iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Installer onvindbaar (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/4631-installer-onvindbaar.html)

JasperrrB 06-01-08 21:01

Installer onvindbaar
 
Ik heb een probleem,

heb een iPhone 1.1.2 gejailbreakt, toen wat games etc geinstalleerd via installer.app, maar had in mijn onwetendheid summerboard nog niet geinstalleerd.
Toen ik terugkeerde naar het homescreen waren er dus wat icoontjes opgeschoven maar ik kan nog niet scrollen door het homescreen. Ook installer.app is weg, dus kan summerboard ook niet installeren.

wat moet ik doen? iBrickr werkt ook niet omdat ik 1.1.2 heb..

JasperrrB 07-01-08 18:50

Iemand een oplossing aub?:(
word er gek van!

sjowol 07-01-08 19:06

winscp
je apps staan in /Applications

JasperrrB 07-01-08 19:36

winscp werkt niet, hij geeft de foutmelding: Network error: connection timed out

Aapvader 08-01-08 09:10

Je moet met je iPhone wel verbinding hebben met je draadloos netwerk.

Alfaten 08-01-08 13:16

ga met je iPhone naar AppSnapp dan kan je dit downloaden, en dan heb je intsaller.app (alleen voor 1.1.2 firmware) weer in je springboard staan.

Hiermee kan je verschillende games, apps mee installeren.
Als dit op je iPhone staat, werkt hij automatische de installer bij als je hem opent op je iPhone.

kijk hier maar voor meer:
Installer.app Beta

sjowol 08-01-08 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alfaten (Bericht 37254)
ga met je iPhone naar AppSnapp dan kan je dit downloaden, en dan heb je intsaller.app (alleen voor 1.1.2 firmware) weer in je springboard staan.

nie helemaal correct....
  • Installer.app is er voor ELKE FW versie!
  • Als je naar jailbreakme.com gaat is dit niet voor 1.1.2 fw maar voor 1.1.1!
  • Vanaf fw 1.1.1 heb je na de jailbreak zowiezo installer.app op je iphone (in jailbreak meegebakken)

JasperrrB 08-01-08 14:59

Oke ik zit nu in WinSCP, en heb ook mn applicaties gevonden. Hoe verwijder ik deze applicaties vanuit WinSCP zodat installer weer in mn springboard komt te staan?
Pls help!!

Aapvader 08-01-08 15:55

Gewoon de mappen van de apps verwijderen die je er even af wilt hebben, gewoon net zo lang tot je het installer teken weer in beeld hebt staan.

JasperrrB 08-01-08 16:02

Als ik die probeer te verwijderen geeft hij aan dat dit niet kan:S hij zegt error; failed to delete ....

sjowol 08-01-08 16:19

ok je moet dus alleen de 3rd party apps deleten... zorg dat je de standaard iphone mappen gewoon houd...
als het goed is zou je alles gewoon kunnen deleten (rechtsklik, remove).. de hele map dus deleten!
wat je ook kan doen.. en makkelijker:

Als je Customize geinstalleerd hebt:
  • ga met winscp naar /Applications/Customize.app
  • houd de CTRL-Toets ingedrukt en druk op t
  • je krijgt nu een zwart schermpje (terminal), bovenin het rollout scherm toets je
    Code:

    ./Customize
  • nu opent (op je iPhone) het programma customize
  • tap hier op Icon Display Order
  • dan onder Custom op Manual Reorder
  • verschuif Installer naar boven
Heb je geen customize:
  • ga met winscp naar /Applications/Installer.app
  • houd de CTRL-Toets ingedrukt en druk op t
  • je krijgt nu een zwart schermpje (terminal), bovenin het rollout scherm toets je
    Code:

    ./Installer
  • nu opent (op je iPhone) het programma Installer
  • nu kan je alle apps uninstallen
  • en gelijk ff summerboard en customize installeren ;)
humm ik merk net dat je home button dan niet meer werkt dus dan weer in winscp op ctrl+t en dan
Code:

reboot
typen dan herstart je iphone en voila!

JasperrrB 08-01-08 16:19

Hij geeft dit aan:
Command 'rm -f -r "iPong.app"'
failed with return code 127 and error message
zsh: command not found: rm.

sjowol 08-01-08 16:22

doe het ff op de manier die ik hierboven aangeef... dan heb je ook geen problemen met installer scripts enzo

JasperrrB 08-01-08 16:23

Ik heb geen customize, en als ik doe wat je zei met CTRL + T en de command juist invoer zegt hij dit:

Command '[code./Installer[/code]'
failed with return code 127 and error message
zsh: no such file or directory: [code./Installer[/code]

JasperrrB 08-01-08 16:25

hij geeft dus eigenlijk aan dat ik geen installer zou moeten hebben. toch heb ik hem geinstalleerd

JasperrrB 08-01-08 16:27

Wacht, het is gelukt! dankje voor de reactie !

sjowol 08-01-08 16:34

ja typfoutje.... moest die code tag afsluiten

JasperrrB 08-01-08 17:08

Ja had in mijn noob-heid het verkeerd overgenomen inderdaad.
Maar het is gelukt, ik ben je erg dankbaar!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:42.