//

Unlock 1.1.2 vanuit de box...

Unlock 1.1.2 vanuit de box... discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Nee helaas niet, maar ik zag dat meerdere mensen bezig zijn met woron scan etc. ik wil gewoon even behulpzaam zijn om mijn ervaringen te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #561  
Oud 15-12-07, 01:23
eek72 eek72 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Leiden
Berichten: 37
Standaard

Nee helaas niet, maar ik zag dat meerdere mensen bezig zijn met woron scan etc. ik wil gewoon even behulpzaam zijn om mijn ervaringen te delen icm de simreader/writer die ik heb!

Wellicht oud nieuws: Maar op hackintosh staat dat je voorzichtig moet zijn om je KI uit te lezen, na een x aantal scans kan je simkaart opslot gaan, en volgens alle berichten hebben we de KI code niet nodig!

Ik kan nog niks zeggen over de magicsim methode, omdat ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen, en ik krijg geen reactie op mijn email berichten van dual-sim.nl :-(
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #562  
Oud 15-12-07, 01:57
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje Bekijk bericht
Gelukkig. Ik heb Fresh net een PB gestuurd. Wanneer denk jij dat we dit kunnen doen?

@Fresh
Heb jij je MagicSIM ook al binnen?
Ik heb de Magicsim binnen.
Het lukt met een PC/SC compliant sim reader om de gegevens uit te lezen van de AT&T sim.
Schrijven lukt alleen met een COM poort en ik heb geen geschikte driver kunnen vinden die voor mijn SIM reader een virtual com poort aanmaakt.
Bij Eric Chan (van Magicsim) heb ik nog een vraag uitstaan hoe je die USB driver op de magicsim.com site kunt gebruiken, want mij is het niet gelukt.
Eric heeft me in ieder geval wel bevestigd via e-mail dat de Magicsim 16th gen niet te programmeren is.

Niet echt interessant, maar wel leuk om te weten is dat mijn T-Mobile sim een V1 is, want ik kan de KI uitlezen. Mijn T-Mobile sim zou dus wel zeker werken i.c.m. een bootloader 4.6 en een Silvercard.
Van de AT&T sim kun je de KI niet uitlezen, dat is blijkbaar geen V1. Maar goed, de KI van de AT&T sim heb je toch niet nodig als ik de Magicsim methode (nog) mag geloven.

ControlSje, Michael heeft een serial sim writer. Misschien is het handig als jullie samen testen.

Laatst gewijzigd door Fresh; 15-12-07 om 01:59.
  #563  
Oud 15-12-07, 02:02
homie homie is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Ik heb de Magicsim binnen.
Het lukt met een PC/SC compliant sim reader om de gegevens uit te lezen van de AT&T sim.
Schrijven lukt alleen met een COM poort en ik heb geen geschikte driver kunnen vinden die voor mijn SIM reader een virtual com poort aanmaakt.
Bij Eric Chan (van Magicsim) heb ik nog een vraag uitstaan hoe je die USB driver op de magicsim.com site kunt gebruiken, want mij is het niet gelukt.
Eric heeft me in ieder geval wel bevestigd via e-mail dat de Magicsim 16th gen niet te programmeren is.

Niet echt interessant, maar wel leuk om te weten is dat mijn T-Mobile sim een V1 is, want ik kan de KI uitlezen. Van de AT&T sim kun je de KI niet uitlezen, dat is blijkbaar geen V1. Maar goed, de KI van de AT&T sim heb je toch niet nodig als ik de Magicsim methode (nog) mag geloven.

ControlSje, Michael heeft een serial sim writer. Misschien is het handig als jullie samen testen.

