//

StealthSim

StealthSim discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft er iemand reeds StealthSims aangekocht? Ik ben ook op zoek naar eentje tegen een schappelijke prijs. De softwareunlock voor BL 4.6 lijkt me nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 24-12-07, 14:14
Steven DS Steven DS is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 10
Standaard

Heeft er iemand reeds StealthSims aangekocht? Ik ben ook op zoek naar eentje tegen een schappelijke prijs. De softwareunlock voor BL 4.6 lijkt me nog niet voor morgen als ik zo alles lees.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 24-12-07, 17:12
taf taf is offline
• iOS 6.1.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 5
Standaard

Ik heb iworld geiinstalleerd en dat was het probleem niet. Als je iworld niet installeerd kan je niet bellen. Heb ook johntool erop gezet maar er gebeurt niets. Mijn ontvangst valt gewoon weg als ik de phone lock. Ik heb het ook geprobeerd met een andere phone en die doet het niet. Dus ik denk dat mijn stealthsim stuk is. Heeft iemand er ook ervaring mee van het wegvallen van ontvangst. Of heeft iemand er misschien een oplossing voor.
  #103  
Oud 24-12-07, 19:19
Noos Noos is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Standaard

Ben ik weer,

nog steeds niet gelukt. Ik heb met doorzichtig papier gekeken of de contacten wel op de goede plek zaten. dat was natuurlijk zo. helaas. maar de sms zij beiden behoorlijk oud... nu maar kijken of n nieuwe werkt

Laatst gewijzigd door Noos; 24-12-07 om 19:31.
  #104  
Oud 24-12-07, 19:56
Jochempie Jochempie is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 12
Standaard

Voor mensen die problemen hebben met de stealthsim werkend te krijgen met een simkaart met ovale contacten is het misschien een idee om een nieuwe simkaart aan te vragen bij je provider.
Ik las namelijk hier:

Stealth Sim Unlocks OTB 1.1.2 - Page 6 - ModMyiFone.com - Apple iPhone forum, iPhone hacking, iPhone mods, and more

dat veel mensen die het niet lukt om de stealthsim werkend te krijgen met een (redelijk) nieuwe ovale sim, hem wel werkend krijgen met een nieuwere simkaart.
Ik krijg de StealthSim zelf ook niet werkend met een dergelijke ovale simkaart, dus ga na kerst een nieuwe simkaart halen bij T-Mobile. Ik heb overigens 2 stealthsim kaarten, en ze doen het allebei niet, ga er dus vanuit dat het aan mijn simkaart ligt.

Laatst gewijzigd door Jochempie; 24-12-07 om 20:03.
  #105  
Oud 24-12-07, 20:52
wilfried wilfried is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: aalsmeer
Berichten: 21
Smile stealthsim van iphonehellas

Vandaag m'n zwarte stealthsim binnengekregen. Heb 'm netjes van de week volgens de instructie op de site van iphonehellas gejailbreakt en vervolgens vandaag de chip geknipt en er samen voorzichtig met de sim in geschoven. De Stealthsim
werkte meteen. Wel inderdaad iworld er even op gezet. Meteen nederlands geinstalleerd volgens de wiki. Sms deed ie niet goed, maar na een reboot werkte dat ook uitstekend. Heb trouwens een T-mobile sim. Dus tot nu toe geen problemen met de sim van iphonehellas.
  #106  
Oud 24-12-07, 20:54
danielpunt's schermafbeelding
danielpunt danielpunt is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 87
Standaard

Ik heb dus ook een Orange simkaart met een ovale contacten, maar wat is dan het verschil met de nieuwe kaart die ik dan eventueel zou moeten aanvragen?
  #107  
Oud 24-12-07, 20:55
Jochempie Jochempie is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 12
Standaard

Moet je even kijken op die site die ik gelinked heb, daar staan een aantal plaatjes in het topic over hoe de nieuwe simkaarten eruit zien.
  #108  
Oud 25-12-07, 00:32
borstel borstel is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steven DS Bekijk bericht
Heeft er iemand reeds StealthSims aangekocht? Ik ben ook op zoek naar eentje tegen een schappelijke prijs. De softwareunlock voor BL 4.6 lijkt me nog niet voor morgen als ik zo alles lees.
Kreeg net een e-mail binnen van unlockthatiphone... wel een mooie prijs. 89e, gratis verzenden.

