Slechte ontvangst met Simfreer? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds zondag zo'n simfreer (schuin blokje) in mijn USA 8 gb otb 1.1.2, met T-mobile. Werkt prima, geen klachten. Batterij doet ook normaal....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb sinds zondag zo'n simfreer (schuin blokje) in mijn USA 8 gb otb 1.1.2, met T-mobile. Werkt prima, geen klachten. Batterij doet ook normaal.
|
Gesponsorde links | |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Fijn om te horen, ik zit ook bij T-Mobile, gaat ie een beetje makkelijk in de houder?
|
|
|||
|
|||
![]() heel makkelijk, en hij kan er ook weer makkelijk uit, zit dus niet klem.
|
|
|||
|
|||
![]() heb t zelfde probleem als Marieke: vol dekkingsignaal, maar zodra ik ik ga bellen zie ik dekking wegzakken, tot zelfs 'no service' en uiteraard verbreekt hij dan de verbinding. Nog een keer proberen: zelfde. Afentoe lukt het wel, maar lijkt bijna alsof wanneer je gaat bellen er teveel 'stroom' wordt weggetrokken waardoor je je dekking direct kwijt bent. Heb leverancier (nobitaamon op ebay) probleem gemeld. Dit is het wantwoord:
Hi, I saw this problem on the forum quite a number of times before. Its due to your network and the location you are in mainly. You can actually google it and find a few others who have this problem too. Regards, Lim Jun You |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
slechte gps ontvangst? | huubke | iPhone Navigatie | 3 | 30-09-10 17:32 |
slechte ontvangst 3gs met software 4.0.1 | U2SPARKY | T-Mobile | 23 | 06-09-10 16:36 |
Slechte tot geen ontvangst met 3gs door 3G | Smartienator | T-Mobile | 1 | 30-08-10 13:58 |
iPhone: Slechte ontvangst | yoeri | Jailbreak | 9 | 22-10-08 12:48 |
geen ontvangst met slechte weer | mamutskywalker | T-Mobile | 3 | 25-08-08 18:54 |
|
|