Dan zit ik dus voor niets met de v16 opgescheept! nouja het was maar 25euro in het totaal daar kom ik wel overheen!
  #564  
Oud 15-12-07, 12:30
GianiV's schermafbeelding
GianiV GianiV is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Cruquius
Berichten: 44
Standaard

Ik hoop maandag mijn (2e, want die eerste krijg ik niet aan de praat) SIM reader/writer binnen te hebben, heb maar die Duolabs Dymite plus besteld (€ 35,- bij Shoxx.com) want als ik het zo een beetje heb begrepen is dat eigenlijk de beste. en dan maar hopen dat de bestelde 15th gen. SIM's snel binnen gaan komen, en dan maar hopen dat het gaat werken

Zodra ik ze binnen heb, laat ik het weten en ga ik het proberen.
  #565  
Oud 15-12-07, 13:23
lientje lientje is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 24
Standaard

waar kan ik een turbosim zo goedkoop mogelijk nog kopen want ik zoek overal maar vind mergens een onder de 100 euro !!! en is dit de beste oplossing voor een nieuwe iphone uit de us werkend te maken? of zijn er al betere/goedkopere oplossingen ??
  #566  
Oud 15-12-07, 13:41
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lientje Bekijk bericht
waar kan ik een turbosim zo goedkoop mogelijk nog kopen want ik zoek overal maar vind mergens een onder de 100 euro !!! en is dit de beste oplossing voor een nieuwe iphone uit de us werkend te maken? of zijn er al betere/goedkopere oplossingen ??
wachten tot hij weer bij bladox.com beschikbaar is, en daar bestellen. Dat is de officiele verkoper ervan, dus daar is het wel het goedkoopst
59 euro is het daar, en ik zelf vind het een prima oplossing, en makkelijk te doen ook!
  #567  
Oud 15-12-07, 13:48
GianiV's schermafbeelding
GianiV GianiV is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Cruquius
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lientje Bekijk bericht
waar kan ik een turbosim zo goedkoop mogelijk nog kopen want ik zoek overal maar vind mergens een onder de 100 euro !!! en is dit de beste oplossing voor een nieuwe iphone uit de us werkend te maken? of zijn er al betere/goedkopere oplossingen ??
Je kunt ook nog even wachten, of de MagicSIM gaat werken. deze kost nog een stuk minder (maar is nog niet zeker dat ie werkt)

hou dus even hier e.e.a in de gaten.
  #568  
Oud 15-12-07, 13:50
lientje lientje is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 24
Standaard

oke alvast bedankt ...
  #569  
Oud 15-12-07, 14:21
Niek Niek is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 19
Standaard

zijn ze ook nog wel bezig om gewoon een nieuwe hack te bedenken om gewoon via software te unlocken?
Dat is toch t goedkoopste als je een btje gedult hebt?


Gr Niek
  #570  
Oud 15-12-07, 15:47
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niek Bekijk bericht
zijn ze ook nog wel bezig om gewoon een nieuwe hack te bedenken om gewoon via software te unlocken?
Dat is toch t goedkoopste als je een btje gedult hebt?


Gr Niek
dan moet je hackint0sh.org in de gaten houden der is nu iemand die probeert via officiele unlocked phones de unlock (NCK) code lengte te krijgen om ze te kraken oid.. volgens mij is het die gast die ook de eerste iphone heeft unlocked.. george Holtz oid..

http://iphonejtag.blogspot.com/
  #571  
Oud 15-12-07, 19:31
Diageo Diageo is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Nijmegen
Berichten: 74
Standaard

is er al nieuws over het unloacken van 1.1.2? Ik kan haast niet meer wachten tot ik met dat ding kan bellen hoelang duurt het nog iemand enig idee?
  #572  
Oud 15-12-07, 19:41
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diageo Bekijk bericht
is er al nieuws over het unloacken van 1.1.2? Ik kan haast niet meer wachten tot ik met dat ding kan bellen hoelang duurt het nog iemand enig idee?
ja dat de unlock code te lang is om de bruteforcen... zou 2 maanden duren met 2000 pc's... :S slecht nieuws dus... welke provider heb je?..
  #573  
Oud 15-12-07, 19:56
RJ_iPod RJ_iPod is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door konijntje Bekijk bericht
ja dat de unlock code te lang is om de bruteforcen... zou 2 maanden duren met 2000 pc's... :S slecht nieuws dus... welke provider heb je?..
Ik kan me herinneren dat er wel is studenten/universiteiten zijn geweest die een programma hebben opgezet waarbij internet gebruikers een programmatje moesten downloaden wat vervolgens met internet verbond. Dit kon je aanzetten op het moment dat je standby/online was maar niets deed en zo konden ze een deel van de rekenkracht van jou computer gebruiken om hun onderzoekscodes/resultaten of iets dergelijks berekenen.
Misschien dat de iPhone hackers zoiets kunnen opzetten, ik ben off course bereid om mijn computer ervoor daarvoor aan te laten staan en ik denk met mij nog duizenden andere mensen ter wereld.

