//

Iphone 1.1.2 (bootloader 4.6) + Stealthsim : Hoe jailbreaken?

Iphone 1.1.2 (bootloader 4.6) + Stealthsim : Hoe jailbreaken? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop dat er genoeg mensen zijn met dezelfde combinatie (nieuwste iphone+stealthsim) om deze topic een aparte plaats te laten verdienen... Ik vroeg mij een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-12-07, 01:21
Skullforger's schermafbeelding
Skullforger Skullforger is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 9
Question Iphone 1.1.2 (bootloader 4.6) + Stealthsim : Hoe jailbreaken?

Ik hoop dat er genoeg mensen zijn met dezelfde combinatie (nieuwste iphone+stealthsim) om deze topic een aparte plaats te laten verdienen...

Ik vroeg mij een paar dingen af:

- op de site van stealthsim staat dat hun systeem zorgeloos werkt met de 1.1.2 en 4.6 bootloader, en dus niks activatie, niks baseband veranderen, niks gevaarlijk, gewoon even jailbreak
- maar als je dan doorklikt op de link naar de jailbreak-instructies , beginnen ze direct met een downgrade naar 1.1.1 en dan vanalles met recovery en iBrick etc... en zijn dat nou niet net de gevaarlijke toestanden die je iPhone kunnen bricken?
- op de (overigens uitstekende) wiki van iphoneclub lees ik trouwens dat de jailbreak van een 1.1.2 werkt met iDemocracy (ik heb windows), en ook dat iDemocracy zelf al allerlei stappen onderneemt voor een latere unlock (die dus niet meer nodig is want ik ga er een stealthsim insteken...)
- is iDemocracy dan gewoon een geautomatiseerde manier van jailbreaken in vergelijking met die van de link op stealthsim.com?
- welke zou dan te prefereren zijn met een stealthsim?

Hopelijk is het niet teveel wartaal (ben een zuiderbuur). Enige antwoorden zullen zeker in dank afgenomen worden.

Groetjes.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-12-07, 16:02
Meyotch's schermafbeelding
Meyotch Meyotch is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Drachten
Berichten: 233
Standaard

Dit vind ik ook wel interessant om te weten. Ik zie door de bomen het bos niet meer en krijg volgende week twee iPhones uit week 49. Voor die iPhones wil ik dus graag een turbosim achtige oplossing alleen weet ik dus niet welke.

Het mooiste is een oplossing waarbij de toekomstige firmware versies ook werken (dat je de software aan kan passen oid)
  #3  
Oud 27-12-07, 16:35
paalpizzle paalpizzle is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 114
Standaard

Ik persoonlijk raad de turbosim aan, dat functioneerd goed. Net een Stealthsim gehad, nou nou nou... het past gewoon iet zo mooi als een turbo.

Oke, je hoeft een stealth niet te programmeren, maar das ook weer niet zo moeilijk. Turbo's is echt een top! Alleen niet aan te komen!

Mvg,
Paul
  #4  
Oud 27-12-07, 16:36
Skullforger's schermafbeelding
Skullforger Skullforger is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 9
Standaard

Ondertussen heb ik de knoop reeds doorgehakt (ik dacht eigenlijk dat deze post al verwijderd was door de moderators).

Stealthsim werkt perfect bij mij. Ik heb gewoon een jailbreak uitgevoerd met de uitleg van iclarified (link op stealthsim site), daarna de stealthsim geinstalleerd en daarna iWorld geinstalleerd.

Fluitje van een cent. En volgens mij gaan hier alle updates mee werken, omdat het een hardware unlock is.

Groetjes.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3GS jailbreaken, hoe? Hoolz Jailbreak 2 08-11-10 22:21
hoe geraak ik aan een bootloader 5.08 geoffke001 Archief 3 26-04-10 21:10
Iphone 3G 3.1.3 hoe te jailbreaken? Leenswijk Archief 1 17-03-10 16:59
Hoe iphone 3g jailbreaken? vivianv Archief 11 22-09-09 22:12
Hoe zien bootloader en baseband? speeds Archief 2 28-11-07 02:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:18.