iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   turbosim vanuit china? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/4378-turbosim-vanuit-china.html)

stevent1 18-01-08 18:55

Vandaag eindelijk ontvangen (jemig, wat duurde het toch lang).

Meteen mijn telfort simkaart geknipt en de namaak Turbosim erop gelegd... en hij doet het! Yes, ik kan eindelijk mijn iPhone gebruiken. :D



Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stevent1 (Bericht 38671)
Uit mijn hoofd net tegen de 60 euries


macfreaker 18-01-08 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stevent1 (Bericht 43459)
Vandaag eindelijk ontvangen (jemig, wat duurde het toch lang). Meteen mijn telfort simkaart geknipt en de namaak Turbosim erop gelegd... en hij doet het! Yes, ik kan eindelijk mijn iPhone gebruiken. :D

Welkom in de wondere wereld van de iphone. Heb je echt zo lang moeten wachten ?

stevent1 18-01-08 22:28

Yep, toch ietjes meer dan 2 weken.
Zo te zien heeft ie met normale/standaard post verstuurd, terwijl er airmail werd beloofd. Gekocht op ebay trouwens.

Overigens, was ik vergeten om iWorld te installeren. Telkens als ik naar de telefoonfunctie ga en bijvoorbeeld op 'recents' 'klikt', springt de iphone terug naar de springboard.

davidson 19-01-08 21:28

hoeveel kost zo'n turbo sim?

ice 20-01-08 13:25

Yo,

heb ook de turbosim gekocht via E-bay,68€ betaald, ingelegd met proximus sim en werd direct aanvaard.
heb enkel probleem met activatie,het progje iDemocratie wil niet werken.staat geen .exe file om te starten,ook niet in de opdate.
iemand suggesties.?????(please):(
wil niet met een brik opgezadeld geraken.

tnkx,ice

carl 24-01-08 20:33

iphonesimfreer
 
Hallo,

Wilde alleen maar even kwijt dat ik in November een Iphone in Chicago heb gekocht. 1.1.2. bootloader 4.6 werkte dus nog steeds niet. Heb het geduld niet meer kunnen opbrengen en heb een iphone simfreer besteld. Zaterdag besteld 58,99 euro. Vandaag ontvangen. hoekje van simkaart geknipt. In de iphone gestopt en alles werkt meteen op T-Mobile. Maar ook Base belgië doet het. Verder nog niet getest. Super gewoon spijt dat ik niet eerder zo'n kaartje heb besteld!

ice 25-01-08 19:08

heb je iets anders dan het plaatsen van een simfreer gedaan???
toch een unlock & activatie gedaan ????

grtz ,ice

carl 25-01-08 19:16

Ja unlock en activatie wel al gedaan toen ik hem net had gekocht

rocksnor 30-01-08 12:31

Heb vandaag mijn Chinese turbosim (is in mijn geval een x-sim) ontvangen. Een week geleden besteld op Ebay voor € 7,- (incl. verzenden was het € 15,-). Met een plakbandje aan m'n t-mobile prepaid kaartje (hoekje afgeknipt) geplakt, iworld gedraaid en hij doet 't! Kan eindelijk bellen.

ugene 30-01-08 13:43

@rocksnor, heeft die aanbieder op ebay er nog meer voor die prijs dat je weet?klinkt wel erg interessant moet ik zeggen,kan ik mijn 4gb omwisselen tegen mjn 8gb otb 1.1.2!

lphone 30-01-08 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rocksnor (Bericht 52466)
Heb vandaag mijn Chinese turbosim (is in mijn geval een x-sim) ontvangen. Een week geleden besteld op Ebay voor € 7,- (incl. verzenden was het € 15,-). Met een plakbandje aan m'n t-mobile prepaid kaartje (hoekje afgeknipt) geplakt, iworld gedraaid en hij doet 't! Kan eindelijk bellen.

Weet je dit zeker?!

Denk dat IEDEREEN die nog op een software unlock zit te wachten dit er wel voor over heeft?!

Dussss wat is zijn site ;)

rocksnor 30-01-08 14:13

Ik moet er wel bij vermelden dat ik wel mazzel heb gehad met die prijs. Ik won ineens een veiling, iedereen zat te suffen denk ik. De verkoper waarbij ik 'm kocht heeft ze volgens mij niet meer (en daar gingen ze soms ook uit voor 70 dollar) Ik zag wel een andere verkoper die ze al voor 17,- (ex. shipping) verkoopt maar ik heb dus geen idee of dat uiteindelijk dezelfde simmetjes zijn, al is het plaatje wel hetzelfde. Even goed rondkijken loont.

@iphone: de site is dus Ebay

wildcard 31-01-08 12:15

Van de week met veel geluk op ebay.be een originele turbosim kunnen bestellen voor 70 euro :D Hoop hem volgende week in huis te hebben.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:14.