Turbosim - Werkt met sim van Telfort? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een sim van Orange en Vodafone.. werken allebei perfect met turbosim.. ik ga binnenkort switchen naar Telfort.. weet iemand nog die simkaarten van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Turbosim - Werkt met sim van Telfort?
Ik heb een sim van Orange en Vodafone.. werken allebei perfect met turbosim.. ik ga binnenkort switchen naar Telfort.. weet iemand nog die simkaarten van telfort ook werken met turbosim? Heb ergens gelezen dat versie 3 simkaarten niet zouden werken met turbosim...?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarom niet? ik heb Simyo en Vodafone succesvol toegepast, telfort zal ook vast wel werken.
Mijn vodafone simkaart is nog geen maand oud! |
|
||||
|
||||
werkt wel, me broer heeft net een nieuwe telfort abbonement en met turbosim
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaring met telfort sim only internet? | CaboVerde | KPN | 1 | 20-02-11 11:20 |
Telfort met turbosim wordt geweigerd in Itunes | peterklaassen | Unlock [archief] | 3 | 31-12-08 00:26 |
Telfort simonly met turbosim wordt geweigert door Itunes | peterklaassen | Archief | 1 | 31-12-08 00:03 |
3G sim kaartje werkt niet met TurboSim | yanco | Unlock [archief] | 1 | 11-02-08 21:02 |
heb iphone 1.1.2 met turbosim...kan ik upgraden naar 1.1.3 ? En werkt de turbosim dan | stefaand | Unlock [archief] | 2 | 21-01-08 14:53 |
|
|