Bluetooth staat aan maar blijft zoeken maar vind niets discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer mijn iPhone unlocked 1.1.2 te pairen met met mijn PC. Ik heb Bluetooth aangezet, bij apparaten blijft die status Zoeken geven (er onder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Bluetooth staat aan maar blijft zoeken maar vind niets
Ik probeer mijn iPhone unlocked 1.1.2 te pairen met met mijn PC. Ik heb Bluetooth aangezet, bij apparaten blijft die status Zoeken geven (er onder staat Nu detecteerbaar). Mijn oude Nokia telefoon wordt wel gezien door mijn PC. Ik heb dus nu een aantal vragen:
- Waar geeft je de Bluetooth device naam op - Wat doe ik fout waardoor hij zich niet kenbaar maakt via Bluetooth De volgende procedure heb ik al gedaan: Ga op de iPhone naar het startscherm en kies Home > Settings > General > Bluetooth. Schakel Bluetooth in. De iPhone gaat meteen zoeken naar Bluetooth-apparaten in de omgeving. Hier zou ik dus mijn Nokia telefoon moeten zien maar helaas, ik zie alleen het woord zoeken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Beste,
iphone bluetooth is beperkt, en werkt enkel met audio-apparaten zoals headsets. mvg, O |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth blijft continu zoeken naar nieuwe apparaten | mamutskywalker | iPhone algemeen | 4 | 11-05-13 16:09 |
3G staat aan maar geen internet? | Excellence | iPhone algemeen | 13 | 06-01-09 22:46 |
emailfunctie iphone vind ik maar matig... | blaugrana | iPhone algemeen | 14 | 10-02-08 18:01 |
|
|