Springboard hulp discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, sinds vandaag eindelijk bellen en ik dacht dat ik er wel klaar voor was om mijn springboard aan te passen. Ik heb summerboard geinstalleerd, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Springboard hulp
Hey,
sinds vandaag eindelijk bellen en ik dacht dat ik er wel klaar voor was om mijn springboard aan te passen. Ik heb summerboard geinstalleerd, maar kan bijvoorbeeld niet iconen verplaatsen...en dat is juist wat ik graag wil. Ik wil onderin iconen aanpassen (verwijderen/verplaatsen) ik heb mobilefinder geinstalleerd maar kom er niet helemaal uit. Ik dacht dat ik programma's van mijn springboard kon verwijderen en die dan altijd weer kon opzoeken via de finder. kan iemand mij op weg helpen? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Om programma's te enablen/disablen en/of verplaatsen moet je customize gebruiken.
|
|
|||
|
|||
en dan zou ik mobilefinder weer kunnen gebruiken om die app's die ik heb "gedisabled" te gebruiken?
|
|
|||
|
|||
Dat zou best kunnen, ik gebruik daar zelf "launcher" voor.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Springboard | Hersanv | Jailbreak apps en thema's | 3 | 07-11-10 13:05 |
Springboard. | Rammin | Jailbreak apps en thema's | 7 | 14-10-09 14:44 |
springboard | brussel | Archief | 1 | 16-07-09 00:08 |
Hulp Hulp!! Applicaties weg | Drumpie | iPhone algemeen | 3 | 08-06-08 01:11 |
originele iconen op springboard 1, 3rd party op springboard 2 | Peter | iPhone algemeen | 5 | 08-12-07 22:43 |
|
|