//

Unlock 1.1.2 vanuit de box...

Unlock 1.1.2 vanuit de box... discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Luque gewoon wachten. er komt vanzelf wel wat uit. misschien vinden de makers van anysim wel een versie voor de nieuwe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #241  
Oud 05-12-07, 11:17
the-edge the-edge is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luque Bekijk bericht
gewoon wachten. er komt vanzelf wel wat uit. misschien vinden de makers van anysim wel een versie voor de nieuwe bootloader uit!
Ze doen er wel lang over als je het mij vraagt, of heb ik daarin ongelijk?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 05-12-07, 13:40
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Je kan er moeilijk over gaan klagen. Ga er maar vanuit dat die jongens echt wel hun best doen om de boel te kraken. Als jij vindt dat het te lang duurt, kan je het zelf eens proberen
  #243  
Oud 05-12-07, 13:58
fedorr fedorr is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willy83 Bekijk bericht
maar de turbosim gaat nu weg op ebay voor rond de 125 tot 140 euro excl verzendkosten. dat vind ik net iets teveel van het goede helaas :-(
Supersim werkt ook. Als je een SIM v1 (oude simkaart) hebt. Een silvercard kost een tientje. En ik wil mijn SIMkaartlezer wel beschikbaar stellen.
  #244  
Oud 05-12-07, 13:59
the-edge the-edge is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
Je kan er moeilijk over gaan klagen. Ga er maar vanuit dat die jongens echt wel hun best doen om de boel te kraken. Als jij vindt dat het te lang duurt, kan je het zelf eens proberen
Dat is waar, klaag alleen niet Maar volgens mij zit er nu veel meer tijd tussen de definitieve unlock dan de tijd die er tussen zat bij de 1e en 2e versie..
  #245  
Oud 05-12-07, 14:01
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Dat komt omdat het nu gewoon nog verder dichtgespijkerd zit. En zoals ze al vermeldden een tijdje terug is het eigenlijk wachten op een nieuwe firmware update. Dit zal hun werk makkelijker maken.

Het is ook een kwestie van geluk. Hoe snel vind je een gaatje in de beveiliging? Net als kiezen welke sleutel van de bos je moet hebben. Soms heb je m bij de eerste of tweede te pakken, maar meestal is het pas de laatste sleutel die past
  #246  
Oud 05-12-07, 14:04
the-edge the-edge is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
Dat komt omdat het nu gewoon nog verder dichtgespijkerd zit. En zoals ze al vermeldden een tijdje terug is het eigenlijk wachten op een nieuwe firmware update. Dit zal hun werk makkelijker maken.

Het is ook een kwestie van geluk. Hoe snel vind je een gaatje in de beveiliging? Net als kiezen welke sleutel van de bos je moet hebben. Soms heb je m bij de eerste of tweede te pakken, maar meestal is het pas de laatste sleutel die past
Ja oke, daar heb je gelijk in.. We zullen "geduld is een schone zaak" maar even toepassen
  #247  
Oud 05-12-07, 14:05
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Nou ja ik was zelf gewoon ongeduldig en ben gaan turbosimmen.. Maar voor de softwarematige manier is geduld niet alleen een schone zaak, maar ook voorlopig nog even leven met een dure iTouch
  #248  
Oud 05-12-07, 16:17
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

op hackintosh gaan geruchten dat firmware 1.1.3 er nog niet zit aan te komen... dat ze voor de probelemen die de duitsers hebben een patch uitbrengen zoals iWorld...
  #249  
Oud 05-12-07, 17:11
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

even een vraagje... kan ik de 2 contacten die ik aan heb moeten maken om hem te kunnen activeren en jailbreaken weggooien? ik ga uit van wel maar vraag het toch maar even voor de zekerheid...
  #250  
Oud 05-12-07, 17:28
dutran's schermafbeelding
dutran dutran is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: asdasdasd
Berichten: 89
Standaard

ja gewoon weg gooien heb je niet meer nodig
  #251  
Oud 05-12-07, 23:20
lphone lphone is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 69
Standaard

Ey peepsz,

Heb vandaag dus mijn Iphone gekregen (JEEJ), heb niet eens de moeite genomen om te kijken welke bootloader erin zit.

Maar ben nu dus bezig met het jailbreaken/activeren.
Zit nu dus in recovery mode en heb ibrickr gestart om hem eruit te krijgen.

Maar hij geeft nu de hele tijd aan dat ik moet wachten en dat ik mijn iphone moet aansluiten. maja dit heb ik dus allemaal gedaan maar ik kan nog steeds niet op " Boot the Phone " klikken.

