Jaar in buitenland discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) over een maand vertrek ik voor minimaal een jaar naar een buitenland, ik ben daar van plan een nieuwe simkaart te halen voor tijdens mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Jaar in buitenland
over een maand vertrek ik voor minimaal een jaar naar een buitenland, ik ben daar van plan een nieuwe simkaart te halen voor tijdens mijn verblijf daar.
Mijn vraag nu is Ik heb nu een goed werkende simlockvrije iphone, kan ik de simkaart van daar er gewoon instoppen, of moet ik weer een procedure doen om het opnieuw te laten werken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij kun je nu iedere simkaart die je wil er in doen, dus ook uit dat land.
Ik weet niet welke unlock-procedure je hebt gedaan, maar voor zover ik weet zijn die niet land-gebonden... Wat ga je doen in het buitenland? (of het is privé, kan ook natuurlijk)
|
|||
|
|||
heb hem unlocked met anysim, en ik loop een jaar stage
|
|
||||
|
||||
Dan kan je de sim dr gewoon in doen en moet ie het doen
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
ok thx mensen
|
|
|||
|
|||
ok ik heb het dus even getest met een simkaart van me moeder die heeft t-mobile, ik Orange en dan zegt hij dus incorrect sim please connect to itunes
|
|
|||
|
|||
weet iemand een oplossing?
|
|
||||
|
||||
Wth das vreemd... Of mis ik nou iets...?!?
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hmm ok, en als je een oudere versie dan 1.1.2 draait heb je dat niet nodig?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zijn mensen die in Frankrijk en Duitsland zo'n dure officiele simlockvrije iPhone hebben aangeschaft en die hebben hetzelfde probleem: crashende telefoon en sms app met een Nederlandse sim. Het enige dat helpt is iWorld. Je dient iWorld te draaien voor het land van je telefoonprovider. |
|
|||
|
|||
maar ik bedoel ik heb mijn phone nooit geupdate naar 1.1.2 ik draai op 1.0.2, is het dan ook nodig?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ok thx, ik heb ook al een oplossing gevonden voor het switchen voor de simkaart dus alles is denk ik nu opgelost
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heurscheur na 1 jaar | vinniedj | Archief | 2 | 29-10-09 13:03 |
contractduur 1 jaar? | ceasaro | Odido (T-Mobile) | 6 | 24-01-09 13:31 |
Contract afkopen na 1 jaar | morpho | Odido (T-Mobile) | 4 | 14-08-08 18:47 |
1 jaar iPhone | 1,5 jaar iPhoneclub - interactieve tijdlijn | Freek | Chat en geruchten | 11 | 29-06-08 23:56 |
|
|