//

Iphone 1.1.2 Unlock **Goedkope oplossing**

Iphone 1.1.2 Unlock **Goedkope oplossing** discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben ook zeer benieuwd naar de ervaringen van meerdere mensen, ben net terug uit de US en zal dus ook met mijn Iphone een hardware ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 01-01-08, 20:36
Bas van Hout Bas van Hout is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 16
Standaard

Ben ook zeer benieuwd naar de ervaringen van meerdere mensen, ben net terug uit de US en zal dus ook met mijn Iphone een hardware matige oplossing moeten vinden. beetje jammer dat er niet naar een nieuwe firmware geupgrade kan worden zoals bij TurboSim.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 12-01-08, 22:16
Arenzano Arenzano is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 28
Standaard

Heb het ook besteld. Wou voor een HyperCard gaan maar die blijkt nu uitverkocht. Ik zie wel wat ik doe in geval van update 1.1.3, als Iphonesimfreer dan niet meer werkt koop ik gewoon iets nieuws, dat heb ik er wel voor over.
  #23  
Oud 14-01-08, 17:17
PJA PJA is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 1
Standaard

Hoj,

Ik kan jullie alvast gerust stellen, heb net 2 OTB 1.1.2 iPhones vanuit NY werkend gekregen met de SIM Freer. Werkte perfect voor Proximus en Base (België). Snelle service want ze waren er na 3 dagen. Ook geen problemen met de dikte ofzo. Je kan je SIM en de SIM Freer er na installatie nog vlot uithalen enzo.

Een tevreden klant!
  #24  
Oud 15-01-08, 00:20
MacRub MacRub is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 85
Stuur een bericht via MSN naar MacRub
Standaard

Ik ben niet zo bekend met dit ding, maar is dit een zwarte overlay die over de sim gaat?
Ik had net iemand hier die dat dus heeft, z'n OTB 1.1.2 werkt er prima mee, alleen vraag ik me 1 ding af. Het lukt namelijk niet om de pincode in te stellen. Hij heeft'm net 2 dagen, met een Telfort abonnement gekocht. Nergens staat de pincode vermeld op het formulier. Maar de iPhone geeft aan dat-ie niet kan opslaan op de kaart en daarbij "1 attempt remaining"...idd, we hebben 2 pogingen gewaagd. Wat nu? Kan er geen pincode op de kaart worden geschreven, of tikken we verkeerde code in. We gokten "0000" en "1234". Ik heb gezegd dat-ie maar even de gsm.nl moet mailen, daar komt-ie vandaan.
Hoop dat jullie ook wat info hebben.
  #25  
Oud 15-01-08, 13:07
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MacRub Bekijk bericht
Ik ben niet zo bekend met dit ding, maar is dit een zwarte overlay die over de sim gaat?
Ik had net iemand hier die dat dus heeft, z'n OTB 1.1.2 werkt er prima mee, alleen vraag ik me 1 ding af. Het lukt namelijk niet om de pincode in te stellen. Hij heeft'm net 2 dagen, met een Telfort abonnement gekocht. Nergens staat de pincode vermeld op het formulier. Maar de iPhone geeft aan dat-ie niet kan opslaan op de kaart en daarbij "1 attempt remaining"...idd, we hebben 2 pogingen gewaagd. Wat nu? Kan er geen pincode op de kaart worden geschreven, of tikken we verkeerde code in. We gokten "0000" en "1234". Ik heb gezegd dat-ie maar even de gsm.nl moet mailen, daar komt-ie vandaan.
Hoop dat jullie ook wat info hebben.
Als het de PIN code van de AT&T SIM is, is het 1111. Tenminste dat is de PIN die standaard op de AT&T SIM wordt gezet bij iPhones die uit de US komen.
Maar mischien is het veiliger om GSM.nl te mailen aangezien je nog maar 1 poging over hebt.
  #26  
Oud 15-01-08, 13:11
Spooky Spooky is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 183
Standaard

Ik heb mijn Iphone weer na 2 pogingen van restore weer aan de praat, ben nu wel beetje voorzichtig geworden met het installeren van (mijns inziens) nuttelozze applicaties zoals Summerboard, Iswitcher etc, nu heb ik om gezeik in de toekomst te voorkomen een kingsim besteld, nou ja iedereen weet dat ze NU niet kunnen leveren, maar das effe wachten als ik hun E-mail mag geloven.