Citaat:
Hi Guys

Just a quick e-mail to you all!! As many of you are aware, the site hasn't been able to take payment for orders over the last week as we where switching payment merchants. We have now completed the transfer from PayPal to CCNOW, however, people who still wish to make payment through PayPal, can still do so through the CCNOW checkout.

More importantly, alot of you are now looking for Stealth SIMS and we are proud to announce that we the Cheapest Stealth SIM provider within Europe. A Stealth SIM will cost 89euro and will come with absolutly free shipping, anywhere in the world. We are exepecting more stock of them on January 3rd and we expext demand to be high as they are currently the best and easiest way to unlock the new iPhones.

If anyone has any questions, please don't hesitate to contact us and we hope that you all have a Very Merry Christmas and an Excellent New Year.

Kind Regards,
Unlock That iPhone
  #109  
Oud 25-12-07, 13:37
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amsbloke Bekijk bericht
Mijn simkaart is ook oud van Ben werkt perfect, die van mijn partner is van Tmobile nieuw werkt ook perfect nieuwe telfort kaart werkt perfect en een nieuwe KPN van een vriedn werkt ook.
Let op dat je bij down en upgraden, ook frenchiphone anysim 1.21u installeert anders werkt er niets, dan aan het eind ook nog iworld vi installer doen.
A.
Is dit waar van AnySim dit lees ik nu echt pas voor het eerst.
  #110  
Oud 25-12-07, 14:07
wilfried wilfried is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: aalsmeer
Berichten: 21
Standaard

Ik heb anysim in ieder geval niet geinstalleerd en alles werkt perfect met t-mobile.
De installatie kan waarschijnlijk dan ook geen kwaad, maar het hoeft dus niet.
Wel Iworld installeren. Daarna even een reboot, en je kan bellen en sms-en. Heb zelf web&walk van tmobile. Even de gegevens invullen bij het algemeen>netwerk>edge> Apn: internet, gebruikersnaam: tmobile,wachtwoord: tmobile
Werkt prima als je tenminste geen Wi-Fi snelheden verwacht.
  #111  
Oud 26-12-07, 12:28
sjempie's schermafbeelding
sjempie sjempie is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 89
Standaard Stealthsim & KPN-sim (v1, V2 of V3?)

Ik wil bij de inkoopactie een stealthsim kopen maar ik had op het onemorething-forum gelezen dat iemand Stealthsim niet aan de praat kreeg met een kpn-sim. Heeft iemand ervaringen met KPN en Stealthsim?

mijn sim ziet er zo uit:



Weet iemand of:

1. het met deze sim gaat werken?
2. of dit een v1, v2 of v3-sim is?

tnx guys!!
  #112  
Oud 26-12-07, 12:36
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

//Samengevoegd.
__________________
___________________________________________________________________________________________
"Will Work For Bandwidth"
  #113  
Oud 26-12-07, 12:39
Rox Rox is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjempie Bekijk bericht
Ik wil bij de inkoopactie een stealthsim kopen maar ik had op het onemorething-forum gelezen dat iemand Stealthsim niet aan de praat kreeg met een kpn-sim. Heeft iemand ervaringen met KPN en Stealthsim?

mijn sim ziet er zo uit:



Weet iemand of:

1. het met deze sim gaat werken?
2. of dit een v1, v2 of v3-sim is?

tnx guys!!
Die gaat zonder problemen werken. Dit is namelijk dezelfde sim-layout als de kaart van AT&T en die moet de stealthsim ook faken . Deze sim-kaart heb ik in 2 iPhones gebruikt en dat ging veel soepeler dan andere versies..
  #114  
Oud 26-12-07, 13:16
Lumpii Lumpii is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 22
Standaard Stealthsim & KPN-sim (v1, V2 of V3?)




heeft iemand enig idee of deze gaat werken in samenwerking met een StealthSim? het is een nieuwe UMTS simkaart van KPN....
  #115  
Oud 26-12-07, 13:44
Rox Rox is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 19
Standaard

Ligt het aan mij of is dat een bizar klein chipje?
Deze heb ik nog nooit gezien..
Ik durf er ook niets van te zeggen.
  #116  
Oud 26-12-07, 16:14
Lumpii Lumpii is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 22
Standaard

hmm, zou dit betekenen dat hij er niet zou werken ism StealthSim?
  #117  
Oud 26-12-07, 18:59
Rox Rox is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 19
Standaard

Mwah, dat zou ik ook niet willen zeggen . Maar je bent volgens mij wel de eerste die het gaat proberen.

