//

StealthSim

StealthSim discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben nieuw hier en weet niet of dit de juiste plaats is, mocht het bericht hier niet goed staan, dan mag een modje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-12-07, 12:46
-PatrickO- -PatrickO- is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 17
Standaard StealthSim

Hoi,

Ik ben nieuw hier en weet niet of dit de juiste plaats is, mocht het bericht hier niet goed staan, dan mag een modje het verplaatsen...

Ik wil graag een iPhone aanschaffen, en merk dat dat in Nederland duur of lastig is... Vanuit Amerika krijg je momenteel alleen de bootloader 4.6 versie die (voor zover ik weet) nogal lastig te kraken is...

Nu heb ik al wel zaken gelezen over de TurboSim en AnySIM, maar ook die lijken vaak problemen te hebben met bootloader 4.6...
Nu kwam ik toevallig op de volgende site, over de StealthSim... Heeft iemand hier ervaringen mee?
Via een authorized dealer van ze in Canada, kan je een unlockte iPhone aanschaffen met StealthSim voor $749... Helaas zullen daar dan nog wel weer belastingen bij komen en dan wordt het al met al nog een duur geintje...

Iemand ervaringen met hetzij StealtSim, hetzij dat bedrijf in Canada, hetzij met het importeren vanuit de US?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-12-07, 12:57
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -PatrickO- Bekijk bericht
Hoi,

Ik ben nieuw hier en weet niet of dit de juiste plaats is, mocht het bericht hier niet goed staan, dan mag een modje het verplaatsen...

Ik wil graag een iPhone aanschaffen, en merk dat dat in Nederland duur of lastig is... Vanuit Amerika krijg je momenteel alleen de bootloader 4.6 versie die (voor zover ik weet) nogal lastig te kraken is...

Nu heb ik al wel zaken gelezen over de TurboSim en AnySIM, maar ook die lijken vaak problemen te hebben met bootloader 4.6...
Nu kwam ik toevallig op de volgende site, over de StealthSim... Heeft iemand hier ervaringen mee?
Via een authorized dealer van ze in Canada, kan je een unlockte iPhone aanschaffen met StealthSim voor $749... Helaas zullen daar dan nog wel weer belastingen bij komen en dan wordt het al met al nog een duur geintje...

Iemand ervaringen met hetzij StealtSim, hetzij dat bedrijf in Canada, hetzij met het importeren vanuit de US?
De stealthSim is hetzelfde als de turbosim. Omdat turbosim een beschermde naam is het de sim van de andere fabrikant Stealth. In werking verschillen ze niet van elkaar.
  #3  
Oud 08-12-07, 13:02
-PatrickO- -PatrickO- is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
De stealthSim is hetzelfde als de turbosim. Omdat turbosim een beschermde naam is het de sim van de andere fabrikant Stealth. In werking verschillen ze niet van elkaar.
In dat geval kan ik dus net zo goed een locked iPhone bestellen in Amerika en hem hier unlocken met een TurboSim... Maarehm... Kan bootloader 4.6 al werkend gekregen worden?

TNX
  #4  
Oud 08-12-07, 13:11
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -PatrickO- Bekijk bericht
In dat geval kan ik dus net zo goed een locked iPhone bestellen in Amerika en hem hier unlocken met een TurboSim... Maarehm... Kan bootloader 4.6 al werkend gekregen worden?

TNX
Met een turbo, stealth en supersim wel maar met een software unlock nog niet.
  #5  
Oud 08-12-07, 13:59
Nixo Nixo is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 15
Standaard

Het is niet simpel om met de turbosim de gsm te unlocken, maar er zijn hier goede guides te vinden en mensen die 'willen' helpen waar nodig zodat het allemaal inorde komt.
Ik heb de mijne gisteren, na 2 maal te restoren en opnieuw te moeten beginnen, inorde gekregen.
In totaal een 5h'kes mee bezig geweest...
__________________
iphone up and running
  #6  
Oud 08-12-07, 14:59
-PatrickO- -PatrickO- is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nixo Bekijk bericht
Het is niet simpel om met de turbosim de gsm te unlocken, maar er zijn hier goede guides te vinden en mensen die 'willen' helpen waar nodig zodat het allemaal inorde komt.
Ik heb de mijne gisteren, na 2 maal te restoren en opnieuw te moeten beginnen, inorde gekregen.
In totaal een 5h'kes mee bezig geweest...
Ik heb net Ellen van FromUS2EU een mailtje gestuurd... Als zij voor mij een iPhone kan bestellen en StealthSim, dan ben ik inclusief shipping zo'n $600 kwijt... Eventuele belasting overleef ik dan ook wel... In ieder geval beter dan de bedragen die in NL gevraagd worden, of door dat bedrijf in Canada voor een unlocked iPhone...

Bedankt allemaal voor de antwoorden...
  #7  
Oud 08-12-07, 22:41
dbakkum dbakkum is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 1
Standaard wie kan de stealthsim, supersim leveren?

Ik ben wel geinteresseerd in de stealthsim. Zou het echt de oplossing zijn?
?
Gr

Daniel

Laatst gewijzigd door dbakkum; 09-12-07 om 17:39.
  #8  
Oud 09-12-07, 08:25
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dbakkum Bekijk bericht
Ik ben wel geinteresseerd in de stealthsim. Wie kan er tientallen leveren voor een schappelijke prijs? 40-50 euro per sim vind ik nog wel acceptabel.

