//

StealthSim

StealthSim discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dutchwoody Ik gebruik de Supersim, een alternatief voor Stealthsim. Werkt perfect op mijn telefoon uit VS OOB 1.1.2 Bl 4.6 en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 31-12-07, 20:42
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchwoody Bekijk bericht
Ik gebruik de Supersim, een alternatief voor Stealthsim. Werkt perfect op mijn telefoon uit VS OOB 1.1.2 Bl 4.6 en op alle netwerken. mail naar info@2serve.nl want die levert ze! Kosten € 80,= en is het geld meer dan waard!
Voor hetzelfde geld koop je een turbosim, deze zijn nog opnieuw te programmeren ook.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 31-12-07, 21:10
dutchwoody dutchwoody is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 9
Standaard

Voor ons "gewone" gebruikers is programmeren geen optie. Ik heb de kaart erin gestopt , iworld gedraaid en klaar was ik!
  #143  
Oud 02-01-08, 14:04
jean jean is offline
• iOS 3.1.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: turnhout
Berichten: 3
Standaard

Ondertussen mijn stealthsim's binnengekregen.

Werkt perfect, heb 5 -iphone's doen werken.

Vierkante chip, ovale chip, alles werkt.


Je moet wel zien dat ze recht op elkaar hangen zodat de contactjes goed zitten. Werkt met base, mobistar en proximus.

Je steekt stealthsim samen met sim-kaart in iphone en er komt direct vergendelde sim op het scherm van de iphone, vervolgens kiezen voor sim ontgrendelen, pincode ingeven en het netwerk verschijnt onmiddelijk links bovenaan.
  #144  
Oud 02-01-08, 15:25
dutchwoody dutchwoody is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 9
Standaard Gefeliciteerd!

Precies zo ging het ook met mijn SuperStealthsim's!

En nu maar bellen en sms'n
  #145  
Oud 03-01-08, 20:20
leerentveld leerentveld is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 11
Standaard

Net een laatste poging ondernomen contacten echt super goed op mekaar en dicht geschoven, gaf meteen Locked sim pincode ingegeven en bellen!!

Dank voor al je suggesties!
  #146  
Oud 04-01-08, 13:58
iFlone iFlone is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 20
Standaard

mijn stealth sim komt eraan en ik heb een 1.1.2 VS versie van vorige week..
nou is ie jailbreaked & gedowngrade naar 1.1.1..
Nou heb ik een vraag over het volgende:
Wat kan ik het beste doen als me stealthsim binnen is?

- Upgrade terug naar 1.1.2 en dan erin doen
- Of wachten tot 1.1.3 aangezien ie niet herprogrammeerbaar is? ( en hoe lang duurt
het nog tot 1.1.3..)
  #147  
Oud 04-01-08, 14:08
-PatrickO- -PatrickO- is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iFlone Bekijk bericht
mijn stealth sim komt eraan en ik heb een 1.1.2 VS versie van vorige week..
nou is ie jailbreaked & gedowngrade naar 1.1.1..
Nou heb ik een vraag over het volgende:
Wat kan ik het beste doen als me stealthsim binnen is?

- Upgrade terug naar 1.1.2 en dan erin doen
- Of wachten tot 1.1.3 aangezien ie niet herprogrammeerbaar is? ( en hoe lang duurt
het nog tot 1.1.3..)
Het beste kun je direct upgraden naar 1.1.2. Daarvan weet je zeker dat 'ie werkt met de StealthSim. Upgraden naar 1.1.3 zou ik pas doen wanneer bevestigd is dat de StealthSim daar ook mee werkt...
  #148  
Oud 04-01-08, 14:10
iFlone iFlone is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 20
Standaard

upgrade gaat gewoon via iTunes toch?
dan kaartje knippen plakken etc. en dan werkt ie meteen,
goeie shit
  #149  
Oud 04-01-08, 19:57
leerentveld leerentveld is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 11
Standaard

Vandaag even in Rotterdam bij Peter van Iphoneactiveren.nl hij verkoop ook stealth sims en kan hem ook geheel nl maken echt super. Is gewoon een bedrijf met super service!!!

