//

Unlock 1.1.2 vanuit de box...

Unlock 1.1.2 vanuit de box... discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Cellular Center 50 euro voor diegene die buckbuckz gebruikt zou hebben.... edit: en mensen ik heb mijn lade eens uit gespit en wat vond ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #501  
Oud 13-12-07, 21:49
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

Cellular Center

50 euro voor diegene die buckbuckz gebruikt zou hebben....

edit: en mensen ik heb mijn lade eens uit gespit en wat vond ik daar nou.. een serial simkaart writer! iig volgens mij was het zowel een writer als reader.. ik ga ff kijken of ik drivers kan vinden als ik terug ben later (moet nu weg) voor de geinteresseerde het is een

ChipDRIVE micro 100 v4.30 van TOWITOKO uit duitsland

Laatst gewijzigd door konijntje; 13-12-07 om 21:54.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #502  
Oud 13-12-07, 22:00
RJ_iPod RJ_iPod is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door konijntje Bekijk bericht
TOWITOKO
TOWITOKO aaah goed spul!

Ik hoop echt dat het Homie morgen gaat lukken, zou toch wel erg schelen in kosten en tijd als je de spullen gewoon bij een bedrijf uit NL kan bestellen. Ik hou het topic met "spanning" in de gaten (heb ik tenminste voor mezelf ook weer een succes om me aan te melden bij het SOG ).

Oh oh die discussie op Hackintosh over het kraken van Itunes in plaats van de iPod gaat ook weer wat studietijd kosten.
  #503  
Oud 13-12-07, 22:03
homie homie is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 77
Standaard

vertel mij wat... dit is redelijk sog voor mij
  #504  
Oud 13-12-07, 22:34
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wehbeam Bekijk bericht
Ik heb zelf een klein USB Sim scanner, deze emuleerd een comport (bij mij com3 (virtueel natuurlijk)) controleren bij Apparaatbeheer en deze kiezen in het programma.

gr,
Deze zou kunnen werken (vanwege de COM poort). Welk merk/type is het?
  #505  
Oud 13-12-07, 23:03
inberlin inberlin is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 33
Standaard

Ik krijg terminal niet aan t werk. De iphone staat in het dock en ik kan wel via cyberduck ftp-en. Als ik het commando geef krijg ik dit :

Last login: Thu Dec 13 22:32:03 on ttys001
ROB:~ rob$
ROB:~ rob$ ssh-l root (hier dus t IP adres)
-bash: ssh-l: command not found
ROB:~ rob$

wat doe ik fout?
  #506  
Oud 13-12-07, 23:11
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RJ_iPod Bekijk bericht
TOWITOKO aaah goed spul!
als het werkt .. who cares welk merk het is.. ziet er trouwens niet el cheapo uit en dat was hij volgens mij ook niet .. tis iig made in germany .. ik zal es proberen mijn eigen SIM in te lezen

edit: zie dat het merk chipdrive is met towitoko german technologie erin ... nu nog drivers vinden :S kan iemand een beetje duits.. <title>Willkommen bei CHIPDRIVE® - Lösungen mit Chipkarten

Laatst gewijzigd door konijntje; 13-12-07 om 23:14.
  #507  
Oud 13-12-07, 23:15
RJ_iPod RJ_iPod is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door konijntje Bekijk bericht
als het werkt .. who cares welk merk het is.. ziet er trouwens niet el cheapo uit en dat was hij volgens mij ook niet .. tis iig made in germany .. ik zal es proberen mijn eigen SIM in te lezen
Maakt me verder ook niet uit (ik bedoel heb zelf niet eens zo'n geval dus geen TOWITOKO voor mij). Vond het alleen wel een erg mooie naam, moest er gewoon op reageren hoe onzinnig dan ook .
  #508  
Oud 13-12-07, 23:32
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Die Towitoko is wel bruikbaar! Dat heb ik gezien tijdens het googlen.

Heb je wat aan deze driver: Tx Systems Inc. Downloads - smartcard readers, smartcard terminals, smartcard systems, smartcard solutions, smartcards, smartcard technology, smart card readers, smart card terminals, smart card systems, smart card solutions, smart cards, smart card

Laatst gewijzigd door Fresh; 13-12-07 om 23:36.
  #509  
Oud 13-12-07, 23:36
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Die Towitoko is wel bruikbaar! Dat heb ik gezien tijdens het googlen.
hmm oke ik ga nu ff een serial port aansluiten an mijn pc ... heb de drivers volgens mij gevonden.. nu nog een v15 + iphone... niet onbelangrijk lol.. kan dus enkel testen of mijn towitoko het doet.. heb geen AT&T sim of iphone..
  #510  
Oud 14-12-07, 00:12
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Heb met spanning de laatste berichten bekeken maar jammer genoeg nog weinig resultaat.
@Fresh. Ik denk dat morgen mijn MagicSIM binnen is het zal wel de 16th generation zijn. Denk je dat het zin heeft voor ons deze uit te proberen met een serial reader/writer?
  #511  
Oud 14-12-07, 00:24
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

@ControlSje

Ik krijg morgen misschien de 16th gen binnen, want hij is vandaag verstuurd. Heb jij een serial card reader? Anders ga ik er morgen even op uit.
Ik heb me behoorlijk in de materie verdiept en het moet een Phoenix of PC/SC compliant apparaat zijn. Die van Michael is wel heel mooi i.v.m. de flexibele manier waarmee je met de zijn de timing van de sim kunt aanpassen.
We kunnen in ieder geval een kijken of we die AT&T sim uitgelezen krijgen.
Jij hebt geen AT&T sim, he? Dat wordt lastig...
  #512  
Oud 14-12-07, 00:25
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
@ControlSje

Ik krijg morgen misschien de 16th gen binnen, want hij is vandaag verstuurd. Heb jij een serial card reader? Anders ga ik er morgen even op uit.
Ik heb me behoorlijk in de materie verdiept en het moet een Phoenix of PC/SC compliant apparaat zijn. Die van Michael is wel heel mooi i.v.m. de flexibele manier waarmee je met de zijn de timing van de sim kunt aanpassen.
We kunnen in ieder geval een kijken of we die AT&T sim uitgelezen krijgen.
Jij hebt geen AT&T sim, he? Dat wordt lastig...
Jawel hoor die AT&T kaart zit nog steeds in mijn iPhone.

