iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   AT&T card.. wel, of niet ??? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/4003-at-and-t-card-niet.html)

RacerX 23-12-07 12:27

AT&T card.. wel, of niet ???
 
Goedendag,

Een vraag waar ik al eventjes mee rondloop maar eigenlijk geen echt duidelijk antwoord op heb gevonden.
Ik ben in het bezit van een iPhone met versie 1.0.2 en deze is unlocked en werkt eigenlijk uitstekend.
zou deze eens willen opgraden naar 1.1.1 of naar 1.1.2 maar nu heb ik bij dit toestel alles zitten behalve een AT&T card.

hier en daar lees ik dat er die in moet zitten voor het unlocken en daarna weer vervangen moet worden voor je eigen SIM.
Voor ik er aan gaan beginnen zou ik eens helder willen hebben < heb ik die AT&T card wel nodig?

Overigens heb ik ook gelezen dat ik de 1.0.2 versie moet virginizen alvorens tot upgrade over te gaan daarvoor zou ik installer moeten instaleren of het zou er op moeten staan

alles nagezocht via fugu op mn iPhone maar het staat er niet op, kan ik gewoon Apsnapp installeren en komt installer dan mee op mn iPhone ?

voor ieder die reageert alvast vriendelijk dank!

Michael 23-12-07 12:38

Op 1.0.2 kan je geen appsnap doen maar wel via deze site een applicatie downloaden Installer.app Beta Zo installeer je de installer Je at&t heb je niet echt nodig. Maar las er een pincode op je eigen sim zit deze eerst eraf halen anders krijg je problemen.

Freek 23-12-07 13:20

Als je niet weet op welke je iPhone unlocked is doe je er verstandig aan eerst te virginizen (baat het niet dan schaadt het niet). Daarna kan via iNdependence je iPhone voor upgraden gereed maken, en daarna via iTunes firmware 1.1.1 er op zetten.

Dan weer met iNdependence activeren en jailbreaken, installer er op zetten en unlocken met anySIM.

Alles bij elkaar moet het in een uurtje lukken, tenzij je (net als ik) vergeet om tijdens het viginizen de AutoLock op "never" te zetten.. :-( Daardoor was ik wat langer bezig.

Uhm.. mijn eigen SIM (KPN) heeft ook een PINcode maar heb geen problemen gehad, heb de AT&T kaart er niet in gehad tijdens upgraden.

RacerX 23-12-07 14:07

Hallo

Ik heb geprobeerd install.app beta te installeren kom toch een probleem tegen

het volgende:

1=iTunes en via activiteiten monitor iTunes helper uitgeschakeld
2=Via mn mac installer.app beta gedownload
3= bestand aangeklikt en het start op.
4=installer.app vraagt om iphen software te kiezen en ik geef in 1.0.2 welke er ook op staat nu
5 installer.app gaat downloaden en als ie klaar is zegt ie dat hij de iphone bij wil gaan werken
6= foutmelding " bootstrap failed see console log" en krijg ik de melding "het programma iphonecomm is onverwacht gestopt"

op de iphone een gele driehoek please connect to iTunes

dit is alleen weer te herstellen door INdependence te openen en even te wachten daarna komt alles weer goed en heb ik dus nog steeds 1.0.2 en geen installer dus kan ik m ook niet virganizen

helaas pindakaas!!

Freek 23-12-07 14:13

Zet installer er na de iNdependence jailbreak én het erop zetten van SSH via iNdependence gewoon even via Cyberduck op je iPhone. Ik heb Installer.app hier even voor je geupload.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:19.