Levertijd 3-4 werkdagen?
Gr

Daniel
Dit is niet de topic om dat te vragen daarvoor is er marktplaats Let wel er zijn regels voor die topic Lees die eerst.
  #9  
Oud 12-12-07, 13:06
Raphque Raphque is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 1
Standaard Stealthsim na update

Ik lees in fora dat de Stealthsim mogelijk niet meer bruikbaar zou zijn na een firmware upgrade van Apple en dat Turbosim herprogrammeerbaar is en dus ook later nog (opnieuw) te gebruiken zou zijn.
Iemand hier meer info over?
  #10  
Oud 12-12-07, 14:03
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

Ik ben wel in voor een StealthSim als deze op KPN werkt... daarnaast zou het wel leuk zijn als je kan updaten... weet iemand meer over de StealthSim?
daarnaast de vervendkosten zijn echt belachelijk hoog:S 54 dollar
zijn er niet meer mensne die hier wat in zien en dat we er miss een aantal tegelijk kopen om de prijs naar beneden te krijgen...
  #11  
Oud 13-12-07, 16:26
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

helemaal niemand? haha wie weet er meer over de StealthSim?
  #12  
Oud 13-12-07, 17:10
Jef Jef is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 21
Standaard

Ik heb afgelopen week 5 turbosims besteld, maar ik zou eventueel wel geinteresseerd zijn in die stealthsim. (maar weet niet of iphonehellas betrouwbaar is) Volgens de site van iphonehellas is het veel eenvoudiger dan de turbosim.

Er staat trouwens een nieuw dunner model op hun site de black stealth.

Ik vind de verzendkosten ook belachelijk hoog, maar bij de turbosim zijn de verzendkosten ook belachelijk hoog! (80 euro bij DHL!!)

Heeft er iemand ervaring met de stealth sim? Of zijn er sites te vinden met ervaringen?
  #13  
Oud 13-12-07, 18:23
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

ik heb misschien een oplossing... als er nou door iemand 5 stealthsims worden besteld bij: http://www.iphonehellas.com de iets duurdere. of bij *▃ ▄ ▆ iPhoneStealth.ca* ▆ ▄ ▃* - Authorized Dealer of StealthSim, iPhone, StealthSim Unlocker - die is goedkoper door de dollar koers.
als er 5 stealthsims gekocht worden betaal je maar 1 x de verzendkosten en komt het dingetje bij hellas per stuk op 86.40€ dat is prima toch? bij de canadese dealer zou het dus nog "goedkoper" zijn...

Laatst gewijzigd door MarkBender; 13-12-07 om 18:24. Reden: toevoeging
  #14  
Oud 13-12-07, 18:24
Maverick271280 Maverick271280 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 7
Standaard

Hallo iedereen,

Ik heb gisteren een Stealthsim besteld bij iPhonehellas. Verzendkosten via UPS zijn 37,99 euri. Wel veel, maar ik wil het gewoon eens proberen. Vandaag bericht gekregen dat ie verzonden is.
Ik laat wel weten of het werkt.

Groet
  #15  
Oud 13-12-07, 21:47
schumi schumi is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 5
Standaard stealthSIM

Ben net terug uit de US met een iPhone OTB 1.1.2 and de laatste bootlaoder. Uiteraard ZEEEEEER geinteresseerd om 'm zo snel mogelijk aan de gang te krijgen. Nu lees ik over StealthSIM een of andere Griekse toko; heeft iemand hier al ervaring mee? want als je het verhaal moet geloven is dit de oplossing, altijd opgradable en toch werken op je iegen netwerk.
groeten,

Marc
  #16  
Oud 13-12-07, 22:49
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

volgens mij zijn er al wat topics open over de stealthsim..
  #17  
Oud 13-12-07, 23:46
brouw139 brouw139 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 9
Standaard

wat ben ik daar waanzinnig benieuwd naar zeg!!!
hou ons asjeblieft op de hoogte!

mijn vriendin heeft net een onunlockbare iphone binnen.

als stealth werkt, dan wil ik ook wel mijn 1.0.2 met anysim unlockte iphone wel verginizen en dan vervolgens lekker alle updates installeren, want dat kan dan, begrijp ik...
  #18  
Oud 14-12-07, 00:07
Stibou's schermafbeelding
Stibou Stibou is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Moeskroen (België)
Berichten: 330
Standaard

Breng ons zo snel mogelijk op de hoogte!
  #19  
Oud 14-12-07, 01:16
Maverick271280 Maverick271280 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 7
Talking

Net weer een mail gekregen van UPS. Verwachte bezorgdatum is 17 december. Nog even wachten dus.

To be continued.....
  #20  
Oud 14-12-07, 10:53
Patje Patje is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 4
Standaard

OK, ben ook benieuwd!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
stealthsim rolanne Archief 1 01-03-08 22:36
Stealthsim Fraude gmlens Koopinformatie Nederland 2 11-01-08 18:06
stealthsim en proximus problemen! iDude85 Unlock [archief] 13 30-12-07 02:32
StealthSIM joostje18 Archief 1 24-12-07 20:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:55.