//

StealthSim

StealthSim discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Naar wat ik gelezen heb zou stealth het gewoon doen. Maar is er nog geen zekerheid bij een nieuwe firmwire van apple. Enige verschrikkelijke nadeel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14-12-07, 11:36
chonazz chonazz is offline
• iOS 8.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 152
Standaard

Naar wat ik gelezen heb zou stealth het gewoon doen. Maar is er nog geen zekerheid bij een nieuwe firmwire van apple. Enige verschrikkelijke nadeel is dat ze 55$ verzendingskosten vragen. Terwijl dit volens mij niet meer dan 5euro kan kosten.
Dus al bij al kom je nog op 100euro en dat vond ik een beetje duur.

Moesten hier een hoop geinteresseerden zijn, en iemand met de nodige financiele middelen om bv 10 stealthsims tegelijk te kopen (is ook 55$ verzending) kunnen we misschien wel een inkoop actie doen ofzo.
Als je er 10 besteld komt het op 65euro. Wat nog schappelijk is.

Groeten
jonas
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 14-12-07, 23:44
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

Met een stealthsim is het dus niet nodig om hem te unlocken? Ik snap dat je dan nog geen 3rd party programma's kan draaien, maar je kan dan wel reguliere iTunes updates uitvoeren?
  #23  
Oud 15-12-07, 11:06
Rox Rox is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raphque Bekijk bericht
Ik lees in fora dat de Stealthsim mogelijk niet meer bruikbaar zou zijn na een firmware upgrade van Apple en dat Turbosim herprogrammeerbaar is en dus ook later nog (opnieuw) te gebruiken zou zijn.
Iemand hier meer info over?
Dat ligt een beetje op de manier waarop de Stealthsim geprogrammeerd is denk ik. In principe gebruiken alle 'sim-opzetstukken' natuurlijk een code van een andere sim. Wanneer blijkt dat de stealthsim voor elke sim dezelfde identificatie gebruikt, kan Apple die reeks natuurlijk blokken (er vanuitgaande dat het met een vorm van identificatie werkt, zoveel verstand heb ik er ook niet van). Maar wanneer alle AT&T sims praktisch dezelfde ID-code gebruiken, gaat het moeilijk zijn om alles te blocken zonder ook reguliere klanten af te sluiten.

Vanmiddag komt iPhone als het goed is binnen en de Stealthsims liggen al te wachten, dus ik ben binnenkort ook een gelukkige gebruiker .
  #24  
Oud 15-12-07, 11:51
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

nee, voor de stealthsim te kunnen gebruiken moet je nog steeds eerst jailbreaken en zo kan je dus wel 3rd party apps op de iPhone zetten. het enige wat je niet hoeft te doen met de stealthsim is unlocken.
  #25  
Oud 15-12-07, 12:15
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

Rox? heb je meerdere stealthsims? Anders wil ik er wel 1 overnemen? daanaast laat even horen of het werkt en welke provider je gebruikt...
  #26  
Oud 15-12-07, 12:35
Rox Rox is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarkBender Bekijk bericht
Rox? heb je meerdere stealthsims? Anders wil ik er wel 1 overnemen? daanaast laat even horen of het werkt en welke provider je gebruikt...
Ja ik heb er meerdere, maar in principe zijn ze allemaal al vergeven. Dat heb ik maandag definitief. Mocht dat nog veranderen, dan hoor je het wel. Overweeg binnenkort nog wel een grotere batch te kopen als het allemaal werkt.

iPhonestealth.ca is goedkoper dan iPhoneHellas en in bulk kopen scheelt echt veel. De verzendkosten beginnen op 55 dollar, maar elke volgende is maar 2 dollar. Dus als er veel interesse is (en het werkt ), dan kan ik nog wel een serie bestellen.

Ik had er de eerste keer 4 besteld en dat was een dikke €71,- per stuk (op zich wel prijzig voor het stukje plastic dat het is ). De Stealthsim zelf is op dit moment omgerekend €61,30. Wanneer we er 20 bestellen komt de totaal prijs op €63,86. En hoe meer we er bestellen hoe dichter wij de euro voor het verzenden komen .