We waren vandaag met 3 mensen tegelijk en we gingen allemaal met werkende Iphone de duur uit! Oke ik had mijne zelf al werkend maar nog niet NL.
  #150  
Oud 05-01-08, 11:19
Maverick271280 Maverick271280 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leerentveld Bekijk bericht
Vandaag even in Rotterdam bij Peter van Iphoneactiveren.nl hij verkoop ook stealth sims en kan hem ook geheel nl maken echt super. Is gewoon een bedrijf met super service!!!

We waren vandaag met 3 mensen tegelijk en we gingen allemaal met werkende Iphone de duur uit! Oke ik had mijne zelf al werkend maar nog niet NL.
Die Stealthsim daar is echt duur. Kan je hem beter uit Canada laten overkomen.
Sowieso zijn die prijzen aan de duurdere kant, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Groet
  #151  
Oud 07-01-08, 17:17
ETphone ETphone is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 22
Standaard

Toevoeging aan de chip op de sim discussie.

De wanhoop stond me vanochtend nabij. Geen enkele kik gaf mijn phone na het plaatsen van de sim en de stealth tim. Alle blogs geraadpleegd. Putte hoop uit mailtjes dat als je hem een laat liggen dat ie dan wel aanspringt. De groeten. Het lag in mijn geval zeker aan de chip op de sim.

Ik heb hier al vele berichten over gezien inclusief foto's en mij was nog steeds niet duidelijk wat nou een nieuwe en wat een oude chip is. Welnu.

-De oude chip op de sim is vierkant.
-De nieuwe chip op de sim is tegenwoordig ovaal zoals de chip op de sim van AT&T die uit de 1.1.2 OTB serie komt.

Je kan bij je provider gratis een nieuwe sim halen (althans bij Vodafone was die gratis). Ik heb dat gedaan en pats hij deed het gelijk. Niks kruidenthee en driemaal een rondje draaien om de sim.

Conclusie. Voordat je met de stealth sim aan de slag gaat, check of de chip op je sim ovaal is. Zo ja continue, zo nee even een gratis nieuwe sim met ovale chip bij je provider ophalen, dat voorkomt een hoop frustratie.
  #152  
Oud 07-01-08, 17:45
jean jean is offline
• iOS 3.1.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: turnhout
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ETphone Bekijk bericht
Conclusie. Voordat je met de stealth sim aan de slag gaat, check of de chip op je sim ovaal is. Zo ja continue, zo nee even een gratis nieuwe sim met ovale chip bij je provider ophalen, dat voorkomt een hoop frustratie.
Niet altijd hoor,

mijn chip is vierkant en werkt prima! Het ligt volgens mij meer aan de contactpunten op de stealthsim, deze moeten overeenkomen met die op je simkaart, ovaal of vierkant.

Groeten,

Jean
  #153  
Oud 07-01-08, 19:05
mathijsdb mathijsdb is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 96
Standaard

Heb mijn StealthSim vandaag binnen gekregen. Besteld bij iphonethesolution.com. Verwachtte een mooi klein pakketje, ding komt gewoon in envelop op 'n a4tje geplakt!
Moet nog 1/2 weken op m'n phone wachten, hoop dat 't dan meteen werkt!(na gejailbreaked te hebben uiteraard)
  #154  
Oud 07-01-08, 19:16
Posteman Posteman is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 3
Standaard StealthSim is binnen!!!!!!

Hallo Allemaal

Vandaag mijn Iphone binnen gekregen vanuit de VS. StealthSim had ik al langer in huis.

Kan iemand mij vertellen hoe ik nu te werk moet gaan. Want wil gaan domme dingen doen. Kan iemand mij stap voor stap vertellen wat ik moet doen?

Thnx alvast!

