//

Unlock 1.1.2 vanuit de box...

Unlock 1.1.2 vanuit de box... discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoy... (sorry voor mijm nederlands, kom uit duitsland) nu kom ik er ook even in de discussie... Ik was echt verbaast over de "goedkoope" sim, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #601  
Oud 16-12-07, 19:49
unwies unwies is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: niet nederland
Berichten: 11
Standaard

Hoy... (sorry voor mijm nederlands, kom uit duitsland)

nu kom ik er ook even in de discussie...

Ik was echt verbaast over de "goedkoope" sim, en dat ik daarmee mijn
iphone zou unlocken kunnen, darom heb ik direkt mijn " Smartmouse/Phoenix 3.57 MHz serial programmer" uit de kast gehalt waar ik tot nu allen mijn satelliten-card
met programeerd heb. Dus even en zon grote sat-plastik-card en gaatje voor en simcard uitgesenden en en ouwe simcard ingestoppt. de magicsoftware installeert
en "hupp" da stond de IMSI en de ICCID nummer in de software. Direkt met de AT&T
probeerd en dat werkt ok prima.

Deze paart van het spelletje loopt dus uitstekend, maar jammer ik heb hier
geen Magicsim V15.

Maar ik vraag mij wel af, warom men noh "waronscan" moest gebruiken, waar
dog alle gegevens al met die "Simscan" uitkomen?

Ik wacht nu nog maar even tot morgen all die sim's bij jullie aankomen.

Als er nog vragen voor die reader/writer zijn: Het is een ProgBee serial programmer die alleen power via usb krijgt en an der serialport zit voor de "data". Ik heb hier gelukkig nog en PC met XP waar ik het spull angesolten heb.

zo... grotjes!

unwies
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #602  
Oud 16-12-07, 23:50
GianiV's schermafbeelding
GianiV GianiV is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Cruquius
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eek72 Bekijk bericht
Bedankt voor de feedback Fresh! Ok 16 gen dus waarschijnlijk niet writeable, heeft iemand dan al de 15 gen kaarten binnen, ik begreep dat sommige mensen een mail hadden ontvangen van dual-sim, dat alle bestelling omgezet zouden worden naar 15 gen kaarten? Die wel writable zijn??? (helaas heb ik tot op heden geen contact gekregen met dual-sum) :-(
Ben nu ook aan het onderzoeken of een silvercard wellicht een oplossing bied....
Ik heb wel een mailtje gehad (al een paar dagen geleden) dat mijn bestelling is omgezet naar 15th gen, maar nog geen mailtje dat ze zijn verstuurd... dus nog steeds afwachten (ik verwacht wel mijn nieuwe SIM writer, en hopelijk nu wel de juiste maandag of dinsdag) dus... ik wacht rustig af, mijn iPhone doet het alleen heb ik er inmiddels 3 liggen voor een aantal vrienden die gek worden van het wachten en er zijn er nog een aantal onderweg.
  #603  
Oud 17-12-07, 13:48
Arne2606 Arne2606 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 96
Standaard

Ik krijg zowel 15 and 16 G sims binnen vandaag of morgen.

Weet alleen niet of mijn card reader het gaat trekken. Heb de msi starreader. Hoorde dat homie daar wat problemen mee heeft...

Greetz Arne
  #604  
Oud 17-12-07, 14:01
homie homie is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arne2606 Bekijk bericht
Ik krijg zowel 15 and 16 G sims binnen vandaag of morgen.

Weet alleen niet of mijn card reader het gaat trekken. Heb de msi starreader. Hoorde dat homie daar wat problemen mee heeft...

Greetz Arne

Starreader gaat hoogstwaarschijnlijk niet werken Arne. Ik heb namelijk echt veel geprobeerd om het aan de gang te krijgen!
  #605  
Oud 17-12-07, 14:42
unwies unwies is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: niet nederland
Berichten: 11
Standaard

hoy...

als er mensen zijn die in de regio twente zitten en en magicsim hebben maar niet de juiste reader/writer: ik zit op de andere zijde van de grenz, en bij mij ging het lezen van de at&t en ook en andere t-mobile card (callya) echt prima.

meschien kunnen wij dan en grenzoverschrijdende experiment daaruit maken en ons ontmoeten...

groetjes

unwies
  #606  
Oud 17-12-07, 16:23
auto72195305 auto72195305 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 19
Standaard

unwies, heb je dan ook de iphone werkend gekregen met de simunlock van magicsim?

