iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   activeren 1.1.2 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/4316-activeren-1-1-2-a.html)

phranck 30-12-07 15:49

activeren 1.1.2
 
Beste mensen van het Iphone forum,

ik ben sinds kort in het bezit van een nieuwe Iphone uit week 48, software matig nog niet te unlocken dus. ik heb nu het een en ander doorgelezen en mijn telefoon is nog niet geactiveerd.
Nu wil ik dit graag doen want zover ik alles snap moet dit wel kunnen al. Ik ben nu zover en ben bij het install appsnapp scherm maar nu begin ik te twijfelen of ik gewoon met een week 48 iphone, nog niets aan gemodded of getweaked hiermee door kan gaan, want ik dacht dat het installeren van software nog niet goed was en nodig voor deze stap. Of zit ik er helemaal naast?

dankjewel
een confused Iphone bezitter:confused:
  1. Safari will launch and show you a webpage. Read through the text, before you Install AppSnapp
  2. Phone will return to activation screen, but don't panic, just wait.
  3. Phone should automaticly restart after almost a minute. . If it does not restart withing 2 minutes, click here.
  4. When the phone starts again, it should no longer say slide for emergency, but rather Slide to unlock It means it was successfull! Activation is now bypassed, and phone prepared for software installation! (If you are going to use an AT&T SIM, you won't need to do the next step.)

Michael 30-12-07 15:52

Je kan gewoon doorgaan. Het enige wat niet gaat lukken dat is de software unlock.

phranck 30-12-07 15:53

ok ok relaxed
dat wou ik even horen :D

Nu geduldig afwachten tot dat de software unlock mogelijk is

flipvibes 31-12-07 15:13

Ik heb mijn vorige geunlockte en simfree 1.1.1 moeten laten inruilen in de US omdat de touchscreen niet meer werkte. na amper 5 minuten gebruik. Apple store(US) heeft die direct vervangen maar wel met een 1.1.2 versie.
nu werkt alles perfect behalve bellen.
dus enkel een turbosim installeren en dan zou alles perfect moeten werken? of niet?

Michael 31-12-07 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flipvibes (Bericht 33765)
Ik heb mijn vorige geunlockte en simfree 1.1.1 moeten laten inruilen in de US omdat de touchscreen niet meer werkte. na amper 5 minuten gebruik. Apple store(US) heeft die direct vervangen maar wel met een 1.1.2 versie.
nu werkt alles perfect behalve bellen.
dus enkel een turbosim installeren en dan zou alles perfect moeten werken? of niet?

Ja als je de turbo gebruikt kan je ook weer bellen. Beetje jammer van je vorige iphone dat die al zo snel kapot is gegaan.

flipvibes 31-12-07 15:38

enig idee waar ik nog een turbo kan vinden? aan een redelijke prijs?

Danz 31-12-07 16:27

Marktplaats)

donuts 05-01-08 14:47

Mensen,

Ik heb een iphone 1.1.2 week 47 uit de US. Hou er even rekening mee dat ik niet een computer genie ben.

Heb thuis een laptop met draadloos internet en windows. Kan iemand mij vertellen welke handleiding ik moet gebruiken om mijn iphone in ieder geval als ipod te kunnen gebruiken?

Kan ik als ik dit gedaan heb alsnog software wise unlocken of evt met een turbosim.

Heb echt dringend advies nodig, want ik zit nu al een paar weken met een iphone thuis die ik nergens voor kan gebruiken. Alvast bedankt voor de reakties.

Groeten

D

Lamargaritamex 05-01-08 15:13

Heb het zelfde probleem iphone week 48 komt er wel en oplosing voor zonder TUBOSIM



Alex


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:12.