iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Pss Sim ervaringen? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/4257-pss-sim-ervaringen.html)

eriklucgerrits 28-12-07 23:10

Pss Sim ervaringen?
 
1 Bijlage(n)
Forum vrienden:),

Heeft iemand ervaring met Pss sim? :confused:

Wil deze wel kopen want het wachten op de software-unlock duurt me te lang, wil graag BELLEN:eek:!!!

Zie de advertentie van Marktplaats hieronder...

THANKS:D!

Dimelot 29-12-07 00:50

Ben ik ook erg benieuwd naar.... ik begrijp alleen de functie van een dubbele SIM niet.
Is het dan je NL SIM en de AT&T SIM bij elkaar gepropt?

Hieronder demofilmpje..
YouTube - PSS iPhone Sim Tool Kit

eek72 29-12-07 10:52

Ik zou zeggen uitkijken... Iemand in Nederland die met een oplossing komt..... wees nuchter!

thomba123 15-01-08 11:28

nog steeds niemand die meer van de pss sim afweet?

eriklucgerrits 17-01-08 10:46

kennelijk niet, heb inmiddels een turbosim voor 75euro gekocht!

knabobar 17-01-08 20:35

ik heb pas gister mijn pss sim binnengehad.
leuk uit maar de handleiding is beetje karig. heb hem ook nog niet werkend gekregen. iphone zegt steeds verkeerde sim kaart

ik zou nog even verder kijken ben er niet echt vertrouwend op
mvg

Michael 17-01-08 20:55

Volgens mij ben je genaaid. Je leest ook in de advertentie dat je altijd kan updaten zonder problemen. Niet waar dus je zult moeten kunnen activeren met de nieuwe FW en dat kan alleen met een at&t of andere legale sim. Garantie vervalt door de jailbreak Dus ik denk dat deze meneer een slaatje probeert te slaan uit de sims hype rondom de iphone. Trouwens wel heel duur ook.

knabobar 17-01-08 21:45

jah dat dacht ik ook want als je de reacties bij stealthsim leest is iedereen tevreden en het werkt volgens hun. het is wel erg *** ben nu wel mooi 105 euries lichter...
wat heb jij gebruikt of had je nog geluk met de oude boutloader (3x)

Vikash 18-01-08 00:07

Je moet altijd jailbreaken en Jailbreaken is niet illegaal en je garantie vervalt er ook niet mee. Apple kan niet zien of je hebt gejailbreaked na een restore. Daarnaast boeit het ze geen drol.

Hoe werkt de policy van Apple?

Hmm, kapotte iPhone
*medewerker grooit op grote stapel*

*medewerker pakt nieuwe*

Ze kijken dus echt niet!

mennoman 23-01-08 23:30

Had ook een PSS Sim besteld, en 'm vanavond gewoon werkend gekregen, dus Knabobar... helemaal genaaid ben je ook weer niet!!

xapk 25-01-08 10:02

Beste iPhoners,

ook ik ben van plan om een PSS-Sim te kopen.
Zijn er nog meer ervaringen met PSS-Sim ? De heer Dik van de bovenstaande advertentie bied de PSS-SIM nu aan voor 70 euro met de garantie dat je met een werkende iPhone de deur uit gaat. Wat is jullie mening hier over ?
Klopt het dat met een SIM unlock methode de iPhone normaal te updaten is alsof je een AT+T of andere standaard provider gebruikt ?

M.vr.gr.Peter.

Advertentie bijgevoegd als referentie niet als reclame:
------------------------------------------------------------------------
NU OP VOORRAAD DUS DIRECT TE BESTELLEN EN EVT AF TE HALEN OF LATEN VERZENDEN!! Wij zetten de Sim er ook gratis voor u in!!! Dus u gaat met een werkende telefoon de deur uit!


De PSS sim 3.2 werkt net als Turbosim en Stealthsim. Eenvoudig een snel je iphone "out of the box" met versie 1.1.2 en bootloader 4.XXX (vanaf week 46) unlocken met deze sim. Compleet met gebruiksaanwijzing en houder waardoor je sim samen met de PSS sim in je iPhone past.


LET OP: de sim is geschikt voor alle iPhones dus uit de UK, US en Duitsland en alle providers!


De sim heeft natuurlijk veel meer voordelen dan enkel het unlocken van je mobiel! Zo vervalt je (ook erg belangrijk!) Apple garantie niet, je kan altijd mee in alle updates op iTunes, je baseband blijft intact etc. Ook weet je nooit wat er allemaal eerder is gebeurd met je iPhone voordat je hem koopt. Dus het is verstandig een out of the box iPhone te kopen, zo weet je zeker dat je een onaangeraakte iPhone hebt waar dus niet aan geknutseld is!


Indien je er een wilt bestellen, stuur dan een email naar brigittadik@gmail.com of bel op 035-7508374 of mobiel 06-17587345.


Afhaaladres:

Lage Naarderweg 26
1211 AB Hilversum
Tel: 035-7508374
Mob: 06-17587345


De prijs is vast en exclusief de evt. bijkomende verzendkosten bij verzending! Wij zetten de Sim er ook voor u in dus u gaat met een werkende telefoon de deur uit!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:25.