Maar eerst even wachten tot de postbode komt met mijn iPhone, dan hoor je wel weer van mij .
  #27  
Oud 15-12-07, 12:53
sjiulskin sjiulskin is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 63
Standaard

Het lijkt een ideale oplossing! Zeker nu de TurboSIMs zo moeilijk te krijgen zijn... Als je er meer gaat inslaan, ik heb er 2 nodig...
@Rox, je hebt pm.
  #28  
Oud 15-12-07, 14:55
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

Ik heb er ook 1 nodig... Rox mocht je er 1 over hebben ik wil hem graag overnemen... ik heb het gevoel dat iPhoneHellas zijn stealthsim's besteld bij de canadese dealer hij maakt er ook 16€ winst op...ben benieuwd of het werkt met je operator... welk netwerk heb je Rox?
  #29  
Oud 15-12-07, 15:35
Rox Rox is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 19
Standaard

Ik heb op dit moment T-Mobile.

Ik kwam er net alleen achter dat ik niet goed genoeg op het tnt-post formulier heb gekeken, een zending waarvoor je moet betalen (stomme douane....) wordt niet op zaterdag aangeboden... (helaas is het bevestigd door Track&Trace)

Dat wordt em dinsdag ophalen, daar gaan de plannen voor het genieten van mijn iPhone . Het wordt dus nog even geduld om te kijken hoe goed het werkt.

Ik zag net ook op de website dat de voorraad van iPhonestealth.ca ook weer leeg is...
Ik houd het in de gaten, wanneer ze weer beschikbaar zijn en ik ze getest heb, horen jullie van mij.
  #30  
Oud 15-12-07, 17:06
Lumpii Lumpii is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 22
Standaard

als het gewoon blijkt te werken met Nederlandse providers en er komt een grote inkoop actie, dan doe ik mee
  #31  
Oud 15-12-07, 17:23
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

ik denk dat het wel werkt over de hele wereld zijn er reacties te lezen dat het werkt waarom dan niet in nederland... Wat ik niet begrijp? dat iedereen een TurboSim wilt hebben terwijl dit veel minder moeite kost en niets meer hoeft te programmeren... Rox als je een grote inkoop actie gaat maken sta ik op de lijst..!! haha... grote inkoopactie scheelt gewoon per sim 40 euro!!
  #32  
Oud 15-12-07, 18:16
RJ_iPod RJ_iPod is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarkBender Bekijk bericht
ik denk dat het wel werkt over de hele wereld zijn er reacties te lezen dat het werkt waarom dan niet in nederland... Wat ik niet begrijp? dat iedereen een TurboSim wilt hebben terwijl dit veel minder moeite kost en niets meer hoeft te programmeren... Rox als je een grote inkoop actie gaat maken sta ik op de lijst..!! haha... grote inkoopactie scheelt gewoon per sim 40 euro!!
Is de stealthsim ook niet gewoon minder lang beschikbaar? Ik ben ook erg benieuwd naar de bevindingen van Rox. Ik ga woensdag naar the States en mocht zijn Stealthsims werken dan bestel ik hem misschien wel via die Canadezen en laat ze dan naar het huis sturen dat we in Orlando hebben gehuurd. Scheelt toch weer aantal dollars.
  #33  
Oud 15-12-07, 18:29
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

wat bedoel je precies met minder lang beschikbaar?
  #34  
Oud 15-12-07, 18:34
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RJ_iPod Bekijk bericht
Is de stealthsim ook niet gewoon minder lang beschikbaar? Ik ben ook erg benieuwd naar de bevindingen van Rox. Ik ga woensdag naar the States en mocht zijn Stealthsims werken dan bestel ik hem misschien wel via die Canadezen en laat ze dan naar het huis sturen dat we in Orlando hebben gehuurd. Scheelt toch weer aantal dollars.
denk niet dat dat gaat lukken: [FONT=Arial] We can't accept order that shipping address is different than billing address .[/FONT]
  #35  
Oud 15-12-07, 18:54
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarkBender Bekijk bericht
ik denk dat het wel werkt over de hele wereld zijn er reacties te lezen dat het werkt waarom dan niet in nederland... Wat ik niet begrijp? dat iedereen een TurboSim wilt hebben terwijl dit veel minder moeite kost en niets meer hoeft te programmeren... Rox als je een grote inkoop actie gaat maken sta ik op de lijst..!! haha... grote inkoopactie scheelt gewoon per sim 40 euro!!
omdat apple bij een nieuwe firmware een stealthsim onbruikbaar kan maken (makkelijk te detecteren) ditzelfde is waar voor een turbosim maar deze kan je dan HERprogrammeren om hem wel weer werkend te krijgen... iig dat is wat ik erover gelezen heb
  #36  
Oud 15-12-07, 18:55
Marresc Marresc is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarkBender Bekijk bericht
ik denk dat het wel werkt over de hele wereld zijn er reacties te lezen dat het werkt waarom dan niet in nederland... Wat ik niet begrijp? dat iedereen een TurboSim wilt hebben terwijl dit veel minder moeite kost en niets meer hoeft te programmeren... Rox als je een grote inkoop actie gaat maken sta ik op de lijst..!! haha... grote inkoopactie scheelt gewoon per sim 40 euro!!
Op macosx.nl is er iemand die al een StealtSim heeft:
Citaat:
Update: ik kan bellen en gebeld worden, maar het toestel reageert op sommige momenten 'funny'....na 2 sms'sjes geen 3e meer mogelijk, kon geen eerder gekozen nummer opnieuw gebruiken (de 'recent' list)....gaat nog niet 100%
One More Thing :: Bekijk onderwerp - turbosim of stealthsim

