heb er die 1.0.2 eerst opgezet, niet echt reden voor maar kwas gewoon al blij dat ik hem terug aan de praat kreeg.
om van de 1.0.2 te gaan heb ik hem niet meer gevirginized. Unlocken was ook niet meer nodig, herkende mijn sim direct en kon in de 1.1.1 direct bellen.
  #8  
Oud 09-12-07, 19:04
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Zit je nu dus in de 1.1.2 firmware en is ie geunlockt ?
  #9  
Oud 10-12-07, 09:31
vanrumst vanrumst is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: belgie
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door destiny Bekijk bericht
Zit je nu dus in de 1.1.2 firmware en is ie geunlockt ?
inderdaad
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone blijft meerdere malen vast zitten ook na RESET sefu11 iPhone algemeen 1 18-04-11 12:44
Iphone Blijft vast zitten bij apple logo HELP!! IPHONE² iPhone algemeen 1 22-12-10 23:58
iPhone 3G: Iphone blijft in boot loop zitten na crashende unlock tj2307 Unlock 1 01-10-10 14:53
Sleep/wake button blijft half zitten alexanderweiss iPhone algemeen 2 25-08-08 13:48
iPhone 3G: iPhone blijft in recovery Flexa Unlock 45 08-08-08 16:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:22.