IEMAND die mij zou kunnen helpen?!
  #252  
Oud 06-12-07, 07:50
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Zit je in recovery nadat je de iPhone heb dowgraded na 1.1.1?? Dan adviseer ik je iPhone even los te koppelen en opnieuw aan te sluiten. Zorg ook dat iTunes.Helper uitstaat.
Als je XP hebt doe je dat door op CTRL+ALT+Del te drukken en in Vista Alt+Shift+Esc. Dan krijg je de processen te zien dus ook ituneshelper. Eindig het proces van de itunes.helper.
  #253  
Oud 06-12-07, 12:33
lphone lphone is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 69
Standaard

Het is gelukt dus bedankt..

Maar, heb um nu lopen op 1.1.1 kan ik nu gewoon upgraden naar 1.1.2?
  #254  
Oud 06-12-07, 18:36
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lphone Bekijk bericht
Het is gelukt dus bedankt..

Maar, heb um nu lopen op 1.1.1 kan ik nu gewoon upgraden naar 1.1.2?
Ja maar wel eerst oktoprep erop zetten zodat je kan jailbreaken in 1.1.2. Zie de wiki hoe je moet jailbreaken en de juiste software krijgt.
  #255  
Oud 06-12-07, 21:10
nistel nistel is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luque Bekijk bericht
gewoon wachten. er komt vanzelf wel wat uit. misschien vinden de makers van anysim wel een versie voor de nieuwe bootloader uit!
Luque, Ik zie dat je uit Amersfoort komt. Ik woon zelf ook in Amersfoort en ben een volslagen leek tav al die mooie kreten op dit forum. Een collega heeft afgelopen weekend voor mij een nieuwe iPhone 1.1.2 meegenomen en nu wil ik aan de slag, maar dit is allemaal toverij voor mij. Ik zou het meer dan buitengewoon op prijs stellen (dit is een understatement) als je mij zo willen helpen om te checken of ik alleen kan jailbreaken (goed, he) of al kan unlocken (boatloader 3.xxx, of zo iets)

Ieder ander in de buurt van Amersfoort die een enthousiaste iPhone gebruiker wilt helpen is van harte welkom. Alvast grote dank.
  #256  
Oud 06-12-07, 21:25
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nistel Bekijk bericht
Luque, Ik zie dat je uit Amersfoort komt. Ik woon zelf ook in Amersfoort en ben een volslagen leek tav al die mooie kreten op dit forum. Een collega heeft afgelopen weekend voor mij een nieuwe iPhone 1.1.2 meegenomen en nu wil ik aan de slag, maar dit is allemaal toverij voor mij. Ik zou het meer dan buitengewoon op prijs stellen (dit is een understatement) als je mij zo willen helpen om te checken of ik alleen kan jailbreaken (goed, he) of al kan unlocken (boatloader 3.xxx, of zo iets)

Ieder ander in de buurt van Amersfoort die een enthousiaste iPhone gebruiker wilt helpen is van harte welkom. Alvast grote dank.
En zeker geen dubbelpost gebruiken. Nog een keer en je krijgt een waarschuwing
  #257  
Oud 06-12-07, 21:39
nistel nistel is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 16
Standaard

Michael, sorry. Ik begrijp het niet. Heb ik een bepaalde forum regel overtreden?
Mijn verontschuldigingen daarvoor, maar leg mij even uit wat ik hier niet goed doe.
Alvast bedankt.
  #258  
Oud 06-12-07, 22:26
micros micros is offline
• iOS 3.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
Dat komt omdat het nu gewoon nog verder dichtgespijkerd zit. En zoals ze al vermeldden een tijdje terug is het eigenlijk wachten op een nieuwe firmware update. Dit zal hun werk makkelijker maken. (...)
Dit lees ik inderdaad vaker, dat het wachten is op v1.1.3. Maar hoe kan die nou ooit weer makkelijker te hacken zijn dan 1.1.2, zeker wanneer de bootloader eerder nóg beter beveiligd wordt dan hij nu al is???
  #259  
Oud 06-12-07, 22:27
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Omdat er in de nieuwe firmware informatie moet zitten om de 1.1.2 te overschrijven. Als de devvers daar achter kunnen komen, weten ze hopelijk hoe ze 1.1.2 kunnen hacken.

Ik zeg niet dat het makkelijker wordt om de 1.1.3 te hacken.
  #260  
Oud 06-12-07, 22:28
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Omdat dat te maken heeft met het flashen van de baseband. Ze hebben tegenwoordig de secpack van de nieuwere firmware nodig om de huidige baseband te flashen. Dus het is ook sowieso hopen dat er een nieuwe baseband in de 1.1.3 firmware zit.

Dit houdt dus ook in dat we altijd 1 firmware achterlopen op de nieuwste firmware.

Correct me if i am wrong.....
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2e Exchange box Rcfred iPhone algemeen 0 23-06-10 14:29
1.1.3 uit de box claeskens.matteo Archief 1 27-01-08 12:15
[1.1.2] Out of the box, unlocken applestore Unlock [archief] 12 14-11-07 12:32
iPhone box vdb Archief 2 02-11-07 06:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:29.