Echt helemaal werkt het dus niet.
  #37  
Oud 15-12-07, 18:59
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marresc Bekijk bericht
Op macosx.nl is er iemand die al een StealtSim heeft:

One More Thing :: Bekijk onderwerp - turbosim of stealthsim

Echt helemaal werkt het dus niet.
er schijnven veel software fixen te zijn voor deze problemen.. maargoed zijn heel vele mensen waar het wel werkt schijnbaar.. :/ ik ga eerst de supersim methode proberen als ik mijn iphone heb.. heb wonderboven wonder een V1 sim en had alles al in huis dus elcheapo om ff te proberen.. ik vind de prijzen die voor turbo sims etc gevraagd worden belachelijk hoog...
  #38  
Oud 15-12-07, 19:19
Rox Rox is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door konijntje Bekijk bericht
omdat apple bij een nieuwe firmware een stealthsim onbruikbaar kan maken (makkelijk te detecteren) ditzelfde is waar voor een turbosim maar deze kan je dan HERprogrammeren om hem wel weer werkend te krijgen... iig dat is wat ik erover gelezen heb
Heb je daar toevallig een linkje over? Ik ben namelijk wel benieuwd naar hoe dit eventueel gedetecteerd wordt . Het ligt eraan of de sims allemaal een unieke ID hebben of dat ze maar fractioneel verschillen. In het eerste geval is het met een stealthsim wel mogelijk om hem te blocken, maar in het tweede geval zal het al veel moeilijker worden. Maar zo thuis ben ik niet in de materie..
  #39  
Oud 15-12-07, 19:24
RJ_iPod RJ_iPod is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Post

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarkBender Bekijk bericht
wat bedoel je precies met minder lang beschikbaar?
De Stealthsim is dacht ik minder lang (kan er ook naast zitten dus pin me er niet op vast ) op de markt in vergelijking met de Turbosim. Daardoor hebben volgens mij minder mensen een stealthsim.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarkBender Bekijk bericht
denk niet dat dat gaat lukken: [FONT=Arial] We can't accept order that shipping address is different than billing address .[/FONT]
Zag het ook al staan. Ik heb daarna even het bestel formulier doorlopen en volgens mij hoef je nergens twee addressen invullen. Volgens mij kan ik dus gewoon met VISA betalen en ontvangen op het adres van dat vakantiehuizen. Ik ken genoeg mensen die op dit manier vitamenpillen, autoonderdelen etc in Amerika hebben verkregen. Mocht het moeilijk worden kan ik altijd even een belletje wagen met de beste mannen uit Canada en anders wachten tot Nederland (misschien via de inkoopactie ).
  #40  
Oud 15-12-07, 19:36
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rox Bekijk bericht
Heb je daar toevallig een linkje over? Ik ben namelijk wel benieuwd naar hoe dit eventueel gedetecteerd wordt . Het ligt eraan of de sims allemaal een unieke ID hebben of dat ze maar fractioneel verschillen. In het eerste geval is het met een stealthsim wel mogelijk om hem te blocken, maar in het tweede geval zal het al veel moeilijker worden. Maar zo thuis ben ik niet in de materie..
ik las het op hackint0sh.. ben verder ook niet echt thuis in de materie en het is indd wat jij zegt.. hoe uniek de codes zijn .. maar ik weet niet of je 60 euro voor iets wilt uitgeven dat miss niet meer werkt .. of 70 voor iets met meer opties.. volgens mij zijn ze beide lastig te krijgen...

iets anders: de software unlock is nog verder weg.. de unlock code is 15 karakters lang.. te lang dus om de kraken
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
stealthsim rolanne Archief 1 01-03-08 22:36
Stealthsim Fraude gmlens Koopinformatie Nederland 2 11-01-08 18:06
stealthsim en proximus problemen! iDude85 Unlock [archief] 13 30-12-07 02:32
StealthSIM joostje18 Archief 1 24-12-07 20:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:40.