Groeten Niek
  #155  
Oud 07-01-08, 19:22
mathijsdb mathijsdb is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 96
Standaard

Kijk op Iphone The Solution - Home voor 'n handleiding. Heb 'm zelf nog niet gevolgd, maar 't is van een officiele StealthSim dealer, dus dat zal wel snor zitten!
  #156  
Oud 07-01-08, 22:58
ETphone ETphone is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Posteman Bekijk bericht
Hallo Allemaal

Vandaag mijn Iphone binnen gekregen vanuit de VS. StealthSim had ik al langer in huis.

Kan iemand mij vertellen hoe ik nu te werk moet gaan. Want wil gaan domme dingen doen. Kan iemand mij stap voor stap vertellen wat ik moet doen?

Thnx alvast!

Groeten Niek
Niek, ik ken de tutorial niet op de site van de stealthsim leverancier, maar mocht je er niet uitkomen, zie het youtube filmpje op de support tab van de iphonehellas.com site. Echt kinderlijk eenvoudig. Ik ben geen computer crack maar met dit soort filmpjes als handleiding kan het niet fout gaan. Zo n tangetje als gebruikt op dat filmpje is echt aan te raden. Succes
  #157  
Oud 07-01-08, 23:07
mathijsdb mathijsdb is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 96
Standaard

Had er even 2 seconden naar gekeken, dan had je gezien dat de tutorial exact hetzelfde is. Hij lijkt me persoonlijk goed te doen, zelfs als je niet al te handig met computers bent!
  #158  
Oud 08-01-08, 13:53
Posteman Posteman is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 3
Standaard

Thnx Mathijsdb en ETphone!

Ziet er inderdaad wel makkelijk uit. Moet ik niet eerst jailbreaken en al die dingen......?

Want de Iphone zit nog gewoon in de doos en heb er nog niets mee gedaan.

Als dit het enige is, moet het wel lukken

Groeten Niek
  #159  
Oud 08-01-08, 13:58
-PatrickO- -PatrickO- is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Posteman Bekijk bericht
Thnx Mathijsdb en ETphone!

Ziet er inderdaad wel makkelijk uit. Moet ik niet eerst jailbreaken en al die dingen......?

Want de Iphone zit nog gewoon in de doos en heb er nog niets mee gedaan.

Als dit het enige is, moet het wel lukken

Groeten Niek
JailBreaken is de eerste stap... Wat je doet is eerst downgraden naar 1.1.1, daarna jailbreaken, dan upgraden naar 1.1.2 en dan je sim met stealthsim erin en klaar... Let wel op dat de stealthsim goed "aligned" is met je eigen sim...
  #160  
Oud 09-01-08, 18:03
edje edje is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

iPhone begin december uit USA meegenomen, downgrade naar 1.1.1. Jailbreaken en activeren was daarna een eitje. Vervolgens Oktoprep en upgrade naar 1.1.2. Daarna nog een keer jailbreak, gevolgd door iWorld.

Vervolgens de zwarte StealthSim erin (op een KPN sim van ongeveer 2 jaar oud waar gemplus op staat). Meerdere pogingen steeds met "no sim installed". Na ongeveer 10 keer de StealthSim ietsje verschuiven om contact te laten maken deed hij het.

En het werkt redelijk : bellen, sms, Wi-Fi, internet via edge gaat allemaal goed. Paar kleine dingetjes (kan ook aan mij liggen, nog niet veel tijd aan besteed): bluetooth met mijn auto werkt niet helemaal goed, beller identificatie zet nummer neer in plaats van de bij het nummer behorende naam uit de contacten.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
stealthsim rolanne Archief 1 01-03-08 21:36
Stealthsim Fraude gmlens Koopinformatie Nederland 2 11-01-08 17:06
stealthsim en proximus problemen! iDude85 Unlock [archief] 13 30-12-07 01:32
StealthSIM joostje18 Archief 1 24-12-07 19:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:18.