Edit: Mijn MagicSIM is eergisteren verstuurd volgens de site en ik heb gisteren een bevestigings mailtje gehad.
Ik heb geen card reader sorry maar ik dacht dat jij er een had of anders Michael.

Edit2: Ik heb er overigens geen problemen mee om zo'n writer/reader te sponseren.

Laatst gewijzigd door ControlSje; 14-12-07 om 00:32.
  #513  
Oud 14-12-07, 00:26
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
@ControlSje

Ik krijg morgen misschien de 16th gen binnen, want hij is vandaag verstuurd. Heb jij een serial card reader? Anders ga ik er morgen even op uit.
Ik heb me behoorlijk in de materie verdiept en het moet een Phoenix of PC/SC compliant apparaat zijn. Die van Michael is wel heel mooi i.v.m. de flexibele manier waarmee je met de zijn de timing van de sim kunt aanpassen.
We kunnen in ieder geval een kijken of we die AT&T sim uitgelezen krijgen.
Jij hebt geen AT&T sim, he? Dat wordt lastig...
Met michael bedoel je toch niet mij ? ik heet wel zo maar heb mijn naam volgens mij niet genoemd
  #514  
Oud 14-12-07, 00:37
homie homie is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 77
Standaard

Ik wacht dan wel even jullie test af, anders koop ik zo'n writer weer voor jan >>> zoals die msi die ik vandaag gekocht heb! Hoop dat het resultaat goed is!
  #515  
Oud 14-12-07, 00:46
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

Hmm ik krijg mijn towitoko niet aan het werk .. driver is nu wel geinstalleerd maar als ik de SCardserver start... crasht windows met een bluescreen.. :S.. ik heb trouwens wel PC/SC functions.. zou goed moeten zijn
  #516  
Oud 14-12-07, 00:46
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door homie Bekijk bericht
Ik wacht dan wel even jullie test af, anders koop ik zo'n writer weer voor jan >>> zoals die msi die ik vandaag gekocht heb! Hoop dat het resultaat goed is!
Ik had hetzelfde met die ICIDU voor 10 euro
Eerst goed lezen zeggen ze weleens. Ben intussen wel iets wijzer.

@Michael: Zie jij nog heil in een test?
  #517  
Oud 14-12-07, 00:54
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

hmm hij staat nu geinstalleerd in de device manager maar lijkt erop alsof de software niet 100% loopt op vista... ik ben morgen ergens anders waar ik een XP machine tot mijn beschikking heb dus dan zal ik het weer proberen... ik kan de magicsim v15 software trouwens ook niet downloaden de download stopt telkens...

wie bedoelen jullie met michael? zeer verwarrend

Laatst gewijzigd door konijntje; 14-12-07 om 01:02.
  #518  
Oud 14-12-07, 01:09
homie homie is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 77
Standaard

hij bedoelt degene die onder de Forum Naam Michael post! Maar laat even weten of jullie nog een test gaan doen, als ik op hackint0sh moet afgaan kan je niet schrijven naar de Magicsim 16 en vegen ze deze oplossing van de mat. Maar in principe hebben we nee en kunnen we ja krijgen dus als jullie nog wat proberen post het even, ik ga morgen naar de telefoonboer kijken of ik een goede simwriter kan vinden.
  #519  
Oud 14-12-07, 01:12
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door konijntje Bekijk bericht
hmm hij staat nu geinstalleerd in de device manager maar lijkt erop alsof de software niet 100% loopt op vista... ik ben morgen ergens anders waar ik een XP machine tot mijn beschikking heb dus dan zal ik het weer proberen... ik kan de magicsim v15 software trouwens ook niet downloaden de download stopt telkens...

wie bedoelen jullie met michael? zeer verwarrend
Hey Konijntje (Michael ),

Hier vind je volgens mij helemaal de juiste drivers:
CHIPDRIVE® - Zeiterfassung, Passwort-Management und Windows®-Anmeldung per Chipkarte
  #520  
Oud 14-12-07, 01:13
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

ah ik zie het nu ja haha.. en de driver is nu volgens mij goed geinstalleerd... alleen de software van chipdrive heeft problemen met windows vista.. want 1 service wil niet opstarten lijk het en de DIAG tool die start wel op maar als je op test drukt blijft er tot in de oneindigheid initializing staan en moet ik hem via het process afsluiten... ben nu magicsim software aan het downloaden om te zien of die wel mijn serial simwriter ziet.. en anders morgen op een windows XP machine..
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2e Exchange box Rcfred iPhone algemeen 0 23-06-10 14:29
1.1.3 uit de box claeskens.matteo Archief 1 27-01-08 12:15
[1.1.2] Out of the box, unlocken applestore Unlock [archief] 12 14-11-07 12:32
iPhone box vdb Archief 2 02-11-07 06:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:24.