iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   1.1.2 OTB BL 4.6 week 45 hacked! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/3669-1-1-2-otb-bl-4-6-week-45-hacked.html)

Stiruam 18-12-07 19:05

Nope not yet anders had het er wel gestaan :p welkom op het forum btw :D

Greetz, Stiruam

billdesman 18-12-07 19:15

Thnx.

Ik heb mijn iPhone vandaag binnengekregen en stond helemaal als een klein kind te popelen om deze te gebruiken.

Best anti-climax

Stiruam 18-12-07 19:25

Tja het zal nog wel even wachten worden... :( Ik ben bang dat het niet voor kerst/oud en nieuw gefixed/gehacked is :( helaas :p. Ik denk dat Apple zoiezo van kerst tot 1 januari wacht want dan krijgen een heleboel mensen een 1.1.2 OTB die niet te unlocken valt. Dan willen ze hem gebruiken als telefoon dus dan activeren ze hem viua iTunes en dan is Apple binnen. Na kerst daalt de verkoop iniedergeval dus dan kunnen ze wel een firmware releasen... But only time will tell

Greetz, Stiruam

telekrullie 18-12-07 21:01

vraag van mijn kant uit;
duidelijk dat deze generatie iphones nog niet sim-vrij te krijgen is.
Maar jailbreaken moet dus wel lukken, tutorials en info/ voorbeelden genoeg. Het is verleidelijk dit ook alvast te doen --> kan je in ieder geval beetje aanklooien met je net gekochte iphone. Maar is het wel slim dit al te doen? Stel dat volgende week een software-matige methode bekend wordt, gaat deze jailbreak niet tegen je werken en blokkeert dit je iphone? Kan je zo'n jailbreak ongedaan maken?

En zijn er mensen in Groningen (+omstreken) die supersims kunnen kopiëren?
good luck to all of us

billdesman 18-12-07 21:21

Over die jailbreak.

Ik heb het net geprobeerd. Kreeg de Wi-Fi aan de praat, em ging dus daarmee naar de jailbreak site. Dan doe ik installeren, en er gebeurt verder nix. Er gebeurt ook precies hetzelfde als ik deze eerst via usb aansluit op de mac.

Iemand ideeen?

En, idd, hebben wij dan als de unlock komt, pech, of moet jailbreaken geen probleem zijn?

Bjornn 19-12-07 08:32

Zijn er op dit moment mensen bezig met een sowftware unlock voor 04.02.13_G?????
Wanneer verwachten jullie dat hijer zal zijn?
Of kan ik toch maar beter een turbo sim gaan kopen?

Gr BJornn

Stiruam 19-12-07 09:31

Hehehe ja en nee ze zijn dr mee bezig maar zonder firmware update kunnen we niet. En dat kan nog een lange tijd duren! Als je hem nu wil kunnen gebruiken zou ik voor Turbo sim gaan als je wel ff kan wachten zou ik wachten op een andere unlock methode!

Greetz, Stiruam

Bjornn 19-12-07 09:32

BEdankt voor je reactie.
Weet jij ergens waar ik een turbo sim kan kopen?
Weet je ook hoe ik mijn bootloader versie kan vinden?

Gr Bjorn

Aapvader 19-12-07 09:59

Kijk in de Wiki bij "Bootloader". Of kijk even naar het serienummer op de doos van je iPhone. 4e en 5e cijfer geven de week aan, week 45 of hoger dan heb je bootloader 4.6

Stiruam 19-12-07 10:00

EDIT: Aapvader is me voor :D

Tuurlijk met plezier :D

Ehm hier op de forums of op de turbo sim website: BLADOX - Home echter is die weer uitverkocht.

Bootloader kan je checken door te kijken naar productie week (laatste 2 nummers van je serie nummer) als ze na week 45 geproduceerd zijn heb je zoiezo 1.1.2. Eigenlijk is elke OTB 1.1.2 met een nieuwe bootloader uitgerust! Of je kan de wiki gebruiken: https://forum.iculture.nl/f1/ip...ootloader.html

Greetz, Stiruam

Het is het vierde en vijfde getal van je serienummer (Michael)

Aapvader 19-12-07 10:12

Haha, het was wel een foto-finish :p

Stiruam 19-12-07 11:03

Hehehe idd :p

cavok 19-12-07 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjiulskin (Bericht 28764)

Ik wacht op mijn TurboSIMs

Hoe lang is het wachten?
groet Cavok

sjiulskin 19-12-07 17:12

1 a 2 weken. Maar we dwalen af, het moet hier over software unlocks gaan...

bapovs 20-12-07 19:21

Het (laatste) nieuws:

Another seller trying to get some bucks.

http://articulo.mercadolibre.com.mx/...te-tecnico-_JM

In the Q&A section theres something like this?

P: oye amigo me podrias desbloquear el iphone 1.1.2 y utilizarias metodo x software o como le hariamos
Q: Hi friend, can you unlock the iphone 1.1.2 and will you use software method o how?

R: si, mira ofertame y yo te explico... si no se concreta nada pues nso calificamos neutral... sale? pero encerio amigo yo creo que si concretariamos algo prque somos una excelente opción y mas para esa version...! saludos!
A: Yes, make a offer and i will explain... if dont get closed, we will leave neutral feedbck...ok? but truly friend i think that we will make the deal because we are an excellent option and mos for that version... greetings

Stiruam 20-12-07 19:26

Ah gratias señor! "Q" et loco! Mucho gusta senorita muy quil et gordo!

Of anders gezegt wat een onzin :p

Greetz, Stiruam

bapovs 20-12-07 19:27

En hier nog iets

I was just passed a link on Facebook for a site claiming to be releasing an unlock for the new 4.6 bootloader soon.

The only reason I'm even considering it could be real is that they don't simply say "GIVE US UR MONIEZ" as they are obviously preparing something, unless they're just hoping.

I'm definitely not vouching for this site, I've got no idea if it's real but I'm going to watch and hope as I want to get my girlfriend a new iPhone and want to be able to actually use it.

Anyway, if anyone is interested I figured I'd share the site:

www.unlocknewiphones.com

NOTE: I have NO idea if it's real or not, so don't take my word on its authenticity!

Deze site ziet er wel aardig uit. Ik post dit omdat het aardig stil is rond de unlock 4.6. Om toch de hoop te laten bloeien. Deze site ziet er trouwens wel veel belovend uit....

gr

Michael 20-12-07 19:29

Dat lijkt heel aardig op de site van ipsf Die deden het ook zo Vervolgens was het nog weken wachten.

jeanke54 21-12-07 20:29

hallo ,

ik heb een iphone van week 45 ... is het dan zkr eentje met een nieuwe bootloader ? of is er nog een kans dat het de ouwe is .. het was wel duidelijk een otb 1.1.2. ( er stond ook geen itunes icoontje op de doos)


greetz dank bij voorbaat voor antwoord

pspklant 21-12-07 20:32

Volgens deze site:

iPhone Unlock Solution

gaan ze vandaag nog de UNLOCK voor de 4.6 bootloader vrijgeven (gratis!).

Greetz


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:32.