Nu is mijn vraag kan ik die Kingsim gebruiken en hoef ik dan NOOIT meer capriolen uit te halen zoals virginizen, jailbreaken anysim etc, en kan ik dan zonder problemen upgraden naar 1.1.2 of 1.1.3. >>>>>1.2.8 bijv ??

Laatst gewijzigd door Spooky; 15-01-08 om 13:25.
  #27  
Oud 15-01-08, 13:22
brace brace is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: adam
Berichten: 2
Standaard

PHP-code:
Hoi Christiaanik ben vodafone en een USA Iphone 1.1.2 OTB.

Bas
he die bas

heb net mijn simmen uit china gekregen van iphonesimfreer
(binnen 4 dagen via DHL op de deurmat)
heb jij om te unlocken hun instructies die op de site staan gevolgd?
of ben je op een andere manier te werk gegaan ik heb ook de USA phone met een vodafone abbo

kun je mij hiermee helpen dmv een stappen plan zoals jij gevolgd hebt

dank is groot

brace
  #28  
Oud 15-01-08, 16:28
MacRub MacRub is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 85
Stuur een bericht via MSN naar MacRub
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje Bekijk bericht
Als het de PIN code van de AT&T SIM is, is het 1111. Tenminste dat is de PIN die standaard op de AT&T SIM wordt gezet bij iPhones die uit de US komen.
Maar mischien is het veiliger om GSM.nl te mailen aangezien je nog maar 1 poging over hebt.
Dat is idd zo. Maar nu zit er dus een Telfort kaart in, met een zwarte overlay. Lijkt me dan dat de standaard pincode van Telfort wordt gehanteerd, toch?
Nou ja, hij moet maar even mailen.
  #29  
Oud 16-01-08, 19:04
Xerxes Xerxes is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 8
Standaard

dag mensen, is er al een softwarematige oplossing om met firm 1.1.2 OTB te bellen?
ik hoorde hier en daar wat geruchten!
ik zit namelijk echt te trijfelen of ik nou moet wachten of tog maar een "SIM" ga bestellen...

gr.
  #30  
Oud 16-01-08, 19:13
Shr3d Shr3d is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 16
Standaard

@ Xerxes: Zucht, zoekt en gij zult vinden! Om je toch van dienst te zijn: nee, xSim is de enigste oplossing om een 1.1.2. OTB te unlocken.
  #31  
Oud 16-01-08, 19:15
Xerxes Xerxes is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 8
Standaard

mijn dank is groot
  #32  
Oud 16-01-08, 19:35
MacRub MacRub is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 85
Stuur een bericht via MSN naar MacRub
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xerxes Bekijk bericht
mijn dank is groot
...en niet alleen jouw dank
  #33  
Oud 16-01-08, 19:37
Shr3d Shr3d is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 16
Standaard

Ik word er bijna emotioneel van, wat collectieve kennis wel niet teweeg kan brengen!
  #34  
Oud 17-01-08, 23:49
friesbertie friesbertie is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 67
Standaard

Ook net zo'n simfreer binnengekregen voor mijn usa otb 1.1.2 / 4.6 . Probleem is:als ik iWorld start krijg ik de melding:Size Mismatch. Your AppSupport framework is not supported. iWorld will now exit. En dat doet het dan ook. Wat betekent dit?
  #35  
Oud 17-01-08, 23:54
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door friesbertie Bekijk bericht
Ook net zo'n simfreer binnengekregen voor mijn usa otb 1.1.2 / 4.6 . Probleem is:als ik iWorld start krijg ik de melding:Size Mismatch. Your AppSupport framework is not supported. iWorld will now exit. En dat doet het dan ook. Wat betekent dit?
Je zit nog op firmware 1.1.1!
Oktoprep installeren met installer (OK drukken in de popup!), daarna installer sluiten en naar het bureaublad terug gaan.
Nu updaten naar 1.1.2 door in iTunes shift+update te klikken (Windows). Op de Mac is het alt+update. Nu selecteer je de 1.1.2 firmware file (te downloaden uit de wiki firmware).
Na de update moet je 1.1.2 jailbreaken, BSD installeren en iWorld installeren/draaien.