Ik woon in Enschede overigens en wil het wel proberen als er een bewezen methode is (volgens mij werkt magicsim namelijk niet)
  #607  
Oud 17-12-07, 17:18
OmeJoss OmeJoss is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 18
Standaard

Hoe groot is de kans dat er nooit een softwarematige manier wordt gevonden om de nieuwe versies simlockvrij te maken?
Ik kan voor een mooie prijs een nieuwe Iphone kopen met de nieuwe software die nog niet simlockvrij te maken is. Koop ik hiermee een kat in de zak, of lukt het binnenkort 100% zeker?
  #608  
Oud 17-12-07, 17:44
unwies unwies is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: niet nederland
Berichten: 11
Standaard

@erikmulder

nee, meschien heb ik het onduidelijk geschreven, tot nu hebik nog geen multisim, ik heb alleen en sim reader/writer en met de magicsimsoftware mijn at&t card uitgelezen en ok en t-mobile cardje.

ik ben dus op zoek naar iemand die well en magicsim heeft, en ook hier in de buurt woont...

groetjes naar e'de
  #609  
Oud 17-12-07, 19:13
eek72 eek72 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Leiden
Berichten: 37
Standaard Dual-Sim

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GianiV Bekijk bericht
Ik heb wel een mailtje gehad (al een paar dagen geleden) dat mijn bestelling is omgezet naar 15th gen, maar nog geen mailtje dat ze zijn verstuurd... dus nog steeds afwachten (ik verwacht wel mijn nieuwe SIM writer, en hopelijk nu wel de juiste maandag of dinsdag) dus... ik wacht rustig af, mijn iPhone doet het alleen heb ik er inmiddels 3 liggen voor een aantal vrienden die gek worden van het wachten en er zijn er nog een aantal onderweg.
Hi GianiV, vreemd dat iedereen wel mail ontvangt van dual-sim, maar ik krijg op geen enkele email antwoord, ik zie wel in mijn besteloverzicht nu 2x de 15gen staan, alleen er staat nog steeds in behandeling, ik heb betaald via pay-pal, en de bestelling is geplaatst op 12-12, wanneer heb jij besteld.... Ik begin een duister gevoel te krijgen bij Dual-Sim, of heeft iemand echt ook wat ontvangen van hen?
  #610  
Oud 17-12-07, 19:17
eek72 eek72 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Leiden
Berichten: 37
Standaard

Wellicht een tip voor iedereen, voor sommige oplossingen heb je de KI nodig (waarschijnlijk niet nodig bij de magicsim oplossing). Om de KI te vinden heb je een 'oud' type SIM kaart nodig, alleen het valt niet te achterhalen wat voor een type sim je hebt, zonder het uit te proberen, waardoor je SIM kaart dus stuk kan gaan. Tijdens het surfen kwam ik onderstaande link tegen, dit is dus een overzicht van welke kaarten het wel/niet lukt. Dit scheelt wellicht een hoop overleden SIM kaarten...
Doe er je voordeel mee!
Bij klonen heb je dus ook je KI nodig....
http://gsmhosting.com/vbb/archive/in.../t-213686.html
  #611  
Oud 17-12-07, 19:44
konijntje konijntje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door unwies Bekijk bericht
@erikmulder

nee, meschien heb ik het onduidelijk geschreven, tot nu hebik nog geen multisim, ik heb alleen en sim reader/writer en met de magicsimsoftware mijn at&t card uitgelezen en ok en t-mobile cardje.

ik ben dus op zoek naar iemand die well en magicsim heeft, en ook hier in de buurt woont...

groetjes naar e'de
ik denk niet dat er binnekort een oplossing voor komt als je ziet wat voor problemen er nu zijn.. maar het kan zomaar zijn dat ze morgen een werkbare exploit vinden 100% zeker kan je het niet doen... wel kan je 100% zeker een iphone gebruiken met een oplossing zoals turbosim of stealthsim.. deze kosten 60-100 euro tegenwordig en werken met elke provider.. als je t-mobile (of een andere provider die nog V1 van de simkaarten gebruikt) hebt kan je je sim klonen dit kost 15 euro voor een lege kaart en 15 voor een simwriter (als je bij iemand in de buurt woont van die forum die er een heeft zal die het ws ook wel voor je willen doen.)

Het ligt er dus aan hoeveel je eraan uit wil geven.. en voor hoeveel je een iphone kan kopen... ze kosten ong 270-280 euro als je hem in een applestore in de US koopt... ik vind 350 dus wel een max... meer zou ik er niet voor over hebben en vooral niet als je ook nog geld moet uitgeven voor een unlock ... hopelijk snap je het... soms zie je door de bomen het bos niet meer

edit: ik moest OmeJoss quoten en niet unwies

Laatst gewijzigd door konijntje; 17-12-07 om 20:07.
  #612  
Oud 17-12-07, 19:57
auto72195305 auto72195305 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 19
Standaard

Ik heb voor mijn Iphone 260+50 euro shipping + 75 euro belasting betaald.

