//

Scrollen werkt niet - installer uit beeld

Scrollen werkt niet - installer uit beeld discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi! Ik heb een aantal applicaties geinstalleerd met Installer. Hierdoor zijn er een aantal icoontjes toegevoegd. Het scrollen werkt echter niet! Hierdoor is de installer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-01-08, 23:47
iGeneric iGeneric is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 8
Standaard Scrollen werkt niet - installer uit beeld

Hi!

Ik heb een aantal applicaties geinstalleerd met Installer. Hierdoor zijn er een aantal icoontjes toegevoegd. Het scrollen werkt echter niet! Hierdoor is de installer niet meer bereikbaar. Normaal staan er 2 puntjes tussen de 4e en 5e rij iconen, deze staan er nu ook niet. Ik weet zeker dat er meer applicaties zijn geinstalleerd die niet zichtbaar zijn.

Graag advies over de mogelijke oorzaak hiervan.

De installer op deze iPhone is handmatig geplaatst (kopie van een andere goed functionerende iphone - mijn eigen). Misschien dat dit hiermee te maken heeft?

Alvast bedankt.

Ik werk trouwens op een Mac - dit ivm. mogelijke adviezen voor te gebruiken software.

Groeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-01-08, 17:15
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

heb je summerboard geïnstalleerd? Ik ben er niet zeker van, maar ik dacht dat je dit nodig had om je springboard aan te passen en te kunnen scrollen
staat wl ergens in de wiki denk ik....
  #3  
Oud 12-01-08, 01:50
Gerran's schermafbeelding
Gerran Gerran is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 20
Standaard

Je kan natuurlijk niet meer bij je Installer komen om Summerboard te installeren, maar dat is te verhelpen door (tijdelijk) even wat applicaties te verwijderen via een SSH connectie (zoek in wiki) enkele applicatiefolders in de map Applications te verwijderen. Let op dat je wel dingen verwijderd die je ook weer terug kan zetten (of niet terug wilt zetten)...
  #4  
Oud 12-01-08, 08:43
iGeneric iGeneric is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 8
Standaard

Ook zonder summerboard wordt volgens mij automatisch een extra scherm toegevoegd indien het aantal applicaties te veel wordt voor één scherm. Inmiddels hebben we uitgevonden dat de applicatie 'Converter' de boosdoener was, nadat die verwijderd was werd het tweede scherm zichtbaar. Raar he?

Iedereen bedankt voor de geboden hulp!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad Wi-Fi; Internet donker beeld, werkt niet Pravandi Wi-Fi 7 20-03-11 19:20
krijg wit beeld en gaat niet uit cyn Archief 1 20-05-09 21:55
Rode balk in beeld, tekst loopt uit beeld in email Albertine iPhone algemeen 5 08-02-09 22:44
Apple logo verdwijnt niet meer uit beeld. Eddie Sprietsma iPhone algemeen 1 24-08-08 10:19
iPhone witte strepen in opstart scherm, defect kan niet scrollen niks werkt!!?? iMario Unlock [archief] 1 20-04-08 01:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:43.