iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Unlock 1.1.2 vanuit de box... (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/3595-unlock-1-1-2-vanuit-de-box.html)

ControlSje 23-12-07 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door konijntje (Bericht 31015)
Hmm als ook op de nokia het menu niet aanwezig was dan lijkt het meer op een defecte TS dan iets anders niet?

Dat dacht ik ook maar ik ben er uiteindelijk in geslaagd om een kleine applicatie te instaleren op de TS (sysinfo.tbr) in combinatie met mijn KPN SIM. De grotere secure.tbr is nog niet gelukt. Ik ben nu aan het testen of het iets met de snelheid van de overdracht (baudrate) te maken heeft maar kan nog niet zeggen of het daaraan ligt.

Jef 23-12-07 21:00

Ik heb mijn turbosim afgelopen donderdag ontvangen en met succes mijn UK Iphone met vodafone sim aan de praat gekregen.

Het was heel eenvoudig, en werkte zonder problemen todat ik de telefoon vanmorgen aanzette toen zei die dat er een verkeerde sim in het toestel zit en ik kan dus weer niet meer bellen!!!

Het sim speciaal menu is ook compleet verdwenen!!

Ik denk dat het turbosim kaartje na 3 dagen al de geest heeft gegeven!

Echt *****. Iemand soortgelijke problemen???

Ben op dit moment op vakantie en kan het probleem dus niet verhelpen en kan ook niet bellen want heb geen andere telefoon meegenomen!!

Fresh 23-12-07 21:07

Is de Tsim niet per ongeluk gereset?

homie 23-12-07 21:50

Mijn iphone doet het :D na veel gepriegel met het halen van een non-usim bij de kpn winkel is het me gelukt en bel ik nu eindelijk met mijn iphone met mijn abbonement van KPN :) want dit kaartje werkt perfect met mijn nextsim!

mitta 23-12-07 22:29

mis ik nou weer iets? wat is nou een nextsim?

konijntje 23-12-07 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door homie (Bericht 31092)
Mijn iphone doet het :D na veel gepriegel met het halen van een non-usim bij de kpn winkel is het me gelukt en bel ik nu eindelijk met mijn iphone met mijn abbonement van KPN :) want dit kaartje werkt perfect met mijn nextsim!

en wat is een non-usim ??

Fresh 24-12-07 05:06

Allemaal nep die gehoopte OTB 1.1.2 unlock. See for yourself:
New 1.1.2 OTB Website Unlock: Don't purchase yet, be patient. - Hackint0sh

Helemaal aan het einde...

Jef 24-12-07 16:38

Ik heb de TSim niet gereset. Ik had het toestel s´nachts uitgezet en s´morgens weer aan en toen deed hij het niet meer??

Moet maar eens proberen te resetten en dan opnieuw te programmeren

stef89 30-12-07 18:28

1.1.3 firmware zit eraan te komen. Dan zouden ze hem misschien kunnen unlocken, die 1.1.2. Echter is niet bekend of deze met een nieuwe secpack komt, maakt dat uit?

Stibou 30-12-07 18:30

We zullen zien!

Patje 31-12-07 09:59

Ik heb een turbosim besteld op 17 dec, is nog niet aangekomen. Hoop wel dat ie werkt op mijn US Iphone van week 47.

Juss 31-12-07 10:18

Mijn TS is binnen ga hem zo op halen bij TNT post, laat weten hoe het verloopt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:16.