//

Unlock 1.1.2 vanuit de box...

Unlock 1.1.2 vanuit de box... discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Fresh @homie: Als ik inlog en kijk bij "Mijn account" => "Bekijk de bestellingen die ik heb geplaatst" dan staat er: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #401  
Oud 12-12-07, 00:59
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
@homie:

Als ik inlog en kijk bij "Mijn account" => "Bekijk de bestellingen die ik heb geplaatst" dan staat er: "Verzonden naar: Fresh"....

Edit: Vooralsnog lijkt het alleen te werken met V1 sims, omdat je daarvan alle gegevens kunt klonen.
ConsolSje is aan het googlen. Eens kijken waar hij nog mee komt...
Nu begrijp ik er helemaal niets meer van want de SuperSIM zou alleen te gebruiken zijn op T-Mobile en in die test valt die als eerste af. Mischien heeft het met de prepaid kaarten te maken. Anyway ik denk dat we dat maar moeten bekijken als de MagicSIM kaart binnen is. Ik baal wel heb namelijk net een half jaar de nieuwe SIM, kreeg hem bij mijn nieuwe telefoon.

Ik zag dat de test ging over het klonen van SIM kaarten, voorzover i weet zou alleen de ISMI en ICCID codes uitgelezen moeten worden mischien is hiervoor minder nodig. De ICCED code staat trouwens in Settings->General->About menu van de iPhone

Laatst gewijzigd door ControlSje; 12-12-07 om 01:05.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #402  
Oud 12-12-07, 01:03
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje Bekijk bericht
Nu begrijp ik er helemaal niets meer van want de SuperSIM zou alleen te gebruiken zijn op T-Mobile en in die test valt die als eerste af. Mischien heeft het met de prepaid kaarten te maken. Anyway ik denk dat we dat maar moeten bekijken als de MagicSIM kaart binnen is. Ik baal wel heb namelijk net een half jaar de nieuwe SIM, kreeg hem bij mijn nieuwe telefoon.
T-Mobile valt niet af, die blijft juist als enige overeind in die Silvercard test.
Ik ben nog even aan het Googlen of er ook een crack is voor V2 en V3 sims.
Vooralsnog is de Turbosim de enige (bewezen) werkende oplossing om te kunnen bellen met een OTB 1.1.2 met bootloader 4.6.
  #403  
Oud 12-12-07, 01:11
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
T-Mobile valt niet af, die blijft juist als enige overeind in die Silvercard test.
Oeps...sorry te snel gelezen...ik ga ook nog wel verder met googlen maar tot nu toe niet echt veel gevonden. Maar voor het uitlezen van de SIM hoef je in ieder geval niet de SIM te verknippen...
  #404  
Oud 12-12-07, 01:32
homie homie is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje Bekijk bericht
Oeps...sorry te snel gelezen...ik ga ook nog wel verder met googlen maar tot nu toe niet echt veel gevonden. Maar voor het uitlezen van de SIM hoef je in ieder geval niet de SIM te verknippen...
Maar er is ook nog niet bewezen dat de magicsim het niet doet met v2/v3 kaarten! Mijn magicsim is nog niet verstuurt
  #405  
Oud 12-12-07, 01:36
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Het lijkt erop dat de magicsim dezelfde oplossing is als de silvercard.
Je moet gegevens van je sim klonen en dat kan alleen met de oude V1 simkaarten.
V2 en V3 zijn nog niet gehackt. Tenminste niet dat ik weet...
  #406  
Oud 12-12-07, 01:41
homie homie is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 77
Standaard

Ach we zien het wel Volgens dat berichtje zou hij hetzelfde werken als de turbo sim maar goed nu maar slapen morgen is mijn veredelde ipod touch hier in NL
  #407  
Oud 12-12-07, 01:55
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Klopt! Je hoeft alleen de gegevens van de AT&T sim uit te lezen.
Een pak van mijn hart! Jongens (en meisjes), er is dus hoop!

Hoop dat mijn Magicsim morgen komt.