Volgens mij had ik mijn stealthsim trouwens ook beter kunnen vastplakken aan mijn T-Mobile sim. Af en toe krijg ik ineens het bericht dat er geen sim inzit. Als ik dan wat schud en hem opnieuw opstart doet hij het weer.... Vastplakken lijkt me dus de beste oplossing . Maar goed, ik moet toch nog een nieuwe provider kiezen, dan ook maar meteen de best mogelijke sim-kaart zoeken .

Ik heb in principe de sim-kaart die iets meer knipwerk verlangt . Zie deze link. Mijn chip zit dus helemaal gecentreerd, maar heeft wel weer een andere lay-out dan de link hierboven.
  #118  
Oud 26-12-07, 22:14
tomtom1 tomtom1 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Standaard stealthim

Nadat mijn 1.1.2. iphone van productieweek 48 al eerder was gejailbreaked tot Ipod, heb ik op kerstavond mijn stealthsim opgehaald in Rotterdam, is daar meteen geintalleerd. Alles doet het op de KPN-sim. Installeren was zeer simpel. Hoekje van de sim afsnijden, stealthsim erop en gaan! Voicemail wordt keurig aangegeven en met voicerecord "draait' de iphone 1233. En kun je de voicemail uitluisteren. Het adres in Rotterdam op het Weena is zeer betrouwbaar en zeer hulpvaardig. Dus alle 1.1.2. iphone-users don't wait for unlock-software, go for stealthim.
  #119  
Oud 26-12-07, 22:24
tomtom1 tomtom1 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steven DS Bekijk bericht
Heeft er iemand reeds StealthSims aangekocht? Ik ben ook op zoek naar eentje tegen een schappelijke prijs. De softwareunlock voor BL 4.6 lijkt me nog niet voor morgen als ik zo alles lees.
Ik heb er op kerstavond een aangeschaft in Rotterdam op het Weena. Zeer betrouwbaar adres, zeer hulpvaardig en servicegericht. Niet de goedkoopste prijs maar risico voor geldtransfer, verzending etc ligt dan ook bij dit bedrijf i.p.v. dat jezelf via paypal of creditcard internationaal moet shoppen en maar moet hopen dat UPS Fedex of DHL hun klusje klaren. Installeren was een fluitje van een cent. Resultaat 100%. Voicemail wordt keurig aangegeven en via voicerecord wordt 1233 (de mijne draait op een KPN Sim)aut. gedraaid en kun je voicemail uitluisteren. Dus waarom langer wachten op een definitieve hack voor de 1.1.2. met productieweek vanaf 45. Met de StealthSim bel je nu en voor maanden.
  #120  
Oud 27-12-07, 13:13
bimmo bimmo is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 1
Standaard

Ik heb een StealthSIM bij Hellas besteld. Binnen een week was 'ie binnen (al kreeg ik wel 10 mails van UPS over dattie wel of niet verzonden zou zijn). Hoekje afknippen en ik kon meteen bellen maar geen SMS ontvangen of gebeld worden. Met iWorld is dat probleem ook opgelost en werkt 'ie helemaal 100% goed, kan het bijna niet geloven. Ik ben blij! Ik heb een OTB 1.1.2, productieweek 48 en een heeeeele oude BEN sim-kaart...
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
stealthsim rolanne Archief 1 01-03-08 21:36
Stealthsim Fraude gmlens Koopinformatie Nederland 2 11-01-08 17:06
stealthsim en proximus problemen! iDude85 Unlock [archief] 13 30-12-07 01:32
StealthSIM joostje18 Archief 1 24-12-07 19:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:09.