jailbreak mislukt discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, heb sinds gisteren een iphone 1.1.2 van week46 uit de us nu heb ik geprobeerd deze te jaibreaken door te downgraden naar 1.1.1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
jailbreak mislukt
hallo allemaal,
heb sinds gisteren een iphone 1.1.2 van week46 uit de us nu heb ik geprobeerd deze te jaibreaken door te downgraden naar 1.1.1 hij zit nu in recovery mode maar ik krijg hem niet terug naar 1.1.2 in itunes geeft steeds fout 1604 aan wat kan dit zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je downgrade naar de 1.1.1 firmware is het normaal dat hij in recovery mode komt. Je kunt hem eruit halen d.m.v. iBrickr.
Je moet de guides beter lezen
|
||||
|
||||
@ Herberts.. Mocht het je lukken om deze te unlocken hoor ik het graag. Ik heb met dit ook geprobeerd, maar hij bleef hangen bij het installeren van app.installer
alles volgens de wiki, honderd keer geprobeerd op alle mogelijke manier, maar helaas lukt het niet. Ik hoor het graag!!!! Met Ibricker moet het idd lukken!! Succes |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
weet niet wat ik gedaan heb maar hij hij blijft opstarten en zegt in ibrick dat de tel niet aangesloten is terwijl de usb erin zit
|
|
|||
|
|||
heeft iemand een idee wat dit kan zijn als ik hem aan zet krijg je dat appeltje na een paar seconden dat zandlopertje en dan start hij weer opnieuw op dit blijft zich herhalen???
|
|
||||
|
||||
All you need to know about Itunes 7.4.2 and how to fix endless reboot loop! - Hackint0sh Waar terminal in deze gids staat moet jij putty gebruiken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak mislukt | Ikkuhh | Jailbreak | 10 | 17-08-10 13:38 |
Jailbreak mislukt? | iMonzter | Archief | 17 | 19-04-10 22:10 |
Jailbreak mislukt! | paxpex | Archief | 3 | 02-01-10 15:02 |
Jailbreak mislukt | rtzz | Archief | 2 | 25-09-08 00:16 |
Jailbreak mislukt?! | Basjee | Archief | 1 | 09-08-08 18:07 |
|