iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   muziek, foto's en video's weg (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/4219-muziek-foto-s-video-s-weg.html)

chander 28-12-07 00:17

muziek, foto's en video's weg
 
Heb een iPhone draait op 1.1.2
Na syncen verdween mijn muziek en kreeg een lange
gele balk dus kost me geheugen.
Wie herkent dit en heeft een oplossing?

Chander

Freek 28-12-07 00:54

Kan het zijn dat je hier wat aan hebt?

chander 28-12-07 21:45

Had ik al geprobeerd, helpt niet..

reno1 13-01-08 15:37

ik heb het zelfde alleen is mijn balk nu in eens oranje (andere) in iTunes.
bij mij gebeurde dit na istaleren van een app weet de naam niet meer. ik heb ook 1.1.2. iemand een idee?

thx

chander 13-01-08 18:59

Ja die balk is bij mij ook oranje en je bent dus je geheugen kwijt, want alles staat op 0 dus 0 muziek, foto's en video's...
Ik ben er nog niet achter...

reno1 13-01-08 20:28

1 Bijlage(n)
ik had het eerst op 1.1.1. toen ik naar 1.1.2 ging was het weer oke (dat wil zeggen alles was weg) maar nu heb ik het weer. is het trouwens mogelijk om als je in je iphone kan komen. kan je dan b.v de map muziek wissen? zie bijlage over duidelijkheid over wat mijn iTunes status balk toont

reno1 15-01-08 18:50

ik heb volgens mij de oplossing (met dank aan laika666) om de oranje balk weg te krijgen je moet even de mobile finder instaleren en dan het mapje Media_sym verwijderen. bij mij was het toen weer oke dat wil zeggen mijn balk was weer schoon dus ik moets mijn muziek er opnieuw op zetten.

edit: niks aan de hand dit werkte voor mij

Stiruam 15-01-08 19:16

Ik had dit gister avond ook! Dat was omdat er een fout tijdens het synchroniseren optrad... Na de Video er opnieuw op te zetten was hij verdwenen... Mischien helpt dat? FF je muziek opnieuw synchronyseren

Greetz, Stiruam

f1aap 21-01-08 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reno1 (Bericht 41184)
ik heb volgens mij de oplossing (met dank aan laika666) om de oranje balk weg te krijgen je moet even de mobile finder instaleren en dan het mapje Media_sym verwijderen. bij mij was het toen weer oke dat wil zeggen mijn balk was weer schoon dus ik moets mijn muziek er opnieuw op zetten.

edit: niks aan de hand dit werkte voor mij

Bij mij is hij nu dus ook geflipt, heel prettig vooral omdat mijn muziek op een computer staat bij mijn ouders thuis...
Maar ik kan via MobileFinder het mapje dat je noemt niet vinden, hoe moet ik daar precies bij komen?

reno1 21-01-08 19:39

ik kan nu dus ook niet mer vinden maar ik meen dat je deze tappen moet doen
-open finder

-dan klik je rechts boven op ~

volgens mij staat hij daar tussen.

TIP: als je ouders Wi-Fi hebben en of vrienden check dit programma.

Simplify Media - Connect Your Music

succes


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:04.