//

activeren 1.1.2

activeren 1.1.2 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen van het Iphone forum, ik ben sinds kort in het bezit van een nieuwe Iphone uit week 48, software matig nog niet te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-12-07, 15:49
phranck phranck is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 28
Standaard activeren 1.1.2

Beste mensen van het Iphone forum,

ik ben sinds kort in het bezit van een nieuwe Iphone uit week 48, software matig nog niet te unlocken dus. ik heb nu het een en ander doorgelezen en mijn telefoon is nog niet geactiveerd.
Nu wil ik dit graag doen want zover ik alles snap moet dit wel kunnen al. Ik ben nu zover en ben bij het install appsnapp scherm maar nu begin ik te twijfelen of ik gewoon met een week 48 iphone, nog niets aan gemodded of getweaked hiermee door kan gaan, want ik dacht dat het installeren van software nog niet goed was en nodig voor deze stap. Of zit ik er helemaal naast?

dankjewel
een confused Iphone bezitter
  1. Safari will launch and show you a webpage. Read through the text, before you Install AppSnapp
  2. Phone will return to activation screen, but don't panic, just wait.
  3. Phone should automaticly restart after almost a minute. . If it does not restart withing 2 minutes, click here.
  4. When the phone starts again, it should no longer say slide for emergency, but rather Slide to unlock It means it was successfull! Activation is now bypassed, and phone prepared for software installation! (If you are going to use an AT&T SIM, you won't need to do the next step.)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-12-07, 15:52
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Je kan gewoon doorgaan. Het enige wat niet gaat lukken dat is de software unlock.
  #3  
Oud 30-12-07, 15:53
phranck phranck is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 28
Standaard

ok ok relaxed
dat wou ik even horen

Nu geduldig afwachten tot dat de software unlock mogelijk is
  #4  
Oud 31-12-07, 15:13
flipvibes flipvibes is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Standaard

Ik heb mijn vorige geunlockte en simfree 1.1.1 moeten laten inruilen in de US omdat de touchscreen niet meer werkte. na amper 5 minuten gebruik. Apple store(US) heeft die direct vervangen maar wel met een 1.1.2 versie.
nu werkt alles perfect behalve bellen.
dus enkel een turbosim installeren en dan zou alles perfect moeten werken? of niet?
  #5  
Oud 31-12-07, 15:30
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flipvibes Bekijk bericht
Ik heb mijn vorige geunlockte en simfree 1.1.1 moeten laten inruilen in de US omdat de touchscreen niet meer werkte. na amper 5 minuten gebruik. Apple store(US) heeft die direct vervangen maar wel met een 1.1.2 versie.
nu werkt alles perfect behalve bellen.
dus enkel een turbosim installeren en dan zou alles perfect moeten werken? of niet?
Ja als je de turbo gebruikt kan je ook weer bellen. Beetje jammer van je vorige iphone dat die al zo snel kapot is gegaan.
  #6  
Oud 31-12-07, 15:38
flipvibes flipvibes is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Standaard

enig idee waar ik nog een turbo kan vinden? aan een redelijke prijs?
  #7  
Oud 31-12-07, 16:27
Danz Danz is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland"
Berichten: 34
Standaard

Marktplaats)
__________________
  #8  
Oud 05-01-08, 14:47
donuts donuts is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 7
Standaard

Mensen,

Ik heb een iphone 1.1.2 week 47 uit de US. Hou er even rekening mee dat ik niet een computer genie ben.

Heb thuis een laptop met draadloos internet en windows. Kan iemand mij vertellen welke handleiding ik moet gebruiken om mijn iphone in ieder geval als ipod te kunnen gebruiken?

Kan ik als ik dit gedaan heb alsnog software wise unlocken of evt met een turbosim.

Heb echt dringend advies nodig, want ik zit nu al een paar weken met een iphone thuis die ik nergens voor kan gebruiken. Alvast bedankt voor de reakties.

Groeten

D
  #9  
Oud 05-01-08, 15:13
Lamargaritamex Lamargaritamex is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 1
Standaard

Heb het zelfde probleem iphone week 48 komt er wel en oplosing voor zonder TUBOSIM



Alex
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Activeren paulvanwersch Archief 1 24-02-10 08:42
activeren shiizzll Archief 1 04-02-10 10:38
Activeren geertsam Archief 1 12-12-09 10:24
activeren Puck210480 iPhone algemeen 0 26-07-09 12:58
activeren? ice Unlock [archief] 1 18-01-08 21:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:42.