iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   stealthsim en proximus problemen! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/4268-stealthsim-proximus-problemen.html)

iDude85 29-12-07 11:15

stealthsim en proximus problemen!
 
Hey iedereen,

Sinds 2 dagen heb ik een stealthsim ontvangen van iPhonehellas in de hoop dat ik hier in België kon bellen met mijn iPhone gemaakt in week 46 (bad luck for me). Ik heb mijn iPhone volgens de juiste stappen eerst gedowngrade naar 1.1.1, dan gejailbreaked en daarna weer geupgrade naar 1.1.2 om hem dan vervolgens weer te jailbreaken zodat ik iWorld kon installeren. Dit lukte allemaal...tot het moment dat ik mijn stealthsim en mijn proximus simkaart in de iPhone stak. Er komt cst op het scherm... "no simcard installed"...Heeft iemand hetzelfde probleem als mij en wat belangrijker is, heeft iemand er een oplossing voor?

Many thanks!

Stibou 29-12-07 11:24

JA!Show een een picje van je SIM!

Peter 29-12-07 11:26

het kan inderdaad zijn dat je sim kaart te oud is, die kan je gewoon laten wisselen bij een proximus verdeler.

Stibou 29-12-07 11:26

Maar toon toch maar eens je sim!

iDude85 29-12-07 11:48

Thanks voor jullie snelle antwoorden! Op dit moment kan ik echter mijn simkaart niet tonen. Ik heb op dit moment de griep en mag niet buitenkomen van de dokter. een vriend van me is zo goed geweest om naar een balgacom winkel te gaan en in mijn plaats een nieuwe simkaart te halen. Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte of het al dan niet werkt.

Nogmaals bedankt!

Stibou 29-12-07 11:58

Waar zat de Chip juist op de sim?

iDude85 29-12-07 16:48

Hey iedereen

Bij deze kan ik jullie met veel plezier en grote blijdschap meldden dat ik eindelijk (met behulp van de nieuwe simkaart) kan bellen met mijn iPhone!!!
Nogmaals bedankt voor jullie reacties!

greets

juultje 30-12-07 00:33

Bij mij duurde het ook een paar minuten voor de simkaart herkent werd.

minuutje of 3 denk ik.

Alleen wil de mijne nog niet bellen en gebeld worden.

Zodra ik wil bellen, en zelf wat in wilt toetsen, springt de iPhone terug naar home.
Nummers terug bellen idem dito.

Iemand enig idee wat het kan zijn, en hoe ik dit kan oplossen ?
Zou helemaal toppie wezen ben aan het zoeken hier op de site en op google maar helaas, niets gevonden over hetzelfde euvel.

iPhone 1.2.6
alle stappen ondernomen, volgens de handleiding van iClarified - Apple News and Tutorials

na alle software aangepast- ge-update te hebben, de stealth sim met eigen sim erin gestopt, ging gelukkig goed
nederlandse taal nog niet gedaan, nog niet gezien hoe het moet.

iWord ook geinstalleerd maar helaas.

mocht iemand nog een tip hebben om het laatste obstakel op te lossen zodat ik kan bellen en gebeld worden.
heel graag.

Happy eigenaar van de iPhone

Nikooos 30-12-07 00:36

iWorld installeren en draaien!! Te installeren vanaf de installer en dan op Nederlands zetten. Of Belgisch als dat je voorkeur is natuurlijk ;)

juultje 30-12-07 00:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 33110)
iWorld installeren en draaien!! Te installeren vanaf de installer en dan op Nederlands zetten. Of Belgisch als dat je voorkeur is natuurlijk ;)


Dank voor je reactie, maar zoals er staat..

iWord is al geinstalleerd, alleen zie ik het niet terug en weet ik niet hoe te draaien, en wat je bedoeld...misschien dummies uitleg

Nikooos 30-12-07 01:08

zie je het ook niet terug als je een pagina verder bladert op je iphone? dus even met de vinger van rechts naar links bewegen om op een andere pagina te komen?

Er moet als het goed is een icoontje van iWorld bij komen. Als je hierop klikt kan je je landinstellingen kiezen en dan zou het probleem opgelost moeten zijn.

Vandaar dat ik dat draaien er altijd bijzeg. Sommige mensen vergeten dat en zonder dat het gedraaid is, lost iWorld nog niets op ;)

juultje 30-12-07 01:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 33116)
zie je het ook niet terug als je een pagina verder bladert op je iphone? dus even met de vinger van rechts naar links bewegen om op een andere pagina te komen?


Yep daar zat het in, dank je wel..
Inmiddels getest en het werkt nu wel. Dank



Nog een probleempje

Iedere keer schiet hij locked, heb veel geprobeerd, maar krijg niet weg. Moet steeds weer unlocken van de iPhone
En de nederlandstalig menu nog kan het nergens vinden . Maar ook met deze kleine probleempjes top telefoon.

fijn uiteinde allemaal, en een mooi apple jaar gewenst

Nikooos 30-12-07 01:26

hoe bedoel je "schiet hij locked"?

Moet je je pincode van je SIM elke keer intoetsen bedoel je?

juultje 30-12-07 01:32

Nope de telefoon zelf je krijgt een soort van batterij vel groen te zien, dan moet ik eerst de code invoeren.. Pincode voor sim staat nog even uit

hoop dat je zo begrijpt, moeilijk zo te omschrijven


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:44.