Nummerweergave probleem met gebeld worden.. discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik leef momenteel in Turkije en heb ik een callerid probleem met mijn iphone. met sms is er geen probleem. Mijn operator stuurt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo allemaal,
Ik leef momenteel in Turkije en heb ik een callerid probleem met mijn iphone. met sms is er geen probleem. Mijn operator stuurt callerid met sms +90 xxx xxxxxxx. Maar bet bellen komt er alleen 0532xxxxxxx in dit geval moet ik al mijn nummers in de telefoonboek invoeren als 0xxxxxxxxxx dit geeft een probleem in het buitenland. Dan moet ik iedere keer een +xx zetten voor de nummer die ik wil bellen. Ik heb al tweaks 1.1.2 geinstalleerd. iPhone 8 GB Versie 1.1.2 Weet iemand een oplossing voor dit probleem. Alvast bedankt. Laatst gewijzigd door crunch81; 19-01-08 om 14:37. Reden: fout in plaatsen van bericht. (forum zelf) |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een soortgelijk probleem als ik in het buitenland ben. Van mensen die mij bellen en die mijn telefoonboek staan, zie ik het landennummer van het land waar ik ben en hun abonneenummer. iPhone herkent ze dus niet. Ik heb het gezien bij twee nummers die in mijn iPhone staan als +31 (73) xxxxxx. Ik heb geprobeerd de haakjes weg te halen, maar dat is mij nog niet gelukt.
Misschien dat een antwoord op jouw probleem ook mijn probleem omlost. Christiaan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met gebeld worden VANUIT het buitenland | Emmanuelvm | iPhone algemeen | 5 | 06-10-10 17:16 |
iPhone 4 probleem met gebeld worden. | Lunatic | iPhone algemeen | 4 | 29-09-10 21:56 |
Ineens is gebeld worden een probleem | T.D. | iPhone algemeen | 10 | 11-05-10 01:28 |
Vreemd probleem bij gebeld worden op FW 3.0 met 2G iPhone | spacefreek | iPhone algemeen | 19 | 04-07-09 02:04 |
Probleem met gebeld worden | Leuwgen | Unlock [archief] | 12 | 23-05-08 19:49 |
|
|