Ik heb niet eens een OTB 1.1.2... ConsolSje, we gaan met je iPhone aan de slag zodra de kaart er is!
Vergeet je AT&T sim niet mee te brengen.
  #408  
Oud 12-12-07, 03:30
tipnilo tipnilo is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 4
Standaard unlock iphone 1.1.2 otb

Hallo allemaal ik heb een vraagje ik heb ook een iphone 1.1.2 met bootloader 4.6.
en snap helemaal niks van wat jullie zeggen,dus als iemand binnenkort de oplossing heeft zou die mij dan graag willen helpen ben zelf helemaal niet zo handig ik betaal er graag voor groetjes nilo

hopen dat er snel iets komt
  #409  
Oud 12-12-07, 07:20
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Klopt! Je hoeft alleen de gegevens van de AT&T sim uit te lezen.
Een pak van mijn hart! Jongens (en meisjes), er is dus hoop!

Hoop dat mijn Magicsim morgen komt.

Ik heb niet eens een OTB 1.1.2... ConsolSje, we gaan met je iPhone aan de slag zodra de kaart er is!
Vergeet je AT&T sim niet mee te brengen.
heb niet eens de moeite genomen om die eruit te halen . Zit nog steeds in de iPhone. Ik hoop dat het gaat werken maar dat gaan we wel zien als de MagicSIM er is.
  #410  
Oud 12-12-07, 08:26
the-edge the-edge is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tipnilo Bekijk bericht
Hallo allemaal ik heb een vraagje ik heb ook een iphone 1.1.2 met bootloader 4.6.
en snap helemaal niks van wat jullie zeggen,dus als iemand binnenkort de oplossing heeft zou die mij dan graag willen helpen ben zelf helemaal niet zo handig ik betaal er graag voor groetjes nilo

hopen dat er snel iets komt
Welkom!
Als je zelf ook maar een beetje technisch bent aangelegd kun je het zelf doen. In de wiki staat dan ook alles beschreven. Ook de begrippen zoals OTB, bootloader en dat soort begrippen. Maar ook de guides om je telefoon te unlocken.
Maar aangezien je een otb 1.1.2 BL 4.6 hebt kun je deze nog niet software-matig unlocken. Hardwarematig wel! Met behulp van o.a. TuboSim.
  #411  
Oud 12-12-07, 08:41
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Klopt! Je hoeft alleen de gegevens van de AT&T sim uit te lezen.
Een pak van mijn hart! Jongens (en meisjes), er is dus hoop!

Hoop dat mijn Magicsim morgen komt.

Ik heb niet eens een OTB 1.1.2... ConsolSje, we gaan met je iPhone aan de slag zodra de kaart er is!
Vergeet je AT&T sim niet mee te brengen.
Het is een sim proxy. Wat je doet is dat je de iPhone in de maling neemt. Daarvoor hoef je in dit geval alleen maar de at&t gegevens te hebben. Daarme denkt de iPhone een at&t sim te hebben maar in werkelijkheid gebruikt de magicsim de gegevens van de sim die er aan is toegevoegd omdat er geen andere gegevens zijn. Je zou er zelfs twee sim in kunnen doen zodat je kan switchen tussen providers. Daarom heb je in dit geval geen ki nummer nodig, zoals bij de supersim (een geheime code op iedere sim kaart en alleen met woronscan van de kaart te krijgen en alleen mogelijk met een V1 kaart).
  #412  
Oud 12-12-07, 08:54
the-edge the-edge is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Het is een sim proxy. Wat je doet is dat je de iPhone in de maling neemt. Daarvoor hoef je in dit geval alleen maar de at&t gegevens te hebben. Daarme denkt de iPhone een at&t sim te hebben maar in werkelijkheid gebruikt de magicsim de gegevens van de sim die er aan is toegevoegd omdat er geen andere gegevens zijn. Je zou er zelfs twee sim in kunnen doen zodat je kan switchen tussen providers. Daarom heb je in dit geval geen ki nummer nodig, zoals bij de supersim (een geheime code op iedere sim kaart en alleen met woronscan van de kaart te krijgen en alleen mogelijk met een V1 kaart).
En wat is dan het verschil tussen SuperSim en TurboSim? Want met TurboSim kun je wel meer dan alleen V1 kaarten gebruiken..
  #413  
Oud 12-12-07, 09:03
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Die Turbo doet weer hetzelfde als de magicsim.
Supersim is echt een kloon met de gegevens van de at&t sim en je eigen sim. Bij de supersim hoef je je orginele sim niet te verknippen want je gebruikt hem niet in de iphone.
Maar al die trucs met de supersim, turbosim en stealthsim doen in principe allemaal het zelfde ding de iphone in de maling nemen door de telefoon te laten denken dat er een orginele at&t (USA) kaart inzit of o2 (GB) of tmobile (DTSL) of orange (FR)
  #414  
Oud 12-12-07, 15:48
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Die Turbo doet weer hetzelfde als de magicsim.
Supersim is echt een kloon met de gegevens van de at&t sim en je eigen sim. Bij de supersim hoef je je orginele sim niet te verknippen want je gebruikt hem niet in de iphone.
Maar al die trucs met de supersim, turbosim en stealthsim doen in principe allemaal het zelfde ding de iphone in de maling nemen door de telefoon te laten denken dat er een orginele at&t (USA) kaart inzit of o2 (GB) of tmobile (DTSL) of orange (FR)
Bedankt voor de uitleg. Als ik het dus goed begrijp is het enige gevaar dat de MagicSIM de SIM kaart niet kan lezen. Maar dat weten we zeer binnenkort. Ik hoop vannavond nog.
  #415  
Oud 12-12-07, 16:01
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

