iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Update mislukt? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/3722-update-mislukt.html)

Wolffy 15-12-07 23:46

Update mislukt?
 
Beste Iphoners,


Tijdens het updaten van mijn Iphone van 1.1.1 naar 1.1.2. ben ik wat vergeten te doen, namelijk:
klik bij op install, dan "tweaks (1.1.1)" dan "oktoprep" en installeer oktoprep

Ik heb m dus gelijk geupdate, nu zegt hij ook als ik Jailbreak opstart dat ik Oktoprep nodig heb. Dus niet kan jailbreaken.
Itunes werkt ook niet want dan krijg ik dit:
Disconnect and insert a valid sim card in your iphone.

Kan iemand mij misschien vertellen wat ik moet doen?
Dat zou ontzettend helpen.
Alvast vriendelijk bedankt!

Nikooos 15-12-07 23:58

weer terug restoren naar 1.1.1 en oktoprep erop zetten als je naar 1.1.2 wil.

Andere optie is er niet ;)

Wolffy 16-12-07 09:18

Maar hoe restore ik, als Itunes dit zegt??
Disconnect and insert a valid sim card in your iphone.

Itunes kent mijn telefoon dus niet? door deze melding?

Michael 16-12-07 09:38

Zet je iPhone uit. Dan weer aan met je vingers op de home en sleep button. Dan na tien seconden de sleepbutton loslaten (bovenop) De home button vast blijven houden tot dat iTunes zegt dat hij een telefoon heeft gevonden die hersteld moet worden. Dan de herstel button indrukken met je vinger ook op de altknop van je toetsenbord. Zo kan je de FW zoeken waarmee je wilt herstellen.

Wolffy 16-12-07 10:08

1 Bijlage(n)
Bijlage toegevoegd i.v.m. forumlayout

Ik krijg deze melding, en heb geprobeerd wat je zei, maar het lukt niet.

De iphone, als ik die aan doe staat in Emergency scherm in verschilllende talen, met de kabel naar itunes plaatje??

Michael 16-12-07 10:37

Blijven proberen met de 10 seconden truc Dat moet werken Wolffy.

Wolffy 16-12-07 11:06

Ja TOP , het is gelukt. ben al weer begonnnen met het niet vergeten van dingen.
Super bedankt!!!

Michael 16-12-07 11:22

Succes verder

iberno 16-12-07 13:48

nou ik heb t geprobeerd met independence en ben nu ver van huis vrees ik.

Even voor de duidelijkheid, ooit toen ik het ding kreeg in september or so, op een windows machine sim unlock e.d. gedaan. Daarnaa nooit meer iets gedaan dus had de eerste firmware nog.

Independence ziet er goed uit en makkelijk in gebruik dus denk word eitje...

Heb eerst dat SSH gebeuren gedaan, Jailbreak opnieuw gedaan en toen zou ik de firmware huppelepup doen... dit wou echter nog niet, activate kon ook niet omdat hij uiteraard al geactiveerd was... toen dacht ik ah, een deactivatie button, die zit er vast zodat je de boel terug kan brengen en dan vanuit dit programma alles opnieuw kan opbouwen... MIS!

Hij heeft de iphone gedeactiveerd en Independence herkent m niet meer.... laat staan Itunes.... mijn mac pakt m gewoon niet meer en leest m niet...... in mijn iphone scherm staat heel braaf dat ik m moet activeren, in itunes, die m niet meer herkent... ook niet met de AT&T kaart erin.... HULP!!!!!!!!!! Heb itunes 7.5 en verwijderd, toen gezocht naar oudere versie maar helaas... die kon ik niet goed vinden....

Destiny 16-12-07 15:51

Restoren met dezelfde manier als dat Michael zegt


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:37.