iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   fout tijdens jailbreak (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/5011-fout-tijdens-jailbreak.html)

ndaniels 14-01-08 20:28

fout tijdens jailbreak
 
Hallo, mijn naam is Nicole en ben bezig mijn us iphone 1.12 te jailbreaken.
Ik heb hiervoor deze (overigens zeer duidelijke) handleiding gebruikt: iClarified - iPhone - How to Activate and Jailbreak Your OTB 1.1.2 iPhone Using Windows

Het is me gelukt om in te bellen en het appsnapp progr. te downloaden.
Daarna kon ik unlocken en had ik alle knopjes!
Volgens de handleiding moest ik toen naar installer en daar iets doen. Hier ging het mis, de handleiding klopte niet meer met wat ik op mijn schermpje zag.
Op Itunes ging het aanvankelijk goed, hij benoemde mijn telefoon enzo, maar daarna heeft hij, mij een raadsel, zal wel iets fout gedaan hebben, weer geupdate naar 1.12..... en toen ging het mis. Weer AT&T scherm enz.

Nu kan ik de procedure herhalen, inclusief inbellen, ik kom ook op de jailbreakeme.com site, maar zo gauw ik appsnap wil downloaden wordt ik eraf gegooid, teug naar de home pagina om tegen een wereldbol aan te kijken............:(

Is er iemand die mij hiermee kan/wil helpen?

Bij voorbaat dank,
Nicole

Patipod 14-01-08 21:56

Hé Nicole,

Heb je op je Iphone wel de Installer staan? Of staat hij er helemaal niet op

ndaniels 14-01-08 22:28

ja er was wel iets, maar leek niet op handleiding

Heb nog geen vrienden gemaakt hier...;(
Groet Nicole

Patipod 14-01-08 22:32

Heb je inmiddels ook al een reset gedaan. Dus je home en sleep/wake toets voor minstens 10 sec inhouden zodat je Iphone helemaal uitgaat. Dan weer aanzetten.

ndaniels 14-01-08 22:42

ja, elke keer voor ik de procedure weer deed, komt ie weer in de restore mode en kan ik die procedure weer doen tot het stopt....

david007 14-01-08 22:51

Luister: Draait je iphone op 1.1.1 want op 1.1.2 werkt jailbreakme.com niet en soms doet de site het eve niet koppel je iphone dan aan je itunes en bezoek de site weer ik heb het vaak gehad dat ik weer terug ging naar het home screen na het drukken op INstall Appsnap maar dat hij nooit restarde je moet het gewoon vaker proberen

ndaniels 14-01-08 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door david007 (Bericht 40749)
Luister: Draait je iphone op 1.1.1 want op 1.1.2 werkt jailbreakme.com niet en soms doet de site het eve niet koppel je iphone dan aan je itunes en bezoek de site weer ik heb het vaak gehad dat ik weer terug ging naar het home screen na het drukken op INstall Appsnap maar dat hij nooit restarde je moet het gewoon vaker proberen

Bedant voor je reactie, maar hij draait dus niet!
gewoon hetzelfde als bij aankoop!
Wellicht ben ik niet helemaal duidelijk voor jou maar heb volgens mij alles goed gevolgd en uitgevoerd. maar toch bedankt voor je reactie.
Nicole

herberts 15-01-08 12:15

Denk dat je langer moet wachten volgens mij klopt het dat hij terug springt op die wereldbol gewoon niks doen start vanzelf weer op.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:21.