iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Heeft iemand Magic sim al voor elkaar? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/4045-heeft-iemand-magic-sim-voor-elkaar.html)

Arne2606 24-12-07 14:02

Heeft iemand Magic sim al voor elkaar?
 
Duurt beetje lang allemaal. heb zelf ook nog steeds niet me simmetjes binnen maar is er nou al iemand die het helemaal heeft getest?

Ben zeer benieuwd!

GianiV 24-12-07 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arne2606 (Bericht 31231)
Duurt beetje lang allemaal. heb zelf ook nog steeds niet me simmetjes binnen maar is er nou al iemand die het helemaal heeft getest?

Ben zeer benieuwd!

Ik heb ze ook nog niet binnen, en denk dat nog niemand ze binnen heeft (15th gen.) dus... ik denk dat er daarom nog niemand is die ze heeft getest.

wel een beetje jammer dat dual-sim.nl me beloofd had dat hij ze vorige week zou versturen omdat het allemaal zo lang duurde omdat het druk was. dus... inmiddels een week verder en nog niets gezien.

ik ben dus ook zeer benieuwd.:D

Arne2606 24-12-07 17:40

Ik dacht begin ook maar even een nieuwe thread. Die unlock 1.1.2 otb is btje onoverzichtelijk aan het raken met al die unlock dingen door elkaar heen.

pascalletje 24-12-07 21:46

Ik krijg zojuist een mailtje binnen dat ie verzonden is, dus hoop hem donderdag te hebben...

GianiV 25-12-07 13:24

Ik krijg ook net een mailtje (gister avond) dat ze zijn verzonden.

Dus... ik hoop ze ook donderdag te hebben.

eek72 25-12-07 15:48

Mooi, ik zie dat bij iedereen het verzonden is... Er is een youtube filmpje opgedoken met de iTurboSim2, veel mensen roepen dat het de MagicSim is, er dus nog hoop.... Hoop Ik :o

pascalletje 27-12-07 17:02

Hmm, post is al geweest, maar nog geen supersim :(

Fresh 27-12-07 17:21

Naar aanleiding van deze discussie op Hackint0sh gaan de mijne linea recta retour als ze binnen zijn:

is SonicSim the answer? (see youtube video of unlocked 1.1.2 OOB) - Page 19 - Hackint0sh

cookiem 27-12-07 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 32181)
Naar aanleiding van deze discussie op Hackint0sh gaan de mijne linea recta retour als ze binnen zijn:

is SonicSim the answer? (see youtube video of unlocked 1.1.2 OOB) - Page 19 - Hackint0sh

Had er 2 besteld en wilde de bestelling annuleren, maar moest een belachelijk bedrag €9,50 betalen voor de 'administratie'. Was vervolgens te laat met replyen voor de annulering en krijg een dag later een update dat de 2 carden verstuurd waren. Als die dingen niet werken dan stuur ik 'm ook terug. We moeten dat allemaal doen als dat het geval is!!

Hail Cyrilin 27-12-07 20:32

Ik heb mij magic sim 15 vandaag gekregen. iIk wil het wel eens proberen maar het nog eerst allemaal is uitzoeken hoe de sim lezer en schrijver werkt. ;)

eek72 27-12-07 22:26

Zucht, nog geen MagicSims binnen van Dual-Sim, ik zie dat sommige wel gelukkig zijn.
Tijdens het googlen kwam ik een site tegen in het vietnamees, zover ik kan ontcijferen moet het dus wel mogelijk zijn met de magicsim, er wordt wel gesproken over generatie 10...
iPhone 1.1.2 OTB mở khóa thÃ*nh công bằng MagicSim!!! - DIỄN ÄÀN TINH TẾ
Wellicht kan iemand het ontcijferen...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:05.