iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   iPhone blijft rebooten! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/4857-iphone-blijft-rebooten.html)

bassie40 11-01-08 12:21

iPhone blijft rebooten!
 
Hallo, ik heb een iPhone gekregen van een kennis die waarschijnlijk ongewild heeft geupdate via iTunes, en nu doet hij dus niets meer. Ik denk dat hij 1.1.2 er op heeft gezet, maar zeker weet ik het niet. Ik wilde via ibrickr booten en nu blijft hij constant rebooten. Dus je ziet het logo, dan loopt de tekst van boven naar beneden en dan na een seconde of 15 floep tie er uit en start hij weer op en begint weer van voor af aan.
Kan iemand mij helpen met het booten van de iPhone, zodat tie gewoon opstart.

gr. bassie :(

arjen 11-01-08 13:06

Zou zeggen zet hem in restore mode (home-aan/uitknop). Restore firmware via itunes naar 111 en vervolgens de upgrade procedure naar 112 uitvoeren. Is veel beschreven hier.

bassie40 11-01-08 13:25

Heb ik gedaan, maar hij doet dan precies hetzelfde, log - ratelt door het beeldscherm tekst en start weer op met logo.

rlobbes 14-01-08 21:21

rebooten
 
Hallo, ik heb het zelfde probleem.
Alleen maar rebooten enz enz.
Heb je al een oplossing gevonden??

Grtz Remco.

bassie40 15-01-08 14:48

Was het maar waar, ik heb nog geen oplossing gevonden of gekregen. Ik ga eens even kijken of er niet iets van te vinden valt op een buitenlandse site. Wordt wel pas in het weekend of later.

gr. bassie

avb 15-01-08 23:04

Ik heb ook hetzelfde probleem. Wilde ringtone installeren (volgens mij Simpsons) en toen liep m'n iphone vast. Nou reboot ie alleen nog maar om de paar minuten. Ik kan volgens mij alleen nog maar restoren via iTunes, maar dan wordt ik gedwongen een version check te laten uitvoeren en dan komt iTunes met versie 1.1.3. Wat moet ik nu doen? Ik heb versie 1.1.2 OTB.
Thanks.
Arnoud

twcoolen 16-01-08 09:13

Ik heb exact het zelfde probleem gehad. De iPhone in de restore-modus zetten helpt wel degelijk. Zorg er wel voor dat de iPhone in de iDock zit en niet gewoon in je hand.

Dus stappenplan:
- iPhone in de Dock plaatsen
- De home en sleep/wake toets voor minstens 10 sec inhouden.
- Controleren of het icoon van de Dock cable zichtbaar is op de iPhone.
- Restore uitvoeren.

avb 16-01-08 09:25

Maar dat betekent dat iTunes dus ook versie 1.1.3 gaat installeren. Althans die waarschuwing wordt wel getoond alvorens de restore uit te voeren.

twcoolen 16-01-08 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door avb (Bericht 41630)
Maar dat betekent dat iTunes dus ook versie 1.1.3 gaat installeren. Althans die waarschuwing wordt wel getoond alvorens de restore uit te voeren.

Als ik me niet vergis kun je door met de Shift-toets ingehouden een andere firmware selecteren dan dat iTunes je aanbiedt. De firmwares van alle vorige versies kun je hier op deze website vinden.

Spooky 16-01-08 10:21

Ik heb al 2 keer zelfde probleem gehad, en 2 keer weer eruit gekregen door i de Idock tezetten en dan 10sec etc.

Nu heb ik probleem dat Itunes Iphone niet herkend, Ipod wel maar Iphone niet, staat wel in Windows verkenner,maar niet in Itunes, moet ik weer opnieuw restoren ??

Laatste update: ik ben er achter gekomen dat ik maar 300mb capaciteit heb waarvan 27,5 beschikbaar, verder werkt alles perfekt wat is hier aan de hand aub ??

Gianni 16-01-08 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spooky (Bericht 41657)
Ik heb al 2 keer zelfde probleem gehad, en 2 keer weer eruit gekregen door i de Idock tezetten en dan 10sec etc.

Nu heb ik probleem dat Itunes Iphone niet herkend, Ipod wel maar Iphone niet, staat wel in Windows verkenner,maar niet in Itunes, moet ik weer opnieuw restoren ??

Laatste update: ik ben er achter gekomen dat ik maar 300mb capaciteit heb waarvan 27,5 beschikbaar, verder werkt alles perfekt wat is hier aan de hand aub ??

Ik heb ook problemen gehad met de recovery mode, maar ben er wel uitgeraakt.
Je moet eerst de home-toets indrukken (ingedrukt houden), zorgen dat hij aanstaat (dus vlak na hij gereboot heeft) en dan de sleep-toets ingedrukt houden en +/- een minuutje beiden ingedrukt houden.
Als je pc plots het bekende 'usb-apapraat aangesloten' geluidje geeft, sleep toets loslaten en wachten tot itunes de iphone weergeeft, dan kan je de home-toets ook loslaten. Shift-toets indrukken en restore klikken. Juiste file aanklikken (te downen van iphonethesolution.com voor 1.1.1) en wachten.

Greetz Gianni

avb 16-01-08 22:49

Waar kan ik nou een iTunes restore image 1.1.2 vandaag halen? Ik houd de shift toets ingedrukt en dan kan ik inderdaad een file kiezen, maar waar haal ik de juiste file vandaan?

avb 17-01-08 00:17

Got it: http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=22056
thanks anyway for all previous help

atimoo 17-01-08 03:39

hallo
ik heb ook de zelfde probleem
ik heb alles geprobeerd maar het lukt mij niet
wat kan ik nog doen?

Fresh 17-01-08 03:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door atimoo (Bericht 42271)
hallo
ik heb ook de zelfde probleem
ik heb alles geprobeerd maar het lukt mij niet
wat kan ik nog doen?

Herkent je PC de iPhone nog wel?
Kijk dan even in de map waar iBrickr staat en start het programma iphoneinterface.exe en geef het commando "enterrecovery". Daarna updaten naar 1.1.1 met shift/herstellen -> 1.1.1 firmware bestand selecteren.

Vanaf dat punt zien we wel verder.

Niet naar 1.1.3 gaan, please!

atimoo 17-01-08 10:39

dat lukt het ook niet

atimoo 17-01-08 10:40

mijn pc herken nog de iphone wel

atimoo 17-01-08 10:51

dit staat erop
s_iphoneinterface
s_loggin in restore.log:0
s_I NEED A WAY TO EXIT THIS MODE
s_to exit,you need to do a full restore
r_recovery
enterrecovery
s_enterrecovery: 0

bassie40 17-01-08 13:59

Ik heb de iPhone meegegeven aan een mac dealer die ik in de kennissenkring heb lopen. Hij zou kijken wat hij of zijn collega's er aan konden doen. Als ik nieuws heb over wat er gedaan is doe ik dat hier gelijk schrijven. Het probleem bij mij is dat ook de pc en ibrickr de iPhone niet zien. Zoals gezegt, hij blijft rebooten.:(
gr. bassie

Gianni 17-01-08 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door avb (Bericht 42151)
Waar kan ik nou een iTunes restore image 1.1.2 vandaag halen? Ik houd de shift toets ingedrukt en dan kan ik inderdaad een file kiezen, maar waar haal ik de juiste file vandaan?

Staat sinds vandaag op iphonethesolution.com...

Heel betrouwbare site trouwens...

Greetz Gianni


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:43.