Ik kan het vage verhaal van de eerste alinea niet meer vinden op internet, was best intressant overigens.

Laatst gewijzigd door RJ_iPod; 15-12-07 om 19:58.
  #574  
Oud 15-12-07, 20:45
Diageo Diageo is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Nijmegen
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door konijntje Bekijk bericht
ja dat de unlock code te lang is om de bruteforcen... zou 2 maanden duren met 2000 pc's... :S slecht nieuws dus... welke provider heb je?..
vodafone,,

hoezo?
  #575  
Oud 15-12-07, 20:49
Diageo Diageo is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Nijmegen
Berichten: 74
Standaard

er is dus eigenlijk maar 1 optie om te bellen met de 1.1.2 of niet? en dat is een TurboSIM/SuperSIM of niet?
  #576  
Oud 15-12-07, 20:57
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diageo Bekijk bericht
er is dus eigenlijk maar 1 optie om te bellen met de 1.1.2 of niet? en dat is een TurboSIM/SuperSIM of niet?
op dit moment wel, maar vrijwel alles is te hacken, en op de iphone is het vaker gelukt
  #577  
Oud 15-12-07, 21:02
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diageo Bekijk bericht
vodafone,,

hoezo?
als je t-mobile had kon je gewoon een silvercard kopen (10-15 euro) en die programmeren om te bellen... telfort kan volgens mij ook...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amp. Bekijk bericht
op dit moment wel, maar vrijwel alles is te hacken, en op de iphone is het vaker gelukt
ja maar hoe lang ben je bereid met een veredelde ipod touch rond te lopen .. ik zou persoonlijk niet te lang willen wachten.. ..
  #578  
Oud 15-12-07, 21:04
esceau esceau is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 25
Standaard

En de magicsim is nog niet afgeschreven. Er zijn nog steeds verschillende mensen op dit forum mee bezig.

Daarnaast denk ik dat het geen enkele toegevoegde waarde heeft om drie keer per dag te vragen hoe het er mee staat. Ik heb er het volste vertrouwen in dat, mochten de mensen die er mee bezig zijn een mijlpaal bereiken, ze het bijna instant hier melden.

Ik wacht iig rustig, maar in spanning, af.
  #579  
Oud 15-12-07, 21:06
sjiulskin sjiulskin is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 63
Standaard

Volgens mij zijn dit de opties;
- TurboSIM (Werkt)
- StealthSIM (Schijnt kleine kuurtjes te vertonen)
- SuperSIM (Werkt alleen met T-Mobile)
- MagicSIM (Nog niet bewezen, maar als het werkt een goede optie, want goedkoop)
  #580  
Oud 15-12-07, 21:12
Diageo Diageo is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Nijmegen
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door konijntje Bekijk bericht
als je t-mobile had kon je gewoon een silvercard kopen (10-15 euro) en die programmeren om te bellen... telfort kan volgens mij ook...

Weet je zéker dat dit werkt? Als ik nou T-Mobile simkaart koop en een silvercard. weet je 100% zeker dat ik dan kan bellen en smsen met de 1.1.2 ?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2e Exchange box Rcfred iPhone algemeen 0 23-06-10 15:29
1.1.3 uit de box claeskens.matteo Archief 1 27-01-08 13:15
[1.1.2] Out of the box, unlocken applestore Unlock [archief] 12 14-11-07 13:32
iPhone box vdb Archief 2 02-11-07 07:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:16.