//

sim werkt half..?!

sim werkt half..?! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede iphone bezitters, ik heb aantal fora afgezocht maar kwam niet iemand tegen tot nu toe met het zelfde probleem. Ik heb deze sim ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-08, 15:42
phranck phranck is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 28
Standaard sim werkt half..?!

Beste mede iphone bezitters,

ik heb aantal fora afgezocht maar kwam niet iemand tegen tot nu toe met het zelfde probleem. Ik heb deze sim gekocht:
TURBOSIM MAGICSIM for iPhone Unlock 1.1.2 OTB - BL 4.06 - eBay, Other Mobile Phone Accessories, Other Mobile Phone Accessories, Mobile Phone Accessories, Mobile Home Phones. (Eindtijd 31-dec-07 19:30:00 CET)

[FONT=Arial][SIZE=2]1 x TURBOSIM like ([/SIZE][/FONT][SIZE=2]3GPPSIM 4th Gen)[/SIZE]

Ik heb netjes me telefoon geactivated, jailbreaked, downgraded en upgraded naar 1.1.2

Mijn telefoon is een week 48 iphone

Wanneer ik mijn simkaart samen met de turbosim in mijn iphone stop, herkent hij hem meteen en kan ik gewoon op het tmobile netwerk waar ik vol bereik heb. Nu komt het echter
wanneer ik mijn sms scherm in ga, of mijn bel scherm springt hij hier automatisch na een seconde of 10 uit...
Ik kreeg wel nieuwe sms berichten en voicemail berichten binnen maar ik kan ze niet lezen en mensen die me bellen krijgen meteen voicemail

raar dus want ik heb gewoon connectie met het entwerk en kan dus ontvangen alleen springt hij automatisch uit de schermen en kan ik niet gebeld worden

Is dit dan toch iets software matigs of toch maar de (dure) turbosim laten installeren voor 100e ?

Bedankt alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-01-08, 15:46
Kaspers's schermafbeelding
Kaspers Kaspers is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 058
Berichten: 154
Standaard

iworld al geïnstalleerd ?
  #3  
Oud 11-01-08, 20:22
phranck phranck is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 28
Standaard

Aj wat stom, had het progje wel gedownload maar niet ge-runned.
erg stom dus, toch bedankt en wat mij betreft mag deze thread dicht/deleten, mijn iphone werkt perfect
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
MMS werkt maar half? conehead iPhone algemeen 5 22-12-10 17:11
Spotlight werkt maar half. Chrisl Jailbreak apps en thema's 17 16-09-10 22:33
Wi-Fi werkt maar half.. robje33 Wi-Fi 1 20-04-10 18:14
Wi-Fi werkt half Peter Unlock [archief] 3 07-11-07 15:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:38.