hoe zie je of je een v1, v2 of v3 kaart hebt?
  #416  
Oud 12-12-07, 16:05
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarkBender Bekijk bericht
hoe zie je of je een v1, v2 of v3 kaart hebt?
MarkBender,

Deze vraag is uitvoerig aan de orde geweest een aantal posts terug.
Bij de Magicsim methode is het alleen nodig om de AT&T sim uit te lezen.
We gaan dat deze week nog testen als we beschikken over een Magicsim.

@Michael:
Zou jij alvast een willen proberen of je jouw AT&T sim kunt uitlezen?
  #417  
Oud 12-12-07, 16:17
GianiV's schermafbeelding
GianiV GianiV is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Cruquius
Berichten: 44
Standaard

Ehm... ik heb gekeken op de site van MagicSim, maar er staan een stuk of 30 verschillende soorten op de site. welke moet ik nu nemen?
en heeft iemand een idee waar ik ze kan bestellen of kan ik ze gewoon via hun eigen site bestellen?
Ik heb namelijk een iPhone voor een maat van me besteld (want hij vond die van mij zo mooi) maar voorlopig heeft ie dus een iPod touch en dit is (misschien) wel de oplossing iig de meest betaalbare om er mee te kunnen gaan bellen. (want ik denk dat de anysim versie nog wel even op zich laat wachten.)

Alvast bedankt.
  #418  
Oud 12-12-07, 16:30
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Lees even wat threads terug om een magicsim te bestellen en welke je nodig hebt.
  #419  
Oud 12-12-07, 16:40
GianiV's schermafbeelding
GianiV GianiV is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Cruquius
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Lees even wat threads terug om een magicsim te bestellen en welke je nodig hebt.
Sorry

niet helemaal goed gelezen.

Ik heb er gelijk 3 besteld, voordat ze straks op zijn!

Thanks
  #420  
Oud 12-12-07, 16:47
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

sorry fresh maar ben toch wel benieuwd welke sim ik heb... ik heb een KPN sim die 2.5 jaar oud is de sim zelf is rechthoekig niet zoals op jouw foto... maar gebrijp dus dat het niet te achterhalen is wat voor een soort sim je hebt.
Ik wil mezelf ook wel beschikbaar stellen als proefkonijn..haha ik woon in noordwijk dichtbij haarlem/schiphol.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2e Exchange box Rcfred iPhone algemeen 0 23-06-10 14:29
1.1.3 uit de box claeskens.matteo Archief 1 27-01-08 12:15
[1.1.2] Out of the box, unlocken applestore Unlock [archief] 12 14-11-07 12:32
iPhone box vdb Archief 2 02-11-07 06:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:25.