PAS OP DAT JE NIET NAAR 1.1.3 GAAT!
  #36  
Oud 18-01-08, 12:52
friesbertie friesbertie is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 67
Standaard

Fresh, dank voor je reactie. Even voor de zekerheid (je hebt hier met een iphonedummy te maken):ik heb oktoprep geinstalled, nu moet ik de iphone aan mijn Mac koppelen, dan in itunes via alt+update, updaten naar 1.1.2.Wat bedoel je met de volgende stap: eerst uit wiki firmware 1.1.2 downloaden (dus op de Mac?) en wat is BSD?
  #37  
Oud 18-01-08, 12:58
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door friesbertie Bekijk bericht
Fresh, dank voor je reactie. Even voor de zekerheid (je hebt hier met een iphonedummy te maken):ik heb oktoprep geinstalled, nu moet ik de iphone aan mijn Mac koppelen, dan in itunes via alt+update, updaten naar 1.1.2.Wat bedoel je met de volgende stap: eerst uit wiki firmware 1.1.2 downloaden (dus op de Mac?) en wat is BSD?
Bovenaan het forum zie je een link naar de wiki. In de wiki staat een thema "firmware" met een downloadlinkje naar de firmware file voor 1.1.2.
Heb je hem al gedownload?
Update eerst maar naar 1.1.2 (met alt-update inderdaad). Post maar even als je klaar bent.
LET OP DAT JE NIET NAAR 1.1.3 GAAT!
  #38  
Oud 18-01-08, 13:23
fsve fsve is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 22
Standaard

Even te bevestiging, gister m'n Simfreer gekregen (zondag besteld, donderdag in huis) en werkt perfect. Het erin krijgen was best even lastig, maar na wat gepriechel werkt het prima!
1.1.2 OTB US phone - Orange 3G Simkaart
  #39  
Oud 18-01-08, 14:59
friesbertie friesbertie is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 67
Standaard

Fresh, ik heb 1.1.2 gedownload op m'n Mac, iphone gekoppeld aan Mac, iTunes open onder 'samenvatting, waar inderdaad staat: software 1.1.1. Ik kan kiezen tussen 'werk bij' maar dan krijg ik 1.1.3 of herstel, dan krijg ik de oorspronkelijke instellingen. Ik snap niet goed hoe ik nu moet updaten via alt-update....maar zit wel met het zweet in m'n handen.
  #40  
Oud 18-01-08, 17:01
friesbertie friesbertie is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 67
Standaard

Fresh, om de vraag nog even duidelijker te stellen (ik heb iphone1,1_1.1.2_3B48b_Restore download op m'n bureaublad staan). iPhone gekoppeld en iTunes staat voor onder tabblad 'samenvatting' en dan kan ik kiezen uit 2 knoppen, 'werk bij' en dat is dan 1.1.3 en die moet niet, en 'herstel'. Moet ik die laatste dan met alt ingedrukt aanklikken?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Goedkope oplossing voor DATA in USA en/of Canada? MCNO Internet in buitenland (roaming) 2 13-09-10 16:20
Goedkope oplossing auto navi+audio+bellen zonder inbouw cmore iPhone accessoires en onderdelen 63 22-02-10 22:29
3GS 3.2.1 unlock oplossing ??? jimmycash Archief 1 09-01-10 17:19
Slide to unlock - mogelijke oplossing? stijnjasper Archief 15 26-09-08 21:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:22.