iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Virginizer heeft mijn Iphone gesloopt? :S (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/4954-virginizer-heeft-mijn-iphone-gesloopt-s.html)

Kani 13-01-08 11:51

Virginizer heeft mijn Iphone gesloopt? :S
 
Hey allemaal,
Ik ben al een paar dagen bezig mijn iphone te upgraden naar 1.1.2, en ook bellend te krijgen. ik heb hem al een paar keer unlocked, en had ergens gelezen dat de iphone een unlock teller heeft van 5, na die 5 moet je hem virginize, en kun je hem weer opnieuw unlocken.
Ik heb dus op mijn iphone via installer ''the virginizer'' gedraaid, en sinds-dien doet hij niets meer... hij staat maar op het ''slide for emergency'' scherm, en kan geen calls meer maken (geeft weer: Repair Needed: iPhone cannot make or receive calls. Apple - Support)
Firmware restoren werkt ook niet, want als ik 1.1.1 probeer te restoren geeft ie error 1011 aan, en kani k nog niet verder, en ij 1.0.2 geeft ie meteen naar 2 seconde aan error 1. Dus het probleem ligt in de Baseband?
Enig idee hoe ik dit moet repairen?

greetz, Kani

Michael 13-01-08 11:56

Zet hem in de revovery mode. Zet de iphone uit en itunes aan. Druk home en sleep button tegelijkertijd in en de iphone start weer op. Laat de sleep button na 10 seconden los (bovenop de iPhone) Houd de home button vast tot itunes zegt dat hij een telefoon heeft gevonden die hersteld moet worden. Daarna je altknop indrukken en op herstel klikken Je kan fw 1.1.1 kiezen om je iphone te herstellen. Je krijgt aan het einde foutmelding 1015 dat hoort zo. Stop iTunes en itunes helper. Start independence en die haalt de iPhone uit de recovery. Dan appsnapp methode toepassen om de iPhone te activeren en te jailbreaken.

Kani 13-01-08 11:59

Laatste keer dat ik dit deed gaf hij error 1011 aan :s
Ik zal het nog een keer proberen, ik hou jullie op de hoogte.

Greetz, Kani

Kani 13-01-08 12:12

De iPhone ''iPhone'' kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1011).
Dit is wat ik dus steeds krijg.
En als ik daarna independence probeer te openen geeft ie aan ''Connection failed: Couldn't get baseband version.''
Greetz, Kani

Michael 13-01-08 12:18

Dabn heeft de virginizer je baseband eraf gehaald. Volgens mij kan je dan gewoon herstellen proberen.

Kani 13-01-08 12:50

Bedankt, het is helemaal gelukt :)

Michael 13-01-08 12:51

Heel goed Kani :D

eekamouse 24-01-08 15:18

Ik heb het zelfde probleem the virginizer heeft me iphone verpest!!!!.. maar bij mij lukt deze methode boven niet ( welk itunes heb je ) na hertel zegt itunes sim incorect en op me iphone staat :Repair Needed: iPhone cannot make or receive calls. Apple - Support.... ik ben al 2 dagen bezig maar niets lukt kunnen jullie me helpen aub!!! ik heb iphone uit nov en uit usa..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:00.