iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Jailbreaken van Duitse "999 euro versie" 1.1.2 iphone (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/3435-jailbreaken-duitse-999-euro-versie-1-1-2-iphone.html)

deniax 09-12-07 00:21

Jailbreaken van Duitse "999 euro versie" 1.1.2 iphone
 
Hi,

Ik heb hier een Duitse Iphone liggen welke direct mijn SIM accepteert nadat ik hem met itunes heb laten syncen. Zover geen bijzonderheden.

Probleem alleen is dat ik er niet mee kan bellen door de bug met 1.1.2 waardoor je vastloopt.

Ik moet hem dus gaan jailbreaken om iWorld erop te zetten

Nu zie ik genoeg tutorials staan om US Iphones te jailbreaken en te unlocken, maar welke tutorial kan ik volgen voor een Duits toestel? Hij accepteert al buitenlandse sims, ik hoef dus echt puur alleen een jailbreak uit te voeren om iWorld te kunnen draaien, that's it.

sjowol 09-12-07 01:23

tsja ik denk dus wel dat je moet downgraden naar 1.1.1 dan die jailbreaken met appsnap oktoprep erop en naar 1.1.2
maarreuhhh... als het een simlockvrije foon is waar je 999 eur voor hebt neergeteld zou je toch redelijkerwijs van apple verwachtten dat zij ervoor zorgen dat hij in nl werkt?? niet? bastards zijn het!

Michael 09-12-07 08:01

Nee dat is niet waar sjowol, officieel wordt de iphone nog niet in nl verkocht dus geen ondersteuning. Dus downgraden zou ik zeggen oktoprep erop zetten en weer updaten. iworld draaien en klaar.

sjowol 09-12-07 14:35

ik word goed ziek van apple, snap echt niet wat iedereen altijd over gates lult.
die foking jobs met zijn zwerverkop is 100000x erger wat eem vuile smiecht!!!!
je verkoopt een simlockvrije telefoon, juist voor de reizende zakenman! Dan kan je op zijn minst verwachtten dat het werkt.
maar nee hoor voor 1000 eur (2500 gulden!!!) mag je naar je mp3- tjes luisteren op een door apple geleverde koptelefoon want da's de enige die past.
iemand een iphone kopen?

deniax 09-12-07 14:38

Bedankt Michael, het is gelukt!

Niekie 09-12-07 14:46

Lol @ Sjowol, Het is idd lullig. Maar als jij een revolutionair product had ontworden, zou jij er dan ook niet alle centjes uit willen trekken wat mogelijk is??

sjowol 09-12-07 14:55

uhm nee, ik zou een goed werkend product op de markt brengen, dat heeft niets met centen verdienen te maken!
je kan niet een simlockvrije telefoon verkopen voor 1000 euro en dan na de verkoop zeggen : oh ja maar hij doet het niet.... f&ikker toch op man, het is zo'n kinderachtig gebeuren.
overigens revolutionair? jij hebt ook iets te lang aan jobs zijn pielemuis gehangen of wat? wat is er in godsnaam revolutionair aan dit ding? tuurlijk hardstikke leuk speledingetje hoor maar revolutionair? no f-ing way! (apple heeft nog nooit iets revolutionairs uitgebracht trouwens... tuurlijk designwise lopen ze voorop, maarja daar heeft niemand wat aan natuurlijk, als computernerd kan me dat echt geen ene h#l schelen)

Michael 09-12-07 15:02

Nou nou Sjowol Een beetje kort door de bocht. Jobs mag ons zieken met de iphone maar dat is niet anders. Ik heb inmiddels genoeg smartphones gehad die echt niks kunnen dus is de iphone een prettig apparaat. En apple nog nooit iets revolutionairs uitgebracht ehm ook niet helemaal waar........ Heb je gezien hoe vista eruit ziet.... Gates wil alleen geld geld en nog eens geld voor een slecht product.
En niet schelden op homo's Dat is al helemaal niet netjes en kan je wel eens op een waarschuwing komen te staan. Ik hou er namelijk niet van om uitgescholden te worden voor designnicht. Ik ken genoeg hetero's die erger zijn dan homo's

sjowol 09-12-07 15:17

ik scheld helemaal niet op homo's dan lees jj het echt verkeerd! maar zal alsnog de post aanpassen.. want stel je voor dat ik weleens een waarschuwing aan mijn broek zou krijgen :eek:
beetje jammer allen dat jullie mac-lovers altijd gelijk zo ontzettend hard op je p&k getrapt zijn... ik snap dat niet... ken geen enkele apple gebruiker die niet op een overdereven manier hun hardware verdedigen en zo goed is die meuk echt niet hoor. en wat denk je nou? dat jobs het uit de goedheid van zijn hart doet? in tegenstelling tot gates? hoe groot is die mac voor je kop man?! en idd vista ziet er niet uit, maar maakt dat DUS mac revolutionair? nee toch?!

overigens, jouw zinnetje "Ik ken genoeg hetero's die erger zijn dan homo's" impliceert duidelijk dat jij over het algemeen homo's dus erger dan hetero's vindt... over vooroordelen gesproken, misschien moet je jezelf eens waarschuwen?;)

Michael 09-12-07 15:24

overigens, jouw zinnetje "Ik ken genoeg hetero's die erger zijn dan homo's" impliceert duidelijk dat jij over het algemeen homo's dus erger dan hetero's vindt... over vooroordelen gesproken, misschien moet je jezelf eens waarschuwen?[/quote]

Ik ben een homo dus zal me zelf niet erger vinden dan een hetero

sjowol 09-12-07 15:27

naja dan moet je dat niet impliceren dus hahah
maar jij voelt je door zoiets daadwerkelijk aangesproken/aangevallen? vind je dan niet dat je er een beetje naar aan het zoeken bent?
overigens valt het me dus wel op dat er dan toch redelijk wat homo's hier op het forum rondlopen (en het is me tch ook echt opgevalen dat de appleproducten erg populair zijn in de homo-gemeenschap) n nee dat is helemaal niet erg maar het lijkt me wel duidelijk dat apple zich zeker deels op de homosexuele medemens richt (doelgroep weetjewel?!)

maar laat het alsog duidelijk zijn dat ik niets tegen homo's (of negers, joden, marrokanen, hermafrodieten of wat dan ook) heb!
mocht iemand zich inderdaad aangesproken/aangevallen voelen dan mijn excuses hiervoor.

Spooky 13-01-08 14:21

Ik sluit mij volledig bij Micheal aan, inclusief het homo zijn.

MP3-junky 13-01-08 14:47

Ook niet een beetje offtopic ofzo :confused: (nogwel door een moderator)

Destiny 13-01-08 15:02

Ja idd......Sjowol heb je een pilleke op ofzo :p

Stiruam 13-01-08 15:36

Hmmm laten we geen oude koeien uit de sloot gaan halen...

Greetz, Stiruam

sjempie 13-01-08 16:01

@sjowol: het kan best dat je teleurgesteld bent over Iphone's. Maar Apple maakt gewoon erg mooie produkten net als sommige andere fabrikanten. Maar het is nog steeds je eigen keuze om te kiezen om een produkt van apple te kopen of niet.

In dit forum helpen we elkaar met problemen en vragen die wij hebben mbt de Iphone. Wat mij betreft horen scheldwoorden en elkaar voor alles uitmaken daar niet bij. Ik neem aan dat jij dat ook vindt toch? zullen we dan nu weer op een fijne manier elkaar helpen met Iphone-vragen?

tnx mate!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:48.