//

Vraagje; verbeteringen van 1.1.2 niet merkbaar na update

Vraagje; verbeteringen van 1.1.2 niet merkbaar na update discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb nu al een tijdje een iphone met firmware 1.1.1 en vond een update naar 1.1.2 niet nodig totdat ik een andere iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-01-08, 22:33
luca333 luca333 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 18
Question Vraagje; verbeteringen van 1.1.2 niet merkbaar na update

Hallo

Ik heb nu al een tijdje een iphone met firmware 1.1.1 en vond een update naar 1.1.2 niet nodig totdat ik een andere iphone zag met 1.1.2 en merkte dat de speaker aanzienlijk harder kon! ( deze iphone is meteen van 1.1.1 geupdate naar 1.1.2 zonder dat hij eerst gebruikt is ) en besliste ik ook te updaten! Dat is allemaal prima gelukt, maar wat blijkt mijn speaker heeft nog steeds hetzelfde volume als op 1.1.1 ( dit heb ik getest door te vergelijken met die andere iphone). Ik heb ook amplifier geinstalleerd op mijn iphone maar dat haalde niets uit! Nu is mijn vraag of iemand hetzelfde "probleem" heeft of er misschien zelfs een oplossing voor weet! Mijn iphone zit nu op 1.1.2 en voor zover ik weet zijn alle andere verbeteringen van 1.1.2 wel goed overgekomen zoals de snellere CPU.

Groet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-08, 00:11
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Heb je dit programma al geprobeerd?? *KLIK*

Groeten
__________________
___________________________________________________________________________________________
"Will Work For Bandwidth"
  #3  
Oud 03-01-08, 12:57
luca333 luca333 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 18
Standaard

Jep maar dit bied geen uitkomst! Maar het lijkt alsof hij niet alles in de iphone heeft geupdate zeg maar.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G merkbaar trager sinds OS 3 Bram Jetten iPhone algemeen 0 26-04-10 15:38
Netwerk niet beschikbaar na update van 1.1.2 naar 1.1.3 adrie.flipse@orange.nl Unlock [archief] 3 13-02-08 20:58
Update van 1.1.2 naar 1.1.3 gaat niet MacApp Unlock [archief] 7 09-02-08 12:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:23.