//

Uitleg Silvercard

Uitleg Silvercard discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Sorry ik ben nieuw hier en heb in de wiki gekeken maar snap het nog niet helemaal. De silvercard is een soort beschrijfbare sim-kaart? Hoe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-01-08, 21:15
janhh janhh is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 12
Standaard Uitleg Silvercard

Sorry ik ben nieuw hier en heb in de wiki gekeken maar snap het nog niet helemaal. De silvercard is een soort beschrijfbare sim-kaart? Hoe beschrijf ik die dan vervolgens? Ik heb t-mobile.. Is het alleen met tmobile mogelijk? Ik hoor het graag! Grt!

Modbreak:
Wil je aub niet meer een bericht plaatsen in een Te Koop Aangeboden topic met een vraag als deze, maar een eigen topic openen? Bedankt. Bericht verplaatst.


Laatst gewijzigd door crunch81; 12-01-08 om 22:23.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-01-08, 23:56
roelofk's schermafbeelding
roelofk roelofk is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Deventer
Berichten: 103
Standaard

ja, de silvercard is een beschrijfbare simkaart.

Je kan de silvercard beschrijven met een programmer (bijvoorbeel infinity usb) Hiervoor heb je een v1 simkaart van je provider nodig (toevallig zijn die van t-mobile allemaal v1 schijnt) en de at&t kaart uit je iphone nodig.

Verder moet je deze tutorial volgen: [Tutorial] "Unlock" your iPhone with SuperSim - Hackint0sh
Behalve stap 3 met dat activator bestand dat hoeft niet.

Overigens is het slim om eerst je telefoon te jailbreaken (zie wiki voor tutorial) en iWorld erop te zetten voor je eigengemaakte supersim erin stopt.

Mocht je vragen hebben dan hoor ik het. Mocht je in de buurt van Deventer wonen dan wil ik je voor 50 euro wel helpen (ik heb nog silvercards en verder de juiste spullen).

Succes.
__________________
blog.KidLazy.nl

Laatst gewijzigd door roelofk; 12-01-08 om 23:58.
  #3  
Oud 13-01-08, 23:14
Ocin's schermafbeelding
Ocin Ocin is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 178
Standaard

Ik vroeg me het volgende af.

Biedt in theorie de Bladox Turbosim enig voordeel voor toekomstige firmware updates in vergelijking met een Silvercard?
Ik weet dat niemand kan inschatten of de *sims nog zullen werken met een volgende update; maar iedereen weet wel dat een Turbosim het meeste kans heeft om nog te werken in vergelijking met andere kaartjes.

Nu aangezien je die Silvercard net zoals de Turbosim zelf moet programmeren veronderstel ik dat een Silvercard net zoals de Turbosim evenveel kans heeft om te werken met toekomstige firmware updates.

Iemand hier die dit kan bevestigen?
  #4  
Oud 13-01-08, 23:20
roelofk's schermafbeelding
roelofk roelofk is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Deventer
Berichten: 103
Standaard

Gezien de mogelijkheid tot programmeren lijkt me dat het geval ja. Silvercard gelijk aan Turbosim dus.
Je kan de silvercard zo opnieuw programmeren dus dat kan ook weer mogelijkheden bieden.
  #5  
Oud 13-01-08, 23:52
Ocin's schermafbeelding
Ocin Ocin is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roelofk Bekijk bericht
Gezien de mogelijkheid tot programmeren lijkt me dat het geval ja. Silvercard gelijk aan Turbosim dus.
Je kan de silvercard zo opnieuw programmeren dus dat kan ook weer mogelijkheden bieden.
thanks for the input!
  #6  
Oud 15-01-08, 13:03
fedorr fedorr is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roelofk Bekijk bericht
Gezien de mogelijkheid tot programmeren lijkt me dat het geval ja. Silvercard gelijk aan Turbosim dus.
Je kan de silvercard zo opnieuw programmeren dus dat kan ook weer mogelijkheden bieden.
Tot nu toe is zelfs gebleken dat de silvercard minder gevoelig is voor updates dan de turbosim. Ik gebruik al vanaf deze zomer een silvercard en heb alle updates probleemloos kunnen doen. De Turbosim moest bij de update van 1.1.1 naar 1.1.2 worden aangepast.
  #7  
Oud 15-01-08, 21:51
roelofk's schermafbeelding
roelofk roelofk is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Deventer
Berichten: 103
Standaard

ok kijk dat wist ik nog niet. Thanx voor de aanvulling
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[TKA] Silvercard werkend met t-mobile prepaid roelofk Archief 3 22-01-08 01:02
Silvercard snijden? sporting65 Unlock [archief] 8 26-12-07 12:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:50.