iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Iphone boot niet meer!, itunes herkent hem niet! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/4753-iphone-boot-niet-meer-itunes-herkent-niet.html)

mister@ 09-01-08 12:10

Iphone boot niet meer!, itunes herkent hem niet!
 
Ik ben bezig geweest om mijn unlocked iphone te upgraden:

1.02->1.1.1->1.1.2->1.1.1->1.1.2 En toen ik weer in 1.1.2 zat ging het mis. Ik wilde via installer.app anysim 1.2u installeren. Dit is gelukt, maar wanneer ik anysim draaide, was de hele iphone vastgelopen. De iphone door middel van de home en sleep/wake 10 seconden ingedrukt te houden heb ik hem geprobeerd te resetten. Wanneer ik nu de iphone boot, zie je eerst een halve minuut het apple logo, daarna verschijnt er een rond cirkeltje (teken dat hij aan het laden is) over het apple logo heen. Verder dan dit komt de iphone niet! door middel van de home en sleep/wake buttons kan ik de iphone niet in recovery krijgen om de iphone te restoren naar 1.1.1 om upgrade opnieuw te doen. Itunes ziet de iphone niet, waarschijnlijk omdat hij niet opstart.

Wat moet ik doen? ben behoorlijk wanhopig, ik ben al meer dan 20 uur bezig geweest, en nu dit nog erbij.
ik hoop dat iemand me asltublijft kan helpen.

Destiny 09-01-08 12:33

Waarschijnlijk heb je de telefoon niet in flight mode gezet ;)
Je kreeg zeker een draaiend bolletje bij het begin van het unlock proces ?

Je krijgt hem ALTIJD in recovery mode. Jij dus ook. Laat iTunes anders eens aanstaan. en probeer hem in recovery mode te krijgen. Op het moment dat je de home button ingedrukt moet blijven houden gewoon doen. Net zolang totdat iTunes hem herkent.

crunch81 09-01-08 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mister@ (Bericht 37793)
Ik ben bezig geweest om mijn unlocked iphone te upgraden:

1.02->1.1.1->1.1.2->1.1.1->1.1.2 En toen ik weer in 1.1.2 zat ging het mis. Ik wilde via installer.app anysim 1.2u installeren. Dit is gelukt, maar wanneer ik anysim draaide, was de hele iphone vastgelopen. De iphone door middel van de home en sleep/wake 10 seconden ingedrukt te houden heb ik hem geprobeerd te resetten. Wanneer ik nu de iphone boot, zie je eerst een halve minuut het apple logo, daarna verschijnt er een rond cirkeltje (teken dat hij aan het laden is) over het apple logo heen. Verder dan dit komt de iphone niet! door middel van de home en sleep/wake buttons kan ik de iphone niet in recovery krijgen om de iphone te restoren naar 1.1.1 om upgrade opnieuw te doen. Itunes ziet de iphone niet, waarschijnlijk omdat hij niet opstart.

Wat moet ik doen? ben behoorlijk wanhopig, ik ben al meer dan 20 uur bezig geweest, en nu dit nog erbij.
ik hoop dat iemand me asltublijft kan helpen.

De reden dat Anysim het niet doet is omdat dit programma niet in 1.1.2 geopend moet worden...Dit moet gebeuren als je op 1.1.1 zit.

Zie hier de handleiding: *KLIK*
Je moet de handleiding echt goed doorlezen, een fout zit in een klein hoekje. Nu je weet waar het fout is gegaan, moet de Iphone weer hersteld worden inderdaad, Probeer dit eens:

Sluit iTunes en zet je iPhone in restore mode op de volgende manier:Doe nu met iTunes een restore (herstel) naar 1.1.1, je iPhone zal hierbij de baseband van 1.1.2 behouden. In iTunes houd je om naar 1.1.1 te restoren de toets Shift ingedrukt. Klik nu op Herstellen. Selecteer vervolgens het firmware 1.1.1-bestand.

Het programma kan je downloaden bovenaan de link die ik heb gepost.

Succes

Spooky 09-01-08 14:29

HELP !!

Mijn Iphone boot niet meer, ik krijg alleen aardbol met afwisseling van het draaiend (zandlopertje) object, en ook af en toe een wit apple logo, verder zit er onderin een grijs vlak, wel leest hij de simcard (VODAFONE) en stat de tijd op UK dus met pm, verder leest Itunes ook niets meer en laad hij ook niet meer op.

Wie kan mij helpen evt per e-mail of telefoon, ik heb geen ibrickr etc op mijn pc staan !!

mister@ 09-01-08 17:14

dank jullie wel, ik heb de iphone in recovery mode gekregen toen downgrade naar 1.1.1 Daarna upgrade naar 1.1.2 en toen anysim 1.21u gedraaid in airplane mode. Mijn simkaart word herkent, maar als ik gebeld wordt krijg weer dat draaiende ronde cirkeltje te zien, ik kan dus niet opnemen. Wanneer ik phone opstart kan ik wel contactpersonen toevoegen en bellen, maar als ik naar de keypad ga, wordt de phone applicatie afgesloten.

EDIT:

Ook dit probleem is verholpen door iworld te installeren.

Spooky 09-01-08 18:46

Hoe krijg ik hem in recovery mode als ik niets meer kan doen ??? ik ben hopeloos met dit soort dingen, wie kan mij helpen aub ???

EdoubleDee 10-01-08 14:56

mister@,

volg gewoon de handleiding! hier hoef je toch geen toppic voor te openen! alles wat je fout hebt gedaan komt gewoon omdat je de hanleiding niet zorgvuldig leest!

mister@ 10-01-08 15:49

@edoubledee

Je hebt op zich wel gelijk, maar bij mij was het probleem ontstaan doordat de telefoon niet in airplane mode stond. Aangezien ik geen eerdere ervaring had met unlocken en upgraden, en omdat niet in de guide stond dat de telefoon met anysim 1.21u in airplane mode moest, is het misgegaan.

crunch81 10-01-08 22:17

Is het probleem nu opgelost Mister@?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:20.