//

Hoe te beginnen: FTP en OpenSSH?

Hoe te beginnen: FTP en OpenSSH? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik mis op dit forum een simpel overzicht met de stappen die je moet/kan ondernemen om je iPhone van software te voorzien. Ik heb een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-01-08, 16:13
sandman sandman is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 4
Standaard Hoe te beginnen: FTP en OpenSSH?

Ik mis op dit forum een simpel overzicht met de stappen die je moet/kan ondernemen om je iPhone van software te voorzien.

Ik heb een iPhone gekocht met firmware 1.1.2 met een SimFreer kaartje. Er staat wat software op, OpenSSH heb ik gevonden, prachtig gedaaan door de vorige eigeenaar.

- Ik kom regelmatig tegen: via Installer.app kan je software installeren, maar hoe komt die Installer.app dan op mijn iPhone?
- FTP naar je iPhone. Maar hoe? Mijn Cyberduck vraagt een wachtwoord en eeen login, hoe kom ik daaraan? Waar kan ik die instellen?

Mijn dank is groot voor eventueele antwoorden
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-08, 23:10
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sandman Bekijk bericht
Ik mis op dit forum een simpel overzicht met de stappen die je moet/kan ondernemen om je iPhone van software te voorzien.

Ik heb een iPhone gekocht met firmware 1.1.2 met een SimFreer kaartje. Er staat wat software op, OpenSSH heb ik gevonden, prachtig gedaaan door de vorige eigeenaar.

- Ik kom regelmatig tegen: via Installer.app kan je software installeren, maar hoe komt die Installer.app dan op mijn iPhone?
- FTP naar je iPhone. Maar hoe? Mijn Cyberduck vraagt een wachtwoord en eeen login, hoe kom ik daaraan? Waar kan ik die instellen?

Mijn dank is groot voor eventueele antwoorden
Meen je dit nou? hoe lang heb je op het forum gezocht??

*KLIK* Wat wil je nog meer weten?

Succes
__________________
___________________________________________________________________________________________
"Will Work For Bandwidth"
  #3  
Oud 04-01-08, 09:20
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

met open ssh kan je verbinding maken met je pc via Wi-Fi zoals winscp, user: root pasword: alpine nie te vergeten je ip adres van je iphone ook te zetten bij hostname, je ipadres in je iphone kan je vinden door de app netservices via installer erop te zetten. port 22 en dan login doen, zie da in je openssh je paswoord ook ingevuld is en da de app aanstaat, have fun

Laatst gewijzigd door croiman; 04-01-08 om 09:24.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe uninstall ik OpenSSH? iMasteri Jailbreak 1 24-04-11 19:19
Hoe beginnen aan je eigen app? Hot-Ice Ontwikkelen voor iOS 2 16-12-10 15:54
Beginnen met apps maken, wat is handig om te beginnen? Bordyl Ontwikkelen voor iOS 128 24-09-10 15:26
iPhone 3GS: Hoe te beginnen met unlocken? teuntje67 Unlock 5 25-03-10 11:36
Hoe te beginnen en met welke stap Ozzy Archief 1 13-03-08 19:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:43.