Dat zijn de minimale kosten als je de waarde opgeeft bij de douane.. dus voor minder dan 400 euro hoef je de iphone niet te verwachten in NL.
  #613  
Oud 17-12-07, 20:00
unwies unwies is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: niet nederland
Berichten: 11
Standaard

hallo,

het lijkt er well op, dat ik toch niet zo duijdelik op nederlands
kan schrijven...

ik heb en iphone uit usa, 1.1.2 OOTB
ik heb vodafone (met UMTS dus en V2 of V3 card)
ik heb en simcard reader/writer die prima met de Magicsim-Software werkt
ik heb de AT&T card uitgelezen (en ook en t-mobile V1 callya card, om te testen)
ik dacht, meschien is iemand in de buurt met en magicsim-card, maar zonder en goeje reader/writer, daarom de aanbieding om het tezamen te testen met de magicsim...

zijn er inmiddels nu mensen met en magicsim en een goeije cardreader?
is er all iets bij uitgekomen?


bedankt voor de reacties (tot hier)...
  #614  
Oud 17-12-07, 21:00
sjiulskin sjiulskin is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 63
Standaard

MagicSIM nogsteeds niet bevestigd. Mij hebben ze toch de 16th opgestuurd dus ik ga kijken of ik hem kan ruilen...
  #615  
Oud 17-12-07, 21:25
auto72195305 auto72195305 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 19
Standaard

unwies, ik zelf heb geen magic sim

Aangezien er op hackint0sh (of waar dan ook) nog niemand is die het gebruik van de magicsim bevestigd heeft lijkt het me een kleine kans dat het nog gaat werken.

Edit: Lijkt er sterker op (Van de MxWeas site, de persoon die het hele verhaal bracht)

To sum it all up, Magic SIM does not look like its going to be possible. The hardware is not capable of supporting IMSI/ICCID spoofing without disconnecting from the phone. BigBuckz WAS lying about confirming Magic SIM to work especially with v16. Even if the hardware in a different version was capable of supporting enough instructions, it would require programming the IC manually instead of through a SIM writer.

Laatst gewijzigd door auto72195305; 14-04-11 om 02:24.
  #616  
Oud 17-12-07, 21:36
sjiulskin sjiulskin is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 63
Standaard

Dit had ik nog niet gelezen. Jammer! Ik had net de MagicSIM op de deurmat.
  #617  
Oud 17-12-07, 22:16
eek72 eek72 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Leiden
Berichten: 37
Standaard

Toekomstige MagicSim bezitters, ik had dit ook al gelezen, maar er is toch weer hoop, zie de reacties onder het artikel:
MxWeas » Make your own Turbo SIM for $10 (SONIC SIM EXPOSED)
  #618  
Oud 17-12-07, 22:32
GianiV's schermafbeelding
GianiV GianiV is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Cruquius
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eek72 Bekijk bericht
Hi GianiV, vreemd dat iedereen wel mail ontvangt van dual-sim, maar ik krijg op geen enkele email antwoord, ik zie wel in mijn besteloverzicht nu 2x de 15gen staan, alleen er staat nog steeds in behandeling, ik heb betaald via pay-pal, en de bestelling is geplaatst op 12-12, wanneer heb jij besteld.... Ik begin een duister gevoel te krijgen bij Dual-Sim, of heeft iemand echt ook wat ontvangen van hen?
Hey,

Ik heb ze ook 12-12 besteld maar nog geen mail gehad dat ze zijn verstuurd... alleen een antwoord mail dat mijn bestelling op mijn verzoek is omgezet van 16th gen naar 15th gen. maar hij heeft ze nu wel op z'n site staan, dus misschien dat ze nu snel gaan komen...
  #619  
Oud 18-12-07, 11:38
martijn02 martijn02 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 57
Standaard

Hallo allemaal, Ik heb een paar weken geleden in amerika een iPhone gekocht (1.1.2 OTB :S) en ben al een paar dagen bezig om alle topics die van toepassing zijn op het gebruik in Nederland door te lezen.

Ik zou de telefoon graag met mijn t-mobile abonement willen gaan gebruiken, dus mijn interesse gaat uit naar de Supersim / Silvercard methode. Alleen lees ik wat tegenstrijdige reacties. Ik begrijp dat je voor het maken van een nieuwe sim, de KI van je t-mobile sim moet extracten, en dat dat alleen met V1-sims kan.

Nou heb ik mijn sims al een jaar of 3, maar heb ik ze dit jaar wel met UMTS gebruikt. Aan de ene kant lees ik hier dat het met alle Nederlandse t-mobile sims zou moeten werken, aan de andere kant lees ik dat je als je UMTS hebt, je geen V1 sim hebt, en hem dus niet kan gebruiken.

Is er iemand die mij hier wat duidelijkheid over kan verschaffen?
  #620  
Oud 18-12-07, 11:58
fedorr fedorr is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 151
Standaard

Je kaart verandert niet in ineens in een v3 als je UMTS gebruikt. Het is geen software update. Een v1 kaart werkt ook gewoon met UMTS, maar v2 en v3 zijn ontwikkeld voor UMTS omdat daar meer gegevens op opgeslagen kunnen worden. Ga ervan uit dat je (een) v1 simkaartje(s) hebt; zoniet, ga dan even naar de winkel en haal een t-mobile prepaid kaartje en vraag een simswap aan.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2e Exchange box Rcfred iPhone algemeen 0 23-06-10 14:29
1.1.3 uit de box claeskens.matteo Archief 1 27-01-08 12:15
[1.1.2] Out of the box, unlocken applestore Unlock [archief] 12 14-11-07 12:32
iPhone box vdb Archief 2 02-11-07 06:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:51.