//

Krijg m'n Iphone 1.1.2 3B48b niet gejailbreaked

Krijg m'n Iphone 1.1.2 3B48b niet gejailbreaked discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb al talloze sites en pagina (waaronder dit forum) door gebladerd maar ik kom er niet uit. Sinds kort ben ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-12-07, 17:12
u2crow u2crow is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 29
Stuur een bericht via MSN naar u2crow
Standaard Krijg m'n Iphone 1.1.2 3B48b niet gejailbreaked

Beste mensen,

Ik heb al talloze sites en pagina (waaronder dit forum) door gebladerd maar ik kom er niet uit.

Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een iphone 8 GB uit Amerika gekocht via een bedrijf in Utrecht, jullie wel bekend. Apparaat Out Of the Box (OTB)

Op de Iphone zit firmware 1.1.2 (3B48b) en serial no : 847479E9WH8

Ik krijg hem dus niet gejailbreaked. Ik heb het op de Iphone geprobeerd om daar naar jailbreakme te gaan en appinstaller te draaien, dit zou het dan na 1 minuut moeten doen maar de Iphone reboot NIET

Verder heb ik geprobeerd om via Idemocracy de Iphone te jailbreaken.
Ik kwam tot het downgraden en de herstelmodus van de iphone. Echter bij het proberen te installeren van de appinstaller naar versie 1.0.2 krijg ik telkens een foutmelding en kom ik dus niet verder. M.a.w. het activatiescherm heb IK nog nooit gezien.

Wie kan mij verder helpen ??

Bij voorbaat dank,

PS: De machine waar ik nu op zit draait Vista Home
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-12-07, 17:22
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Welke foutmelding krijg je?
  #3  
Oud 26-12-07, 19:14
u2crow u2crow is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 29
Stuur een bericht via MSN naar u2crow
Standaard

Hey Micheal,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb ondertussen de jailbreak en activatie wel voor elkaar en ben nu aan het zoeken of ik middels software ook de phonefuncties kan laten werken. Als super moderator weet jij dit vast. Kan dit ?? Met de versie die ik heb... ben zelf ook driftig aan het zoeken op het internet en hier natuurlijk
  #4  
Oud 26-12-07, 21:22
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Je hebt een week 47 iPhone, dus hoogstwaarschijnlijk een bootloader 4.6. Deze iPhones zijn nog niet te unlocken, dus je zult even moeten wachten tot dit mogenlijk is, of een turbosim kopen.
  #5  
Oud 26-12-07, 23:23
u2crow u2crow is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 29
Stuur een bericht via MSN naar u2crow
Standaard

Beste Dien en Michael,

Bedankt voor de reactie. Helaas betekend het dat ik nog even een super IPOD TOUCH heb maar helaas, dat zij zo Zouden jullie mij de Turbosim als goede oplossing aan bevelen of geduld als oplossing Ik lees het wel hier of in een PM, anders mag dit draadje gesloten worden.

greetz
  #6  
Oud 27-12-07, 08:51
Wi-Fi Wi-Fi is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 187
Standaard

Je kan of een turbosim (alle providers werken hierop), Silvercard (alleen bij T-mobile abbo) kunnen nemen om de unlock te omzeilen.
Andere sims heb ik nog geen ervaringen mee, maar deze twee werken zonder problemen bij mij.
  #7  
Oud 30-12-07, 23:04
Pega Pega is offline
• iOS 6.0.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

u2crow, kan je mss eens zeggen hoe je het opgelost hebt? Mij lukte het de eerste keer( heb ook iphone uit die week) wel met downgrade naar 1.1.1, en dan de jailbreak via Wi-Fi. Ik wou met oktoprep upgraden naar 1.1.2, dit mislukte en volgens de site kon dit wel eens voorkomen.. daarom moet ik alles opnieuw doen. als ik nu downgrade naar 1.1.1 krijg ik echter hetzelfde probleem als jou, na een kleine minuut reboot hij niet maar valt t scherm gwn zwart.. home knop drukken brengt me op slide for emergency scherm...

Gezien je hetzelfde voorhad hoop ik dat je me even kan helpen?

groeten!
  #8  
Oud 31-12-07, 14:19
u2crow u2crow is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 29
Stuur een bericht via MSN naar u2crow
Standaard

Beste Pega,

Ik heb je een PM gedaan maar bedacht me, voor allen, met dezelfde Iphone uit dezelfde week : deze tutorial

[1.1.2 OTB] Downgrade/Activate/Jailbreak MADE EASY (For Newbies) - Hackint0sh

groeten en een fijne jaarwisseling allemaal
  #9  
Oud 31-12-07, 14:24
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door u2crow Bekijk bericht
Beste Pega,

Ik heb je een PM gedaan maar bedacht me, voor allen, met dezelfde Iphone uit dezelfde week : deze tutorial

[1.1.2 OTB] Downgrade/Activate/Jailbreak MADE EASY (For Newbies) - Hackint0sh

groeten en een fijne jaarwisseling allemaal
Dit is gewoon precies dezelfde manier, als die wij hier op het forum hebben staan, alleen is deze in het engels
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Krijg mijn iPhone 3G fw 4.1 niet gejailbreaked? Blauwoogje Jailbreak 2 17-11-10 21:38
iPhone: krijg mijn iphone 4 ios 4.0.1 niet gejailbreaked bassment Jailbreak 1 21-08-10 19:40
Krijg Iphone 3GS, week 52 MC139, 3.1.3 niet gejailbreaked, ook niet tethered Guest Archief 6 20-02-10 16:23
iPhone: krijg iphone niet gejailbreaked - quickpwn loopt vast appie Jailbreak 4 03-11-08 07:59
Krijg 1.1.2 OTB niet geactiveerd en gejailbreaked. Marrrk Unlock [archief] 12 06-12-07 19:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:32.