Iphone 1.1.2 Unlock **Goedkope oplossing** discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn Iphone 1.1.2 werkend gekregen via iPhone Sim Freer free iPhone 1.12 in minutes,Needn't unlock iPhone anymore,Safety and Fast Voor 65 dollar = ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb mijn Iphone 1.1.2 werkend gekregen via iPhone Sim Freer free iPhone 1.12 in minutes,Needn't unlock iPhone anymore,Safety and Fast
Voor 65 dollar = 45 euro! (incl. verzenden) ontvang je binnen 4 dagen een Sim Freer. Voor gebruik dien je een klein hoekje van je simcard te knippen waarna je vervolgens de Sim Freer erop plakt (klein stukje plakband). Vervolgens even Iworld runnen en je hebt een volledig werkende 1.1.2 Iphone! Op het forum heb ik nog geen topics hierover gelezen dus vandaar dat ik dit even post. Ik vond het zelf namelijk niet duur in vergelijking met andere aanbieders, zoals Turbo-Sim etc.' Laatst gewijzigd door Basci; 28-12-07 om 14:59. |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() oke super dus.... bijna hetzelfde als KINGSIM.
Ik was voor 4 stuks incl verzenden €149 kwijt is €37,25 p/st Kreeg daarvoor de kingsim voor alle simkaarten v1/v2/v3 3G UMTS Werkt ook perfect. |
|
||||
|
||||
![]() Ja bijna hetzelfde als KINGSIM.. Alleen is dit iets voordeliger wanneer men maar 1 kaart nodig heeft. Maar je kan ze altijd natuurlijk verkopen via inet.
|
|
||||
|
||||
![]() dat is natuurlijk zo, deze prijzen te doen ... niet zo opgedreven als TurboSim enz voor €100
|
|
||||
|
||||
![]() Het is 60€ verz. inbegrepen!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() TurboSim kost maar 75 euro en kan in de toekomst opnieuw geprogrammeerd worden voor nieuwe Firmwares. Een Simfreeer niet bijvoorbeeld! Voor 15 euro verschil neem ik dan toch liever het zekere voor het onzekere maar toch een goede unlock-mogelijkheid natuurlijk.
|
|
||||
|
||||
![]() Ja goed misschien wel we zullen zien...
|
|
|||
|
|||
![]() maar werkt turbosim dan ook voor de baseband 04.02.013_G ??
|
|
|||
|
|||
![]() uiteraard wel.
|
|
||||
|
||||
![]() Essential lees eerst de WIKI even door en andere topics!
|
|
|||
|
|||
![]() Haha ik ben wanhopig, want ik belde net met een van de medewerkers van iPhoneActiveren.nl nadat anysim niet werkte op 04.02.13_G en die zei dat ik mn iPhone om zeep hielp met die softwarematige unlock van anySIM en andere. Schrok er best wel van hoor! Vandaar die wanhopigheid whah
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit versta ik dus al helemaal niet meer,waarom begin je aan iets als je niet alles begrijpt wat je te doen staat,informeer je toch voordat je begint te prutsen aan een 'duur' toestelleke!
|
|
|||
|
|||
![]() Mensen zijn soms desperate om snel tot een resultaat te willen komen zonder erbij na te denken.
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Fresh; 30-12-07 om 18:52. |
|
|||
|
|||
![]() True idd. Jullie hebben gelijk! Ik heb nu mijn OTB 1.1.2/04.02.13_G gedowngrade naar 1.1.1 en jailbreak. Nu maar afwachten op een nieuwe hack!
Alvast de beste wensen wijffies (K) |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Christiaan |
|
||||
|
||||
![]() Hoi Christiaan, ik ben vodafone en een USA Iphone 1.1.2 OTB.
Bas. |
|
|||
|
|||
![]() klinkt aantrekkelijk, heb net ook zon dingetje besteld. Het zal mij benieuwen of het zo goed werkt
|
|
|||
|
|||
![]() Ja lijkt mij ook aantrekkelijk... maar ook geschikt voor updates?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goedkope oplossing voor DATA in USA en/of Canada? | MCNO | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 13-09-10 15:20 |
Goedkope oplossing auto navi+audio+bellen zonder inbouw | cmore | iPhone accessoires en onderdelen | 63 | 22-02-10 21:29 |
3GS 3.2.1 unlock oplossing ??? | jimmycash | Archief | 1 | 09-01-10 16:19 |
Slide to unlock - mogelijke oplossing? | stijnjasper | Archief | 15 | 26-09-08 20:34 |
|
|